Dexter pakte een stuk sneller bij mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:16 schreef Bluezz het volgende:
Dat hadden we bij Breaking Bad ook.. en het werd steeds leuker.
misschien zit t nog in je boodschappentas.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:22 schreef freecell het volgende:
Hmmmm, we eten pasta, omdat de zuurkool kwijt is![]()
gisteren gekocht en ook mee thuis gekomen. Poef, weg!
wat doe je dan normaal en waarom dit jaar niet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Oud en Nieuw gaat niet door als andere jaren....jammer.
Ligt de zuurkool ergens achter / onder ?
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?quote:[
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Had ik vandaag al gezegd hoeveel ik van je hou?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
Het slaat verder nergens op maar ik hou ook van sunny
quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:05 schreef golfer het volgende:
Hadden ze ook leuke auto's in de kookwinkel?
Leuk, dat rookoventje doe es foto?quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- 6 minipotjes met recepten
- 6 timbaaltjes, morgen pannacotta maken denk ik..
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
Vis gekocht om te roken, garnaaltjes om kroketten van te maken.. nu eerst risotto maken en ff snel eten, dan weer aan de slagCulinaire vakantie zeg..
http://www.kookwinkel.nl/(...)root35cmrvsglans.aspquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Leuk, dat rookoventje doe es foto?
NIet vergeten de rookmelders even uit te zetten als je aand e slag gaat. Maakt zon herrie andersquote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
oh en Thijs stond spontaan met een blikje gerookt paprikapoeder in handen wat ik al een tijdje zoek![]()
![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Sunnythesun het volgende:
de 1e keer doen we het buiten op de coleman, maar dan kan het gewoon onder de afzuigkap. Schijnt gelukkig erg mee te vallen met de rook/stank
Wat een leuke dingen heb jequote:Op vrijdag 30 december 2011 17:40 schreef Sunnythesun het volgende:
leuke dingen gekocht!!
- rookoven
- rookhoutspul
- pastameel
- nog wat klein kookgrut
![]()
Ik ben gisteren weer begonnen in een boek dat ik al zeker 13 jaar biet meer gelezen heb: Dune. Overigens net uitgelezen. Best lekker zo'n vakantiequote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ene pil is uit, gelijk door aan de volgende
beide tom clancy
Uit: uitstel van executie - Executive Orders
naar: Uur van de waarheid - Rainbow Six
lees ze nu op chronologische volgorde (dit is niet dezelfde als uitgebrachte volgorde)
Vond het al opeens zo fris ruiken in de SC.quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2011 18:30 schreef flying-dutchman het volgende:
Zo ene pil is uit, gelijk door aan de volgende
beide tom clancy
Uit: uitstel van executie - Executive Orders
naar: Uur van de waarheid - Rainbow Six
lees ze nu op chronologische volgorde (dit is niet dezelfde als uitgebrachte volgorde)
ik ben aan de dune saga begonnen ooit, bij deel 4 haakte ik afquote:Op vrijdag 30 december 2011 18:58 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik ben gisteren weer begonnen in een boek dat ik al zeker 13 jaar biet meer gelezen heb: Dune. Overigens net uitgelezen. Best lekker zo'n vakantie.
Nee, ook niet in de koelkast, voorraadkast, vriezer....quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:28 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
misschien zit t nog in je boodschappentas.
abonnementje genomen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:01 schreef PdeHoog het volgende:
Auto is niet goed voor mijn relatie met het cjib denk ikHij trekt ietsiepietsie te goed
Nog nietquote:
Gaat dat wel in je huis passen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:02 schreef freecell het volgende:
Morgen oliebollen bakken in de tuin
Ook hier maar heen dan Annex?Je bent welkom
Nopequote:Op vrijdag 30 december 2011 19:05 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
volgens mij heb je vast wel binnenkort een trip naar duitsland te maken
Ik hou het niet meer van de spanning, na deze cliffhanger.quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:24 schreef AnneX het volgende:
![]()
![]()
Oud en Nieuw gaat niet door als andere jaren....jammer.
ow je wil niet erachter komen hoe hard die kan op de autobahn?quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDe ardennen wil ik overwegen
Lekkere worsten en kazen daar
Jawelquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef flying-dutchman het volgende:
[..]
ow je wil niet erachter komen hoe hard die kan op de autobahn?
Die vulkaan in Nieuw Zeeland met dat meer, daar ben ik geweest, er is aan de voet van die vulkaan trouwens een meertje dat net zo helder is als dat andere meer in de VS op die foto.quote:
Lekkere worst kennen ze in duitsland niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NopeDe ardennen wil ik overwegen
Lekkere worsten en kazen daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |