Die zit in een soort Big Brotherhuis te wachten met alle anderen Idols, X-factor, Starmaker, Popstars en Voice of Hollandkandidaten tot de 100e editie, zodat ze een best of the best kunnen kiezen en dan weer een jaartje in de spotlights staan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef Fred_B het volgende:
Wat doet die Lisa tegenwoordig eigenlijk?
Neuh niet bepaald. Twee jaar meegemaakt met dik boven de 30 graden en geen drupje regenquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef D. het volgende:
[..]
Regenachtig is het daar volgens mij altijd
Dat was jouw ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En op fok zegt iedereen "Ik vind de cover van *** beter"
Bij Jeff Buckley gaat dat helaas nogal moeilijk...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Timo20 het volgende:
[..]
De veters van Leonard Cohen strikken, waarschijnlijk...
Niet bepaald.quote:
Staat hij erin! Met Step right Up? Dat vond ik een leuk liedjequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef het_fokschaap het volgende:
gelukkig staat Jamai hoger, dat is toch "the orignal Idol" !
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zit in een soort Big Brotherhuis te wachten met alle anderen Idols, X-factor, Starmaker, Popstars en Voice of Hollandkandidaten tot de 100e editie, zodat ze een best of the best kunnen kiezen en dan weer een jaartje in de spotlights staan.
Van wie danquote:
He, wat doe je? We zouden trouwensquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn vriend speelt tussen 12 en 3 met zijn band dus dan kan ik wel even ongezien weg
Maar hij draaide zichzelf zojuist wel even om in zijn graf denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij Jeff Buckley gaat dat helaas nogal moeilijk...
Het zit je ook niet mee he ouwe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Breach het volgende:
[..]
He, wat doe je? We zouden trouwens
Sorryquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:16 schreef Breach het volgende:
[..]
He, wat doe je? We zouden trouwens
Nouja, How to disappear completely is ook weer niet zo vrolijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Kid A is helemaal niet donker.. experimenteler dat wel.
Want zijn veter zat los?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Maar hij draaide zichzelf zojuist wel even om in zijn graf denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |