Heb je ook een nieuwjaarsvierende whiskeydrinkende mol?quote:
Vind ik ook.Geen ideequote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
Wat een warm bad
Heeft Eva Cassidy ook eigen nummers?
Het gaat niet zo goed samen viel me op gisteren.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hej Majo!
Darts en Top 2000. Goede combi!
Had, bedoel je? Ze is al vijftien jaar dood.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef MaJo het volgende:
Wat een warm bad
Heeft Eva Cassidy ook eigen nummers?
Ja maar het was dan ook best spannend gisterenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed samen viel me op gisteren.
Heb jullie ietsje verwaarloosd
Nee, want dan gaan we naar alle waarschijnlijkheid aan het bierquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je ook een nieuwjaarsvierende whiskeydrinkende mol?
Was jij er ook????quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef D. het volgende:
[..]
Het gaat niet zo goed samen viel me op gisteren.
Heb jullie ietsje verwaarloosd
Ik kende haar ook niet en vermoed dat ze er vooral in staat vanwege het tragische verhaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef Jane het volgende:
Kende die hele Eva Cassidy niet eens. Heb gisteren pas opgezocht wie ze is/was.
Ja, soms leef ik onder een steen.
Ik heb met Sinead niet zo'n problemenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ilse, Anouk en Sinead gaan op mute
Troy is geweldig van haar maar deze...quote:
Dat zou me ZEER verbazen iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
299 Mike Oldfield Tubular Bells(zal wel niet helemaal gedraaid worden
)
Ik ook niet. Mooi nummer.quote:
Ik denk iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou me ZEER verbazen idd
bicycle race werd in ieder geval door john Deacon geschreven. Vond Roger Taylor bagger en zou nooit wat worden volgens hemquote:
Hoe lang duurde die originele versie ook alweer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou me ZEER verbazen idd
Troy is idd geweldig, deze is 'wel ok'quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Troy is geweldig van haar maar deze...
De versie van Troy die ze zong op Pinkpop in.. 1998?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
Troy is geweldig van haar maar deze...
Eens. Vooral omdat het niet helemaal zuiver gezongen wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De versie van Troy die ze zong op Pinkpop in.. 1998?
Godsamme... rillingen van top tot teen en weer terug![]()
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ilse, Anouk en Sinead gaan op mute
Met 'geen problemen mee hebben' doelde ik ook op het nummer, want als persoon is Ilse mijn favorietquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooi nummer.
Wel jammer dat het zo'n geschift wijf is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.
Het is dat ik niet op vrouwen val, want andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.
Part I is 25 minuten, part II 23 minutenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef fratsman het volgende:
Hoe lang duurde die originele versie ook alweer?
Breakfast clubquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef paddy het volgende:
Zitten leuke nummers in, en nu moeten wij zo weg
310 Simple Minds Don't you (Forget about me)Doet mij denken aan een film
Geniale filmquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef Ferdo het volgende:
En nu een geweldig nummer uit een geweldige film.
Die ja! Echt een leuke film vond ik dat toenquote:
1988 ja..quote:
Ik keek hem pas jaren later omdat ik toen de film uitkwam nog klein was, maar vond hem toen idd erg goedquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Die ja! Echt een leuke film vond ik dat toen
Dit nummer was ook niet hun normale repertoire.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef Jane het volgende:
Ik heb deze single van de Simple Minds, maar eigenlijk vind ik andere nummers van ze (die al geweest zijn) mooier dan deze.
En ook mooier dan die ene die nog komt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:06 schreef Jane het volgende:
Ik heb deze single van de Simple Minds, maar eigenlijk vind ik andere nummers van ze (die al geweest zijn) mooier dan deze.
Dat vreselijke Belfast Child komt zeker nog?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En ook mooier dan die ene die nog komt?
Toen neukte ze nog met een Beasty Boyquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:05 schreef fratsman het volgende:
[..]
Al was die Molly Ringwald toen wel een lekker wijf.![]()
Inderdaad. Belfast Child is net wat mooier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat weet ikquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:57 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had, bedoel je? Ze is al vijftien jaar dood.
Jeugdnostalgie? Is er ook volwassennostalgie?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef djenneke het volgende:
Jeugdnostalgie. En ik voel het, dit nummer. Ja, echt wel mooi!
Nopequote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jeugdnostalgie? Is er ook volwassennostalgie?
waarschijnlijk erg vroeg in de jeugd danquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Jeugdnostalgie? Is er ook volwassennostalgie?
Kan me sowieso niet voorstellen hoe doof zijn zou zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zat te denken he, stel dat je opeens doof zou zijn. Zou je dan ieder jaar gewoon hier meelezen en dan in je hoofd genieten van de nummers? Kan me niet voorstellen hoe dat zou zijn
En je dan voorstellen hoe die nummers ook weer gingenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:10 schreef MaJo het volgende:
Ik zat te denken he, stel dat je opeens doof zou zijn. Zou je dan ieder jaar gewoon hier meelezen en dan in je hoofd genieten van de nummers? Kan me niet voorstellen hoe dat zou zijn
Nee, die vind ik ook erg mooi.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoezo?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
waarschijnlijk erg vroeg in de jeugd dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |