quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef djenneke het volgende:
Ik ga wijntje inschenken en zoutjes eten.
Ik heb het getypt, maar zit nog op mijn luie reetquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Had ik mijn UI aangepast, vergeet ik in te schenken
Amenquote:
Ik vind het primaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:20 schreef Flitspaal het volgende:
Willen Diaan en Peace echt dat we allemaal komen straks/morgen?
Ik hoef niet eens op te staan. Had de fles al naast me staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb het getypt, maar zit nog op mijn luie reet
Wat is het nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:22 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind het prima
Maar deze zijn van mijn ouders... wij hebben maar een deel gekregen. Mn moeder bakt bijna voor de hele familie
quote:
Iedereen is hier altijd welkomquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Wat is het nou?
Van jou wel en van Peace niet.....
Trouwens, ik heb al een "event" morgenavond.
Stom van mequote:
Ben geen hater, maar dit is ook niet echt my cup of tea.quote:
Peace nam het even heel letterlijk...quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Iedereen is hier altijd welkomPeace praatte even stoer.
Ben je 2x zo snel dronken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:26 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik heb ook wel zin in iets alcoholisch, maar heb net ibuprofen ingenomen. Niet zo verstandig dan.
Intro doet me op een of andere manier denken aan jaren 70 politieseries.quote:
het lijkt erop!quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:24 schreef peaceman het volgende:
Gaat R2 het gehele intro draaien van Papa was a rolling stone?
Beetje "Theme from Shaft" zit er in.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef Jane het volgende:
[..]
Intro doet me op een of andere manier denken aan jaren 70 politieseries.
Ze hadden nog tijd over van Sgt.Peppers van vanochtendquote:
Ik kende zo'n 95% van die introquizquote:
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Met uitzondering van vorig jaar en een keer Avond geloof ik
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Hebben jullie morgen trouwens ook tot 12 uur de top 2000 aanstaan? Ik welSinds het begin en geen jaar gemist, met Bohemian Rhapsody het nieuwe jaar ingaan is inmiddels ook nostalgie
Nee, ik stop meestal rond een uur of zeven 's avonds.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, da's een eigenschap die me vaak winst bij spelletjes als Triviant enzo oplevert
Je was me net voor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:28 schreef fratsman het volgende:
[..]
Beetje "Theme from Shaft" zit er in.
Ja ik zag het, je was me net voor.quote:
Beter lezen schatquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef peaceman het volgende:
[..]
Vorig jaar stonden The Eagles op 1.....
Sexual harassment!!quote:
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef MaJo het volgende:
Same herequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Hij heeft al een aantal biertjes op....quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
je hebt gelijkquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Beter lezen schatIk zeg met uitzondering van vorig jaar en een andere keer
Dat dus jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef fratsman het volgende:
[..]
Altijd op de achtergrond aan. En dan met z'n allen Bohemian Rhapsody meebrullen en proosten op het nieuwe jaar.Tevens draaien ze 2 uur daarvoor mijn favoriete The Doors nummer.
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboortequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij luisteren inderdaad ook. Tot een uur of half 10 intensief, daarna op de achtergrond. Mn ouders komen dan....
Dat verklaart een boelquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij heeft al een aantal biertjes op....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
De laatste keer dat mijn moeder kwam was 9 maanden voor mijn geboorte
Hey, keep the soul alive!!!quote:
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Same hereTotdat de nummer 1 komt dan zingen we met z'n allen mee
Peace 'doet' al een saffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat verklaart een boel
Saffie doen peace?
By far de beste allertijdenlijst die ik ken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Flitspaal het volgende:
Ik ga morgenochtend naar StudioBrussel luisteren. Daar begint dan De Tijdloze 2011, de Top 100 allertijden van hun. Heerlijk sfeertje altijd.
Kiep de Zool Alivequote:
Er zitten soms wel een paar haters tussen maar ik zing daar gewoon keihard overheenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij niet met zn allen, mn moeder vindt nummer 1 maar een zenuwplaat.
Trouwens het is helemaal goedgekomen met Twan en zn vaderPeace en ik hebben weer een goede daad gedaan... vinden we zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |