Ik kan niks meer bedenken, ik heb gister kennelijk alles gehaald.quote:
Gelukkig heb ik niet als enige die rare gedachtequote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is precies wat wij gisteren zeidenJe kan gewoon mensen neerschieten net na 12'en want niemand heeft dat door
(ik heb geen plannen hoor)
We zitten vaak met: wat zullen we eten + regelmatig dezelfde gerechten.quote:
In Meppen schieten ze carbid met meer dan 70 bussen geloof ik, vorig jaar althans en het zijn er vast niet veel minderquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:08 schreef Sunnythesun het volgende:
er gaat hier in de verte een hele batterij carbid af
En dan gaat Sam blaffen. Verder vind hij het niet echt interessant..
Mexico zit ook ergens jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:27 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik vind het een goed streven![]()
Als je nog Mexicaanse recepten nodig hebt tzt: ik heb een boekkie vol
Het was verbazingwekkend smakelijk jaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Middeleeuwsquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mexico zit ook ergens jaHad dus een lijst met 52 wereldkeukens gemaakt, op alfabet gezet (USA had ik genoteerd als Amerika dus), blijken er 53 zondagen in 2012 te zitten
Laatste week is Middeleeuwen geworden. (was prima eten, hè Annie!)
Zou ik kunnen doen. Hmm, moet ik ook foto's maken natuurlijk. En ervaringen over mijn speurtocht naar niet-te-vinden-ingrediëntenquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:32 schreef Anthraxx het volgende:
Het was verbazingwekkend smakelijk ja.
Ga je het ergens bijhouden?
Wij moeten nog even een paar oliebollen en appelflappies bij de kraam kopen en de visschotel ophalen voor vanavond laat (en morgen de restjes)quote:
Gevalletje Europa meets Asiaquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:35 schreef Isabeau het volgende:
De Australische is het idiootst overigens. Heb al wat ingelezen, maar die hebben gewoon (op de aboriginals keuken: bush food (kangaroo en dergelijke na)) niets origineels. Niets 'typisch Australisch'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |