En dan door de speakers "LUKE I am your father"quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef On het volgende:
[..]
En dat ze dan je kist overeind zetten zoals bij Darth Vader.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Momentje, ik ben even een mailtje aan het opstellen naar Dela.
Stuur het ook meteen naar Radio2. Lezen ze het vast nog voor ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef fratsman het volgende:
[..]
Momentje, ik ben even een mailtje aan het opstellen naar Dela.
"Come with me to the Dark Side"quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
En dan door de speakers "LUKE I am your father"
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
En dan nu de enige Gaga die wél in de top 2000 hoort
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan door de speakers "LUKE I am your father"
Ja, ik snap ook niet hoe dit hoger kan staan dan Bicycle Race bijvoorbeeld.quote:
Die is alleen al vanwege de clip de moeite waardquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet hoe dit hoger kan staan dan Bicycle Race bijvoorbeeld.
eejjjjjjjjquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:53 schreef MaJo het volgende:
En ik ben er weerVriendlief vond Jiskefet ook niks dus nu kijken we darts en mag ik weer luisteren
Roger Taylor was het toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:51 schreef spijkerbroek het volgende:
John Deacon: Radio?
Zijn kind: gooogoogoo gagaga!
En een hit was geboren
Wat een regime.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:53 schreef MaJo het volgende:
En ik ben er weerVriendlief vond Jiskefet ook niks dus nu kijken we darts en mag ik weer luisteren
Dat dit er überhaupt in staat.... Ze hebben (in mijn optiek) tientallen betere nummers.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:51 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, ik snap ook niet hoe dit hoger kan staan dan Bicycle Race bijvoorbeeld.
Dat eerste is een slechte zaak, dat tweede des te beter.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:53 schreef MaJo het volgende:
Ja, eens.quote:
Je hep gelijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |