Of gevulde portobello's!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:06 schreef Isabeau het volgende:
Mij maak je altijd blij met een hartige taart met kaas en noten
Groentekroketten! Oh, die zijn onovertroffen!quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:13 schreef Isabeau het volgende:
Je hebt wel gelijk dat het veel eenpansspul is idd. Maar misschien komt Vork nog even langswaaien met een superidee.
Hij heeft wel gelijk. Soms nog denk ik n seconde dat t een geweer is. Om 0u klinkt t echt als oorlog ja. Als iemand, iemand anders dan wil neerschieten hoor je t nietquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:14 schreef Isabeau het volgende:
Er gaat hier nauwelijks iets af, FFT. Toen Ross en ik gisteravond naar huis liepen zei hij ook al dat het soms net een oorlogszone is, Nederland rond Oud en Nieuw. Dat je je zo zou kunnen voorstellen dat het geweerschoten zijn. Ik zei nog dat ik dan niet zo prettig zou wandelen met hem
Dat is precies wat wij gisteren zeidenquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Soms nog denk ik n seconde dat t een geweer is. Om 0u klinkt t echt als oorlog ja. Als iemand, iemand anders dan wil neerschieten hoor je t niet
Het is ook niet Bellefleur's eerste Oud en Nieuw, toch?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef borisz het volgende:
Ze zijn hier sinds 9u al bezig. Bellefleur heeft er geen last van voorlopig, maar die kleine is al naar boven gevlucht.
Neuh d'r 19de om precies te zijnquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook niet Bellefleur's eerste Oud en Nieuw, toch?
De twee gebakjes zie ik ook niet meerquote:Op zaterdag 31 december 2011 10:17 schreef borisz het volgende:
Ze zijn hier sinds 9u al bezig. Bellefleur heeft er geen last van voorlopig, maar die kleine is al naar boven gevlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |