quote:
Op vrijdag 7 juni 2013 16:13 schreef Druppelss het volgende:[..]
Je wilt het goedpraten om naar zenders zoals 3FM te luisteren? Ik luister heel gevarieerde muziek, en tuurlijk komt op 3FM ook welleens een leuk plaatje voorbij.. Maar over het algemeen zijn iedere 2 uur hetzelfde met de bekende plaatjes waar je mee word doodgegooid. Maar ik snap heel goed dat het heel moeilijk is om aan iedere luisteraar zijn verwachtingen te voldoen, maar ik zet wel lekker een eigen cd'tje op of luister thuis naar di.fm..
Nouja ik doelde een beetje op de huidige tendens om alleen nog maar dingen te luisteren en te kijken waarvan je bijna al zeker weet dat je het leuk gaat vinden. Het on demand gebeuren is aan de ene kant wel erg tof maar soms is het ook wel verfrissend om naar dingen te luisteren die je niet waardeerd....
Radio is helemaal weg omdat ze te ver afgestapt zijn van wat ze nou eigenlijk willen. Ik ben fan van programma's waar je aan de dj hoort dat hij echt helemaal weg is van de muziek die hij maakt en dat ontbreekt bij 3fm wel vaak ja. Een van de weinige waarbij ik nog het idee heb dat ze haar mening niet onder stoelen of banken steekt is trouwens claudia, daar heb ik wel respect voor. Ik vind haar niet grappig maar als dj vind ik haar wel okay ookal speelt ze niet mijn smaakt muziek.
(een andere die het nog minder onder stoelen of banken steekt is

rob steders

)
Ik luister ook te weinig radio om een echt goede mening van 3fm te geven het is niet meer wat het geweest is.