Zie nu op ned 1. Maar zeg niet dat ik je niet heb gewaarschuwd.quote:
Was jij niet chestbrah? ZIe je UI. Ik mis chestbrah.quote:
Primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:47 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik stel een merge voor met mijn topic als parent.
waarom mis je hem, ik vind die plaatje gewoon coolquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Was jij niet chestbrah? ZIe je UI. Ik mis chestbrah.
quote:
Chestbrah was mijn fitness voorbeeld voor ik mod werd. Maar dat is offtopic.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:48 schreef Kroc het volgende:
[..]
waarom mis je hem, ik vind die plaatje gewoon cool
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:13 schreef Redskillz het volgende:
Alleen de TT is al klachtwaardig, pisweif.
Ja, gelet op die jurk is Claudia duidelijk het mannetje in de relatie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:52 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[ afbeelding ]
kijk die milfjes gaan dan
Dit impliceert wel een wens naar een intieme relatie met je hond.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:12 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan nog te bedenken dat ik haar vroeger zelfs nog wel geil vond
Als mijn hond zoeen kop had, dan scheerde ik zijn kont kaal en lieft ik hem achteruit lopen.
Ik heb het niet gekeken maar ik ga er even vanuit dat het hele mooie aan het einde zit? Helemaal aan het einde?quote:
Nou, veel plezier nog de komende 24 uur, ik begrijp hieruit dat je je niet meer online gaat begeven?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:01 schreef Kroc het volgende:
ik heb strakke doelstellingen voor 2012, waaronder minder bullshit op internet. Ik was/ben Chestbrah, ik heb het gezegd.
Je moet het je niet allemaal zo persoonlijk aantrekken joh. Je bent toch geen mietje?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:04 schreef Kroc het volgende:
wel online, maar niet meer ergens waar hommo of plas in kont de boventoon voert
Chestbrah was koning. De Chuck Norris van de fitness. Hij was mijn sportgod.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Je moet het je niet allemaal zo persoonlijk aantrekken joh. Je bent toch geen mietje?
Maar dat kan hij nu niet meer. Plas hem dus gerust in zijn kont als wraakquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:22 schreef Kroc het volgende:
Jaren geleden was raar, ik had wat met maisnon rare bitch bleek. Ik had andere chick geregeld keer met pasen ik weet nog goed. Toen was ik gebeten hond en jij had mij geband paljas
Ikke niet, dus plaats er gerust nog een.quote:
Ik heb 59 seconden gekeken en ik moet zeggen, ik heb me geen minuut verveeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |