Ja die komt vlak voor 12 uurquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Troy is zoveel beter, staat die er in?
ze kreeg niet genoeg anale seks?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Sinead is deze week nog gescheiden trouwens (voor wie dat interesseert).
Radiohead @Westerparkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Ja, naar HMH... dat concert vond ik toen wat minder. Ik vond het concert in Westerpark
Dat heb ik haar niet gevraagd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
ze kreeg niet genoeg anale seks?
REM liep er die dag dat Radiohead optrad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Radiohead @Westerpark![]()
Dag erna: REM @Westerpark.. en die gasten van Radiohead liepen er ook!
Fake Plastic Trees, Talk Show Host, Exit Music for a film, The Tourist, Karma Police, in mijn top 5!quote:
Nee absoluut niet, het was de eerste keer dat ik ze zag en ik vond het fantastischquote:
Westerpark was nog gaver inderdaad, maar de eerste keer Radiohead live vergeet ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, naar HMH... dat concert vond ik toen wat minder. Ik vond het concert in Westerpark
Die gasten van REM liepen ook bij Radioheadquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
wat zeggie ?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:54 schreef djenneke het volgende:
Basssiiiiiieeeeeee, kijk uit, daar is B2!
Was ook bij beide concerten aanwezig, fantastisch!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb daar zó om gelachen. Ze was pas vier of vijf weken getrouwd... na een oproep om liefde op Twitter. Dat mens is al jaren zo verschrikkelijk gékquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Fred_B het volgende:
Talk Show Hostquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fake Plastic Trees, Talk Show Host, Exit Music for a film, The Tourist, Karma Police, in mijn top 5!
Staan allemaal niet in mijn top 5quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:54 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Fake Plastic Trees, Talk Show Host, Exit Music for a film, The Tourist, Karma Police, in mijn top 5!
Voor de 4e keer getrouwd en na een korte periode alweer gescheiden.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Fred_B het volgende:
QFTquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is net als the Beatles, teveel mooie nummers en moeilijk om uit te kiezen
Welke nummer staan in jouw top 5?quote:
Inderdaad!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef Wickedangel het volgende:
Dit is Bassie en Adriaan? Dit is The Excorsist!
Neuh, absoluut nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
Radiohead is net als the Beatles, teveel mooie nummers en moeilijk om uit te kiezen
En anders zoek ik ze wel op, wil ze zoooo graag weer zien! Vriendlief is ook fan van zequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk komt Radiohead in 2012 weer langs
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke nummer staan in jouw top 5?
Ow, ik heb geen top5. Ik kan nooit de titels onthouden
Dan mis je watquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef djenneke het volgende:
Ik ken maar drie nummers van Radiohead
Dan ligt het paradijs nog voor je open!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef djenneke het volgende:
Ik ken maar drie nummers van Radiohead
En toch is Street Spirit net iets mooier dan alle andere.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef MaJo het volgende:
Ik zie ze iig in Romequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef peaceman het volgende:
Hopelijk komt Radiohead in 2012 weer langs
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dan ligt het paradijs nog voor je open!
Ik zou er bijna voor wakker blijven en m'n nieuwe buren geluidsoverlast bezorgenquote:
Ik word juist heel blij van goede muziek en depri van die vrolijke meezingers..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]Volgens mij word ik depressief als ik eraan ga beginnen
Wanneer komen ze in Rome?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Ik zie ze iig in Romega er wel vanuit dat ze nog naar Nederland komen.
Muziek kan bij mij serieus veel doen aan mijn stemming. En Radiohead is wat dat betreft best zware kostquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik word juist heel blij van goede muziek en depri van die vrolijke meezingers..
Komt wel goed hoor. Ik ben er ook aan begonnen en niet depressief geworden. In tegendeel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef djenneke het volgende:
[..]Volgens mij word ik depressief als ik eraan ga beginnen
Joy Division?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden we dit uur worden verblijd met het verhaal van Scrutinizer??????
30 Juni.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wanneer komen ze in Rome?
We hebben in 2005 R.E.M. in Rome gezien, om nooit meer te vergeten. Wat een sfeer daar.
Dat vind ik dus ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En toch is Street Spirit net iets mooier dan alle andere.
Huh?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef Wickedangel het volgende:
Zouden we dit uur worden verblijd met het verhaal van Scrutinizer??????
Ben jij ook zo stemmingsgevoelig dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Komt wel goed hoor. Ik ben er ook aan begonnen en niet depressief geworden. In tegendeel.
All I need van In Rainbows![]()
![]()
scrut had gisteren een nepverhaal bedacht bij Joy Division en wilde dat insturen.quote:
Nee, de volledige versie duurt 15-20 minuten. En dan is er nog een B-kantquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was dit nu de volledige versie?
Dat doet het bij mij ook, maar bij werkt het andersom waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:59 schreef djenneke het volgende:
[..]
Muziek kan bij mij serieus veel doen aan mijn stemming. En Radiohead is wat dat betreft best zware kost
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ben jij ook zo stemmingsgevoelig dan?
Alles van 3J`s en Nick & Simonquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komt
In dit geval is Fix You misschien een goed idee?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
Weet je waar je depressief van wordt? Coldplay als je je down voelt, niet grappig
Als ik vrolijk ben en coldplay hoor word ik al down...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
Weet je waar je depressief van wordt? Coldplay als je je down voelt, niet grappig
ik heb eigenlijk geen top 5 bedenk ik mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Welke nummer staan in jouw top 5?
Ow, ik heb geen top5. Ik kan nooit de titels onthouden
quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Alles van 3J`s en Nick & Simon![]()
![]()
Potverdriedubbeltjes zeg: kwart voor 10 op de vrijdagavond, begin van het weekend en ik zit nog steeds niet aan `t bier!! die verrekte top 2000 ook !![]()
![]()
-edit- zo, bier is open. Verder met de lijst
oh dat wist ik niet, dankje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, de volledige versie duurt 15-20 minuten. En dan is er nog een B-kant
Lol, weten we ook hoe we dat kunnen herkennen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:00 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
scrut had gisteren een nepverhaal bedacht bij Joy Division en wilde dat insturen.
Hij probeert genoemd te worden met een flauwekulverhaal.quote:
High & Dry zou bij mij ook erg hoog staan. Net als No Surprises. En All I need.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef D. het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk geen top 5 bedenk ik mij
Top 3, en op 4 staan zo'n 10 andere nummers
Street Spirit
Creep
High & Dry
Vanwaar diequote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef djenneke het volgende:
298 Bill Withers Ain't no sunshine![]()
297 Elvis Costello I want you![]()
![]()
![]()
296 Lisa Hallelujah![]()
295 Queen We will rock you![]()
294 Joy Division Love will tear us apart![]()
293 Elvis Costello She![]()
292 BLØF Dansen aan zee![]()
291 Beatles Fool on the hill![]()
290 Anouk Three days in a row![]()
289 Cat Stevens Father and Son![]()
288 Cuby & the Blizzards Appleknockers flophouse![]()
287 Creedence Clearwater Revival Bad moon rising![]()
286 Beatles Norwegian wood![]()
285 Meat Loaf Bat out of hell
Interpols eerste plaat is de meest depressieve plaat ooit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef MaJo het volgende:
Seri-fucking-eus??quote:
Wat "quote:294 Joy Division Love will tear us apart
En daar word ik dan weer vrolijk van. Heerlijke plaat!quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Interpols eerste plaat is de meest depressieve plaat ooit.
Hij zou zijn nepnaam hier nog posten, maar heeft hij nog niet gedaan... Ik ga hem eens op FB een berichtje sturen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:01 schreef djenneke het volgende:
[..]
Lol, weten we ook hoe we dat kunnen herkennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |