quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef djenneke het volgende:
Ik ga wijntje inschenken en zoutjes eten.
Ik heb het getypt, maar zit nog op mijn luie reetquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik mijn UI aangepast, vergeet ik in te schenken
Amenquote:
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Flitspaal het volgende:
Willen Diaan en Peace echt dat we allemaal komen straks/morgen?
Ik hoef niet eens op te staan. Had de fles al naast me staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb het getypt, maar zit nog op mijn luie reet
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het prima
Maar deze zijn van mijn ouders... wij hebben maar een deel gekregen. Mn moeder bakt bijna voor de hele familie
quote:
Iedereen is hier altijd welkomquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Van jou wel en van Peace niet.....
Trouwens, ik heb al een "event" morgenavond.
Stom van mequote:
Ben geen hater, maar dit is ook niet echt my cup of tea.quote:
Peace nam het even heel letterlijk...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is hier altijd welkomPeace praatte even stoer.
Ben je 2x zo snel dronken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb ook wel zin in iets alcoholisch, maar heb net ibuprofen ingenomen. Niet zo verstandig dan.
Intro doet me op een of andere manier denken aan jaren 70 politieseries.quote:
het lijkt erop!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef peaceman het volgende:
Gaat R2 het gehele intro draaien van Papa was a rolling stone?
Beetje "Theme from Shaft" zit er in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Intro doet me op een of andere manier denken aan jaren 70 politieseries.
Ze hadden nog tijd over van Sgt.Peppers van vanochtendquote:
Ik kende zo'n 95% van die introquizquote:
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Met uitzondering van vorig jaar en een keer Avond geloof ik
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Nee, ik stop meestal rond een uur of zeven 's avonds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Beetje "Theme from Shaft" zit er in.
Ja ik zag het, je was me net voor.quote:
Beter lezen schatquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....
Sexual harassment!!quote:
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Hij heeft al een aantal biertjes op....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
Dat dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.Tevens draaien ze 2 uur daarvoor mijn favoriete The Doors nummer.
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboortequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Dat verklaart een boelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal biertjes op....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboorte
Hey, keep the soul alive!!!quote:
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereTotdat de nummer 1 komt dan zingen we met z'n allen mee
Peace 'doet' al een saffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel
Saffie doen peace?
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga morgenochtend naar StudioBrussel luisteren. Daar begint dan De Tijdloze 2011, de Top 100 allertijden van hun. Heerlijk sfeertje altijd.
Kiep de Zool Alivequote:
Er zitten soms wel een paar haters tussen maar ik zing daar gewoon keihard overheenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.
Trouwens het is helemaal goedgekomen met Twan en zn vaderPeace en ik hebben weer een goede daad gedaan... vinden we zelf.
Waar staat de lijst?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.
Zonder mijquote:
Volgens mij staat iedereen op mutequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef fratsman het volgende:
Ik sta even op mute. Geven jullie een gil bij het volgende nummer? Dank u.
En toch nog samen? Dan is de sex wel HEUL erg goed!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef djenneke het volgende:
Mijne man heeft een hekel aan de top2000
Bij mij staat ie wel aan, anders mis ik the Beatlesquote:
Dat wij gebeld hebben om het weer goed te praten en dat ik Twan naar zn vader heb gebracht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Er zitten soms wel een paar haters tussen maar ik zing daar gewoon keihard overheen
En goed om te horenWat was de goede daad dan?
Nee, ik niet. Veel te bang dat ik Eleanor Rigby mis.quote:
Met Gorky - Mia op 1quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.
Jij rookt toch niet meer??quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder mijDan doe ik er ook nog een
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010quote:
Stukken beter dan Anouk iddquote:
Dan hoor ik Grenade toch ik honderd miljoen miljard keer liever dan deze zwikquote:
Ah okquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat wij gebeld hebben om het weer goed te praten en dat ik Twan naar zn vader heb gebracht...
Ben je niet meer gestopt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zonder mijDan doe ik er ook nog een
Ze kon de verleiding niet langer weerstaan...quote:
Weer begonnenquote:
quote:
ruim 15,5 jaar alquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:35 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En toch nog samen? Dan is de sex wel HEUL erg goed!
Het voordeel van beginnen met roken is dat je weer kunt stoppen en dat je dan weer trots kunt zijnquote:
Alweer? vorig jaar volgens mij ook he?quote:
Deze site is fenomenaal:quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010
2x PJ en 1x Radiohead in de top 10quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wordt vantevoren niet bekend gemaakt, gaat steeds per nummer, dat is nog een bijkomend voordeel. Maar om je een indicatie te geven: http://www.stubru.be/programmas/detijdloze/detijdloze2010
Ow de band is niet slecht hoor... maar we zijn ook geen vrienden. De band is wel wat slechter geweest, de laatste tijd weer iets beter. Meer duidelijkheid.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah okJullie willen ook het beste voor Twan dus eigenlijk wel logisch
Maar ik weet dat je een alles behalve goeie band hebt met je ex-man
Idd! Worden per nummer alle mogelijke statistieken over gepubliceerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Deze site is fenomenaal:
tijdloze.stijnshome.be
Stijn is een echte held.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Idd! Worden per nummer alle mogelijke statistieken over gepubliceerd.
Fijn dat jullie nu een betere band hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow de band is niet slecht hoor... maar we zijn ook geen vrienden. De band is wel wat slechter geweest, de laatste tijd weer iets beter. Meer duidelijkheid.
Ze werkt in de kerk en is geen meisje maar een oude vrouwquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Verhaal blijft toch apart. Een meisje dat ongezien trouwerijen bezoekt en wat met rijst strooit?
Ik luister thuis eigenlijk nooit radio, op de laatste 2 weken van december naquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Studio Brussel is een erg leuke zender, ik luister er regelmatig naar, zowel thuis als in de auto
Pixies in de top 100quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:40 schreef Fred_B het volgende:
Studio Brussel is een erg leuke zender, ik luister er regelmatig naar, zowel thuis als in de auto
quote:
Omdat die erna komt op 27quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:41 schreef djenneke het volgende:
Waarom heb ik de neiging om meteen Yellow Submarine te zingen hierna?
En dan verpest worden door een stel raaro'squote:Op vrijdag 30 december 2011 21:41 schreef MaJo het volgende:
Veel te kort, dit mag nog wel 6 minuten doorgaan
En toch een écht McCartney-nummer.quote:
beter dan ab normaalquote:
Jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan verpest worden door een stel raaro's
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef D. het volgende:
Dit had van mij ook niet in de lijst gehoeven
Dat is ook wel te horen.quote:
Klopt. Dat is ook het vreemde.quote:
een jaar of 40?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef Karina het volgende:
Ik loop echtg ver achter, ik hoor nog steeds Beatles.
Nee man, dit is een klassieker.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef peaceman het volgende:
Een plekje of 1500 lager had niet misstaan.
Ik ben vooral een Lennon fan maar Eleanor Rigby en For no One zijn mijn tweede en derde favorietquote:
Ik vind Deurdonderen eigenlijk leuker dan dezequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef laxus13 het volgende:
Enige Normaal nummer dat te pruimen is
Mamma woar is mien pils, deurdonderen, etc.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:42 schreef laxus13 het volgende:
Enige Normaal nummer dat te pruimen is
Lijkt me logisch en terechtquote:
Krachttour is ook leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik vind Deurdonderen eigenlijk leuker dan deze
Het album 27 met de 27 grootste hits, dan komt Yellow Submarine meteen ernaquote:
De mijne nummer 8quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Majo, wat is dan je favoriete nummer van de Beatles?
quote:
Girlquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Majo, wat is dan je favoriete nummer van de Beatles?
Ja, die is leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Mamma woar is mien pils
Vertel dat Radio 2 evenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Mamma woar is mien pils doet het ook wel goed
Zoepen, brekken en angoan!quote:
Ik vergeet echt al-tijd te stemmen voor de Tijdlozequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik zei, volgend jaar allemaal op Souvlaki Space Station stemmen.
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komtquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Er zijn duizenden klassiekers, er is niet voor iedereen plaats
haha ja of "de mensen die de stemmen uitbrengen"quote:
Ja. Zo ongeveer alles in de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komt
Jan Smit, Frans Bauerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik kan anders wel wat Nederlandstalig werk opnoemen dat eerder voor verbanning uit de lijst in aanmerking komt
Ik ken dat album niet...?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het album 27 met de 27 grootste hits, dan komt Yellow Submarine meteen ernaEn misschien op Revolver ook wel? Hmmm mijn kennis van de volgorde laat me in de steek
Die is inderdaad erg mooi.quote:
Als het zo zou werken, zou ik zeggen: "ja die ook", maar dat hoef ik dus niet te doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:45 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha ja of "de mensen die de stemmen uitbrengen"
Zal wel toeval zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
What Goes on van Rubber Soulquote:
Het nieuws en de reclame kennen we nu wel.. die mogen best een keer overgeslagen worden!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Hmm zie dat ze niet meer voldoende tijd hebben om Tubular Bells helemaal te draaien...
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.quote:
Wtf.quote:
Alles langer dan 2 minuten van dat nummer is meegenomen in de Top 2000.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef peaceman het volgende:
Mooi he?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Die is inderdaad erg mooi.Die ken ik wel... maar ben dus slecht in titels.
Zoals dat wel met meer lange nummers helaas gebeurt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja, denk dat het door onvoorziene omstandigheden helaas niet kan.
Het nummer zegt me zo nietsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
What Goes on van Rubber SoulHet nummer daarna is Girl
Hij is ook mooi, maar er zijn mooiere.. Bijv. Something.quote:
Wel aardig, ik heb wat moeite met dat guhuhuhuhuhuhurlquote:
Mwah wel een leuk nummer maar niet echt een parelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef D. het volgende:
[..]
Het nummer zegt me zo niets
Is het een beetje een goed nummer?
Pff.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, gewoon niet.... vind het ook een niemandalletje zo te horen.
Jazeker erg mooi.quote:
Something is ook prachtigquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef peaceman het volgende:
[..]
Hij is ook mooi, maar er zijn mooiere.. Bijv. Something.
nou, dan ben ik nu de eerste die dat nummer als favo heeftquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mwah wel een leuk nummer maar niet echt een parel
Jezus.. ik las Rubberen Robbiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:47 schreef MaJo het volgende:
What Goes on van Rubber SoulHet nummer daarna is Girl
Dat snap ik welquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:48 schreef djenneke het volgende:
[..]
Wel aardig, ik heb wat moeite met dat guhuhuhuhuhuhurl
Ik verwacht een 'radiowie?'quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Majo, wat vind jij de beste Radiohead?
Haha jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef D. het volgende:
[..]
nou, dan ben ik nu de eerste die dat nummer als favo heeft
Zo hij dat het nog goedquote:
Street Spirit (Fade Out)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Ik luister meequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef Jane het volgende:
Nou, zetten jullie de radio maar uit, dan luister ik ff naar Sinead.
Eens, toch vind ik hem fantastischquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is zo veel mooier gezongen door Prince zelf, die het immers ook geschreven heeft, bij mijn weten...
quote:
Reckonerquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:49 schreef peaceman het volgende:
Zo erg ben ik ook weer niet, nu lijkt het net of ik niks kenquote:
Ik ook. Ik vond dit vroeger een geweldig nummer. Nu iets minder maar zeker nog de moeite waard om te luisteren.quote:
Exit Music (For a Film)quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Reckoner
oh je bedoelde mij niet
Werkelijk? Ik ben erg fan van het album In Rainbows, dus dan wordt het automatisch 1 van die liedjes: Jigsaw falling into placequote:
Ja ben ik weer in je achting gestegen?quote:
Ik word daar zooooo depressief van...quote:
Dit dus. Plus Sinead is een huiliequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:50 schreef djenneke het volgende:
Dit nummer is zo veel mooier gezongen door Prince zelf, die het immers ook geschreven heeft, bij mijn weten...
Dat is mijn favo van In Rainbowsquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Reckoner
oh je bedoelde mij niet
Ik had toen wat teveel op denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
Bovendien zijn we ooit samen naar Radiohead geweest
Geen spijt van gehad he?!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet, nu lijkt het net of ik niks ken
Ja, naar HMH... dat concert vond ik toen wat minder. Ik vond het concert in Westerparkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo erg ben ik ook weer niet, nu lijkt het net of ik niks ken
Ja hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja ben ik weer in je achting gestegen?
Hallooquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus. Plus Sinead is een huilie
Goeienavond
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef TradeMarkie het volgende:
Troy is zoveel beter, staat die er in?
Heee WAquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dit dus. Plus Sinead is een huilie
Goeienavond
We hebben die discussie wel eens eerder gehadquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Werkelijk? Ik ben erg fan van het album In Rainbows, dus dan wordt het automatisch 1 van die liedjes: Jigsaw falling into place
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |