Troy is geweldig van haar maar deze...quote:
Dat zou me ZEER verbazen iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
299 Mike Oldfield Tubular Bells(zal wel niet helemaal gedraaid worden
)
Ik ook niet. Mooi nummer.quote:
Ik denk iedereenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou me ZEER verbazen idd
bicycle race werd in ieder geval door john Deacon geschreven. Vond Roger Taylor bagger en zou nooit wat worden volgens hemquote:
Hoe lang duurde die originele versie ook alweer?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dat zou me ZEER verbazen idd
Troy is idd geweldig, deze is 'wel ok'quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Troy is geweldig van haar maar deze...
De versie van Troy die ze zong op Pinkpop in.. 1998?quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef peaceman het volgende:
Troy is geweldig van haar maar deze...
Eens. Vooral omdat het niet helemaal zuiver gezongen wordt.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De versie van Troy die ze zong op Pinkpop in.. 1998?
Godsamme... rillingen van top tot teen en weer terug![]()
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Ilse, Anouk en Sinead gaan op mute
Met 'geen problemen mee hebben' doelde ik ook op het nummer, want als persoon is Ilse mijn favorietquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mooi nummer.
Wel jammer dat het zo'n geschift wijf is.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.
Het is dat ik niet op vrouwen val, want andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wees lief voor Sinéad. Ze is net gescheiden, na liefst zestien dagen huwelijk. Ze zal inmiddels weer een contactadvertentie hebben laten plaatsen.
Part I is 25 minuten, part II 23 minutenquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef fratsman het volgende:
Hoe lang duurde die originele versie ook alweer?
Breakfast clubquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:04 schreef paddy het volgende:
Zitten leuke nummers in, en nu moeten wij zo weg
310 Simple Minds Don't you (Forget about me)Doet mij denken aan een film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |