Dexter pakte een stuk sneller bij mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Dat hadden we bij Breaking Bad ook.. en het werd steeds leuker.
misschien zit t nog in je boodschappentas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, we eten pasta, omdat de zuurkool kwijt is![]()
gisteren gekocht en ook mee thuis gekomen. Poef, weg!
wat doe je dan normaal en waarom dit jaar niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Oud en Nieuw gaat niet door als andere jaren....jammer.
Ligt de zuurkool ergens achter / onder ?
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?quote:[
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef golfer het volgende:
Hadden ze ook leuke auto's in de kookwinkel?
Leuk, dat rookoventje doe es foto?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- 6 minipotjes met recepten
- 6 timbaaltjes, morgen pannacotta maken denk ik..
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
http://www.kookwinkel.nl/(...)root35cmrvsglans.aspquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, dat rookoventje doe es foto?
NIet vergeten de rookmelders even uit te zetten als je aand e slag gaat. Maakt zon herrie andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
de 1e keer doen we het buiten op de coleman, maar dan kan het gewoon onder de afzuigkap. Schijnt gelukkig erg mee te vallen met de rook/stank
Wat een leuke dingen heb jequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
![]()
Ik ben gisteren weer begonnen in een boek dat ik al zeker 13 jaar biet meer gelezen heb: Dune. Overigens net uitgelezen. Best lekker zo'n vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ene pil is uit, gelijk door aan de volgende
beide tom clancy
Uit: uitstel van executie - Executive Orders
naar: Uur van de waarheid - Rainbow Six
lees ze nu op chronologische volgorde (dit is niet dezelfde als uitgebrachte volgorde)
Vond het al opeens zo fris ruiken in de SC.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ene pil is uit, gelijk door aan de volgende
beide tom clancy
Uit: uitstel van executie - Executive Orders
naar: Uur van de waarheid - Rainbow Six
lees ze nu op chronologische volgorde (dit is niet dezelfde als uitgebrachte volgorde)
ik ben aan de dune saga begonnen ooit, bij deel 4 haakte ik afquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer begonnen in een boek dat ik al zeker 13 jaar biet meer gelezen heb: Dune. Overigens net uitgelezen. Best lekker zo'n vakantie.
Nee, ook niet in de koelkast, voorraadkast, vriezer....quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien zit t nog in je boodschappentas.
abonnementje genomen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Auto is niet goed voor mijn relatie met het cjib denk ikHij trekt ietsiepietsie te goed
Nog nietquote:
Gaat dat wel in je huis passen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef freecell het volgende:
Morgen oliebollen bakken in de tuin
Ook hier maar heen dan Annex?Je bent welkom
Nopequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij heb je vast wel binnenkort een trip naar duitsland te maken
Ik hou het niet meer van de spanning, na deze cliffhanger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Oud en Nieuw gaat niet door als andere jaren....jammer.
ow je wil niet erachter komen hoe hard die kan op de autobahn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDe ardennen wil ik overwegen
Lekkere worsten en kazen daar
Jawelquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ow je wil niet erachter komen hoe hard die kan op de autobahn?
Die vulkaan in Nieuw Zeeland met dat meer, daar ben ik geweest, er is aan de voet van die vulkaan trouwens een meertje dat net zo helder is als dat andere meer in de VS op die foto.quote:
Lekkere worst kennen ze in duitsland niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDe ardennen wil ik overwegen
Lekkere worsten en kazen daar
Na de eerste teleurstelling, moest ik ook wel even aan je denken !quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten nu op 11 a 12 volwassenen, dat lukt makkelijk
Vanaf 4 heeft zoonlief het overgenomen en die kan toch iets minder goed schrijvenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:01 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ik ben aan de dune saga begonnen ooit, bij deel 4 haakte ik af
Ow jammerquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Na de eerste teleurstelling, moest ik ook wel even aan je denken !![]()
Dank je voor de invite!
Cliffhanger?
Al honderd jaar worden oliebollen en beignets gebakken in de schuur,
glühwein, loopt over in spelletjes, eten, lol met de buren, een man of twaalf.
Dit jaar dus niet.
Kom er overigens net achter dat ik 3 van de boeken van de Kronieken van de Drenai gewoon hardcover in de kast heb staanquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef Sunnythesun het volgende:
Als ik de serie van David Gemmel uit heb ga ik denk ik ook Duin weer eens lezen. Denk dat ik 15 was dat ik hem las..
Dat heb ik ook soms. Boeken gekocht, nooit gelezenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Kom er overigens net achter dat ik 3 van de boeken van de Kronieken van de Drenai gewoon hardcover in de kast heb staan![]()
![]()
Nooit gelezen om een of andere duistere reden. Ben ze nu allemaal op de Kindle aan het lezen..
Nou eerlijk gezegd kan ik me niet herinneren eerder zomaar 3 boeken te zijn vergetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:38 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat heb ik ook soms. Boeken gekocht, nooit gelezen.
ik heb ook paar jaar geleden nog met isa en lein bij jou O&N gevierdquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow jammer
Dat zijn de tradities die je er in moet houden juist!
Hier is het oliebollen bakken in onze tuin met de buren (wij hebben grote tuinkachel en veel hout) Dan doen we even weinig en aan het einde van de middag rolt er van alles binnen en dat blijft
En dat is ALTIJD een samengeraapt zootje. Meestal ken ik niet iedereen persoonlijk, omdat er iemand vrienden meesleept
Jup, toen kende ik jou nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik heb ook paar jaar geleden nog met isa en lein bij jou O&N gevierdnouja dat was in jullie oude huis
ja vond ik ook, ik ben met oud en nieuw vaak alleen en dan word ik op t laatste moment ergens uitgenodigdquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Jup, toen kende ik jou niet
Toen was Isa de enige die iedereen kendeWas wel gezellig overigens.
Valt meequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:13 schreef freecell het volgende:
[..]
We zitten nu op 11 a 12 volwassenen, dat lukt makkelijk
Men leerde mij, om te glimlachen aan de foon, als ik acquisitie ging doenquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:04 schreef Memento-Mori het volgende:
nah vermaakt is n groot woord, niks bijzonders gedaan
nee geen leuke sfeer, t was gewoon druk en allemaal chagerijnen aan de lijnEn nee nog niet, moet eerst woning hebben e.d. tot die tijd blijf ik hier gewoon en ook werken
ik ben altijd heel vriendelijk aan de telefoonquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Men leerde mij, om te glimlachen aan de foon, als ik acquisitie ging doen
of een lastige vraag stellen.
Blijkbaar hoor je dat door het draadje en 8/10 hielp het monotone antwoorden doorbreken.
/ heb je natuurlijk ook gehoord. Jammer dat het niet bij K zeikers helpt.
mislukte familiedag ...hahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben altijd heel vriendelijk aan de telefoonscoor heel goed op die dingen bij de klanten (ze krijgen soms zo'n vragenlijstje aan t einde en dan meten ze dat op agentniveau) maar het leek wel of een mislukte familiedag op eerste kerstdag op ons afgereageerd moest worden
Daar ben ik geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:12 schreef kaasplankje het volgende:
Wauw, ik wil ooit nog een keer naar die Sequoia bossen.
Uberhaupt de hele decembermaand zijn de mensen aan de telefoon nogal onvriendelijk en gestresst, echt niet grappig meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:11 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben altijd heel vriendelijk aan de telefoonscoor heel goed op die dingen bij de klanten (ze krijgen soms zo'n vragenlijstje aan t einde en dan meten ze dat op agentniveau) maar het leek wel of een mislukte familiedag op eerste kerstdag op ons afgereageerd moest worden
Jammer, daar ga ik volgende week donderdag naartoe.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
Terug van de bios. Ik vond Sherlock Holmes film een beetje mwah.
Hoe vond je deel 1?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:28 schreef borisz het volgende:
Terug van de bios. Ik vond Sherlock Holmes film een beetje mwah.
Niet gezienquote:
Popcorn in je gezicht gooi film?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:46 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet gezien
Deze film was vermakelijk, maar daar bleef het bij.
Je had het niet tegen mij maar ik vond deel 1 leuk en heb em op dvd. Hoe vond jij em?quote:
Heerlijk vermaakquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je had het niet tegen mij maar ik vond deel 1 leuk en heb em op dvd. Hoe vond jij em?
quote:
Als in positief of negatief?quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Popcorn in je gezicht gooi film?
Jep, prachtig in deze tijd gezetquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]Vind de BBC serie Sherlock ook geweldig trouwens
Positief, gewoon lekker vermaak, geen arthouse materiaal.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Als in positief of negatief?.
Het was een vermakelijke film al had ik wellicht iets meer inhoud verwacht en minder special effects.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Positief, gewoon lekker vermaak, geen arthouse materiaal.
okquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Positief, gewoon lekker vermaak, geen arthouse materiaal.
Klinkt als zelfde stijl als eerste deel, gewoon erg leuke onderhoudende film, minder diepgaand dan de BBC-seriequote:
En die begint weer a.s. zondag. Op 1 januari.quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
Vind de BBC serie Sherlock ook geweldig trouwens
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En die begint weer a.s. zondag. Op 1 januari.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:55 schreef TAV74 het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:01 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, prachtig in deze tijd gezet
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
En die begint weer a.s. zondag. Op 1 januari.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Aflevering 4 van Bron/Broen knallen we er zo in
Dat beginliedje is zo prachtig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk ook Claudia, vonden het in het theater erg leuk! Mooie liedjes ook
Ja die isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat beginliedje is zo prachtig.
Vroegah was ik niet zo'n fan van haar, maar het is best te doen tot nu toe.
Ik kijk over 5 jaar wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef borisz het volgende:
Straks vijf jaar later met Pechtold. Ben benieuwd.
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
We zijn net naar Mission Impossible geweest; zaten wel wat heftige momenten in en voor de rest voorspelbaar MI.
Ik heb me prima vermaaktquote:
Jaquote:
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.quote:
Ik snap de pruik niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper doorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap de pruik niet..
Of is ze Joodsdát zou het verklaren
![]()
Vind het zonder wel echt een heel stuk beter hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper door
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Claudia de Breij viel mij 100% mee.
Scherp, actueel en soms zelf s een beetje ontroerend en met veel humor en zelfspot.
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelfquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukVrouwen die grappig/scherp willen zijn vind ik vaak banaal of gewoon echt niet leuk. Zij kan het wel.
Toffe serie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste aflevering The Kennedy's kijken. Ben benieuwd
Mijn tietuh zijn tegenwoordig groter dan die van haar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef LieLie het volgende:
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelf
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Zo iets dacht ik al.. nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wij hebben hem stil gezet om te vertalen
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Haha ok, bedankt!! Hoeven we ons dat verder niet af te vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.
Uit mijn hoofd was het iets van:
Hij typte dat Saga dus bij hun thuis was geweest
Meisje typte terug: die van de TV? Hoe was ze?
Hij: Cool en leuk
Zij: Wat zei ze verder over de WT?
Hij: dat ga ik jou niet vertellen
Zij: dan ben je niet langer mijn vriendje
Hij: LOL ofzo
Niet echt belangrijk dus.
Hmm... dan gaan wij mee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
Nee, eentje maar vanavond en morgen niks, want dan zijn de (klein)kids hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is...
Vrouwen die grappig of scherp zijn vind ik juist leuk, alleen niet als comédienne.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukVrouwen die grappig/scherp willen zijn vind ik vaak banaal of gewoon echt niet leuk. Zij kan het wel.
Hij's kwijtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwjaarsdag mag.
Nu kijken
Henning!!!!!!!!!!! waar is ie![]()
10quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeveel zijn het er totaal eigenlijk??
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik twijfel of ik morgen met de auto of met de fiets naar het feest ga (20 min fietsen).
Voordelen fiets: geen last van het vuurwerk op de weg en gezellig met 2 meiden fietsen.
Voordelen auto: geen kou of jas meenemen want het is altijd chaos met jassen en veel raken em kwijt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??
Goed punt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, daar dacht ik ook nog aan, maar dan heb je júist last van vuurwerk toch?
Je kunt er langs of op de stoep fietsen. Er liggen midden op de weg vuurtonnen waar ze van alles in gooien. Echt super gevaarlijk, snap niet dat ze dat ieder jaar blijven doen. Het gaat een keer fout.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??
Weet niet hoor, maar met vuurwerk overal zit ik 100x liever in een auto dan op de fietsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt er langs of op de stoep fietsen. Er liggen midden op de weg vuurtonnen waar ze van alles in gooien. Echt super gevaarlijk, snap niet dat ze dat ieder jaar blijven doen. Het gaat een keer fout.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb liever schade aan mijn fiets dan aan mijn auto. Moet trouwens nog maar zien of ik een fiets heb morgen, neem mn eigen niet mee naar mn ouders
Ik denk er nog ff een nachtje over na
Geen idee, er is gelukkig tot nog toe niets gebeurd maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]als het zo erg is dat er schade aan je fiets is, dan vrees ik dat je zelf ook niet geheel ongeschonden blijft
Heb ik van mn moeder denk, die denkt ook materialistisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Op de één of andere manier zit er een foutje in je denken, FFT. Bang om auto of fiets te beschadigen...
Ik geloof dat ik net als Sunny meer om mezelf geef
Dat is lief!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik mijn ouders belde om te vertellen dat hun auto total-loss was hebben ze echt 0x naar de auto gevraagd, alleen maar naar mij
Niets aan de handquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Was je teen niet gebroken?Dat moet ontzettend zwaar zijn geweest, zo'n plaat!
Aaawquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
wel herkenbaar hoor.. ik had het alleen meer zelf. Er is een dikke marmeren plaat (die mijn stiefoma voor chocoladewerk gebruikte) op mijn grote teen gevallen toen ik klein was. Deed hartstikke veel pijn natuurlijk. Maar die plaat was in 2'en. Ik huilen joh, want ik voelde me schuldig dat de plaat kapot was gegaan, vond ik heel erg
En je oma zeker heel lief je troostenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets aan de handbeetje blauw. Mijn vader dacht ook dat hij gebroken was ja..
Weet niet eens of ze het echt in de gaten had eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En je oma zeker heel lief je troosten
Denk dat Sam jou moet troosten vanwege het vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Met Sammie op de bank, arm om hem heen en zeggen dat alles goed is en de wereld niet vergaat![]()
En Thijs ouders komen eten en zo.
haha nou Sam blaft harder dan ik hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk dat Sam jou moet troosten vanwege het vuurwerk
Gezellig dat je schoonouders komen eten! Wat staat er op het menu? Garnalenkroketten?
Ik vind ze geen 'visite'quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok, de O&N plannen;
- Bluezz en Golfer krijgen visite! de kinderen te slapen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind ze geen 'visite'![]()
En ik moest hardop lachen om ET
@SunTav : its the pOlice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, viel mij ook al op.quote:
Maar wel een Deense agant, want die beller spreekt heel mooi ABD (algemeen beschaafd deens) en die politiewagen was weer Zweeds....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B&G: Je beste vriend, de politie!!![]()
Klinkt allemaal goed!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nou Sam blaft harder dan ik hoor![]()
En nee, de kroketten bewaren we voor later op de avond. Ik maak een lekkere (verse) pasta met stoofvleessaus en salade, toe ijs met dadelsaus (of er een flensje bij gaat twijfel ik nog over, we gaan genoeg eten denk ik zo). Schoonpa maakt altijd 's middags oliebollen (echt de enige die ik écht lekker vind!) en daar halen we er dan een paar van op als ze vers zijn, maar die neemt er vast ook nog wat mee
Die jongen heeft natuurlijk gewoon op de bank geslapen joh! Zij snapt toch niet dat pa denkt dat er meer gebeurt is.. en hij vraagt er ook niet naar, dus gaat ze dat ook niet uit zichzelf zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op.
[..]
Maar wel een Deense agant, want die beller spreekt heel mooi ABD (algemeen beschaafd deens) en die politiewagen was weer Zweeds....
Trouwens lekker hoor zo'n zo'n van 18 die met een vrouwelijke collega van ca.40 even.....
Nou ja, hij lijkt op z'n Pa. Als er maar iets te pakken valt doet ie het.
De meiden gaan fietsen om kwart voor 1. Feest zelf begint om 1u en muziek stopt om 5u maar hen kennende besluiten ze om een uur of half 7 terug te fietsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef TAV74 het volgende:
Kan je logica niet helemaal volgen FFT![]()
Ik zou sowieso niet voor een uur of een de weg op gaan trouwens, zeker tussen twaalf en half een is het gewoon vragen om rottige situaties.
Laat je je toch door een lekkere mannelijke skihutganger even thuisbrengen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
De meiden gaan fietsen om kwart voor 1. Feest zelf begint om 1u en muziek stopt om 5u maar hen kennende besluiten ze om een uur of half 7 terug te fietsen. Echter heb ik geen zin om alleen eerder naar huis te fietsen. Beetje enge weg om alleen over te fietsen (weilanden/sloot/geen lantaarnpalen of auto's).
Denk je dat er iemand met de auto gaat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je je toch door een lekkere mannelijke skihutganger even thuisbrengen?
Als ik wel zou drinken ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef TAV74 het volgende:
Als ik niet zou drinken wist ik het wel
Niet handig. Oom agent vind Nieuwjaarsochtend prachtig om te controleren..quote:
Zijn jullie al bij de laatste 15?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:04 schreef golfer het volgende:
Stukkie Masterchef dus nog maar en dan ook naar boven.
Top24quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zijn jullie al bij de laatste 15?
Volgens mij gingen ze dan pas in een huis zitten of was dat al met meerdere?
Hé heb jij dezelfde vriendin als ikquote:Op zaterdag 31 december 2011 01:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb een paar jaar geleden hard gelachen toen ik met een groep meiden 's ochtends terugfietste. Een was zo ontzettend dronken dat ze onderweg 4x van haar fiets viel. Je zag haar trappen en ineens stopte ze met trappen, en dan viel ze om
Top 24, nu dus nog maar iets van top-20.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:05 schreef FutureFairytale het volgende:
Zijn jullie al bij de laatste 15?
Volgens mij gingen ze dan pas in een huis zitten of was dat al met meerdere?
Oh geen idee wie de nr's 16 t/m 24 zijnquote:
Grappig om te zien hequote:Op zaterdag 31 december 2011 01:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hé heb jij dezelfde vriendin als ik![]()
Thuis op de bank en een paar buren komen ff buurten en carcassone spelen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok, de O&N plannen;
- Isa, FC en Krak gaan gezellig oliebollen en boterkoek eten bij FC en 1 jan naar de kerk.
- Bluezz en Golfer krijgen visite!
- Ik ga naar de Skihut
En wat doet de rest? Dat weet ik niet of heb ik gemist.
Gaan jullie dan al die Marks & Spencer verpakkingen uitproberen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:38 schreef motorbloempje het volgende:
Wij zouden twee vrienden op bezoek krijgen, maar hoor net dat één van de twee ziek is, dus dat wordt misschien maar één... maar hopelijk voelt ze zich goed genoeg om toch mee te komen. Gaan toch niet ontzettend feesten ofzo. Gewoon lekker (Belgische) biertjes drinken en wat ouwehoeren/spelletje doenlekker rustig dus!
?? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 31 december 2011 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Wij hebben ook een filmpie en mss nog een spelletje of zo![]()
En natuurlijk om kwart over 12 Jools hootenanny op de BBC kijken/meedansen
http://en.wikipedia.org/wiki/Hootenanny_%28UK_TV_series%29quote:
moet jij niet de Staatsloterijshow volgen om te kijken hoeveel je hebt gewonnen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:07 schreef golfer het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Hootenanny_%28UK_TV_series%29
En morgen:
Jools’s Annual Hootenanny 2011/2012
Nee, ik zie het bedrag vanzelf wel gestort worden op mijn rekening. Ik speel automatisch via Internet mee.quote:Op zaterdag 31 december 2011 02:13 schreef FutureFairytale het volgende:
moet jij niet de Staatsloterijshow volgen om te kijken hoeveel je hebt gewonnen?
Krak.quote:
Geweldig, daarkan me niemand vertellen dat een hond geen lol heeft daaraanquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:21 schreef Bluezz het volgende:
We beginnen de laatste dag v/h jaar met een glijpartijtje
[ afbeelding ]
Leinquote:
Of gevulde portobello's!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Mij maak je altijd blij met een hartige taart met kaas en noten
Groentekroketten! Oh, die zijn onovertroffen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel gelijk dat het veel eenpansspul is idd. Maar misschien komt Vork nog even langswaaien met een superidee.
Hij heeft wel gelijk. Soms nog denk ik n seconde dat t een geweer is. Om 0u klinkt t echt als oorlog ja. Als iemand, iemand anders dan wil neerschieten hoor je t nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Er gaat hier nauwelijks iets af, FFT. Toen Ross en ik gisteravond naar huis liepen zei hij ook al dat het soms net een oorlogszone is, Nederland rond Oud en Nieuw. Dat je je zo zou kunnen voorstellen dat het geweerschoten zijn. Ik zei nog dat ik dan niet zo prettig zou wandelen met hem
Dat is precies wat wij gisteren zeidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Soms nog denk ik n seconde dat t een geweer is. Om 0u klinkt t echt als oorlog ja. Als iemand, iemand anders dan wil neerschieten hoor je t niet
Het is ook niet Bellefleur's eerste Oud en Nieuw, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef borisz het volgende:
Ze zijn hier sinds 9u al bezig. Bellefleur heeft er geen last van voorlopig, maar die kleine is al naar boven gevlucht.
Neuh d'r 19de om precies te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook niet Bellefleur's eerste Oud en Nieuw, toch?
De twee gebakjes zie ik ook niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef borisz het volgende:
Ze zijn hier sinds 9u al bezig. Bellefleur heeft er geen last van voorlopig, maar die kleine is al naar boven gevlucht.
Ik kan niks meer bedenken, ik heb gister kennelijk alles gehaald.quote:
Gelukkig heb ik niet als enige die rare gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is precies wat wij gisteren zeidenJe kan gewoon mensen neerschieten net na 12'en want niemand heeft dat door
(ik heb geen plannen hoor)
We zitten vaak met: wat zullen we eten + regelmatig dezelfde gerechten.quote:
In Meppen schieten ze carbid met meer dan 70 bussen geloof ik, vorig jaar althans en het zijn er vast niet veel minderquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
er gaat hier in de verte een hele batterij carbid af
En dan gaat Sam blaffen. Verder vind hij het niet echt interessant..
Mexico zit ook ergens jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een goed streven![]()
Als je nog Mexicaanse recepten nodig hebt tzt: ik heb een boekkie vol
Het was verbazingwekkend smakelijk jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Middeleeuwsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het was verbazingwekkend smakelijk ja.
Ga je het ergens bijhouden?
Wij moeten nog even een paar oliebollen en appelflappies bij de kraam kopen en de visschotel ophalen voor vanavond laat (en morgen de restjes)quote:
Gevalletje Europa meets Asiaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
De Australische is het idiootst overigens. Heb al wat ingelezen, maar die hebben gewoon (op de aboriginals keuken: bush food (kangaroo en dergelijke na)) niets origineels. Niets 'typisch Australisch'.
Ja, tof, een Isa's Wereldkeukenreis topic!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenIk bedoel, de Italiaanse, Franse en Spaanse keuken en zo zal wel meevallen, maar de Afghaanse, Koreaanse en Libanese keuken zal wel moeilijk worden.
De Australische is het idiootst overigens. Heb al wat ingelezen, maar die hebben gewoon (op de aboriginals keuken: bush food (kangaroo en dergelijke na)) niets origineels. Niets 'typisch Australisch'.
Heb je een lijst van landen? Misschien kunnen wij hier mee helpen zoekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenIk bedoel, de Italiaanse, Franse en Spaanse keuken en zo zal wel meevallen, maar de Afghaanse, Koreaanse en Libanese keuken zal wel moeilijk worden.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef flying-dutchman het volgende:
tot in het nieuwe jaar mensen
Wat leuk!quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:23 schreef Isabeau het volgende:
Mijn wereldkeukenreis begint ook morgen en ik moest nog even uitzoeken wat we dan gaan eten. We willen komend jaar elke week een andere keuken proberen en komende week is dat de USA geworden, dus ik grapte al dat als half Nederland op dieet gaat wij aan de hamburgers en donuts beginnen. Morgen Hawaiiaanse keuken en dat wordt Saimin met Haupia(zeg: noodlesoep met kokospudding toe).
Ik heb hier ook even aan gedacht (uniek voor Hawaii), maar het lijkt me domweg echt niet lekker: http://whatscookingamerica.net/History/LocoMocoHistory.htm
Yup heel veel vers fruit en op elke hoek zie je wel een openbare BBQ staanquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:43 schreef Vork het volgende:
Het is niet echt typisch Australisch, maar het schijnt wel dat ze daar veel vers fruit eten.
Ik heb meestal aan een pan niet genoeg. Maar nu ik toch waaiende ben, watvoor superidee?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel gelijk dat het veel eenpansspul is idd. Maar misschien komt Vork nog even langswaaien met een superidee.
ja, op Aziatisch en Midden-Oosten gebied kan ik nog wel aan een hoop dingen komen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:40 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Heb je een lijst van landen? Misschien kunnen wij hier mee helpen zoeken.
Ja! Nou ja, de 'Bird in a bird in a bird', want die neemt zoveel ruimte in in de vriezerquote:Op zaterdag 31 december 2011 02:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaan jullie dan al die Marks & Spencer verpakkingen uitproberen?
Een kwartel in een duif in een kalkoen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:14 schreef Vork het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een bird in a bird in a bird?
Is dat normaal?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:18 schreef krakkemieke het volgende:
Een kwartel in een duif in een kalkoen?
Kalkoen, eend en kipquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:14 schreef Vork het volgende:
Wat moet ik me trouwens voorstellen bij een bird in a bird in a bird?
Vast nietquote:
Geen idee, het was maar een gok. Ik mag niet spelen met eten van mijn moeder.quote:
kip in een eend in een kalkoen gepropt? Of is het gewoon drie hompen vogel met een catchy naam?quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Kalkoen, eend en kip
[..]
Vast nietmaar voor 10p kon ik het niet laten om het eens te proberen. Ze waren best populair in de winkel, namelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |