quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Aflevering 4 van Bron/Broen knallen we er zo in
Dat beginliedje is zo prachtig.quote:Op vrijdag 30 december 2011 21:44 schreef LieLie het volgende:
Ik kijk ook Claudia, vonden het in het theater erg leuk! Mooie liedjes ook
Ja die isquote:Op vrijdag 30 december 2011 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat beginliedje is zo prachtig.
Vroegah was ik niet zo'n fan van haar, maar het is best te doen tot nu toe.
Ik kijk over 5 jaar wel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef borisz het volgende:
Straks vijf jaar later met Pechtold. Ben benieuwd.
Leuk tochquote:Op vrijdag 30 december 2011 22:11 schreef Isabeau het volgende:
We zijn net naar Mission Impossible geweest; zaten wel wat heftige momenten in en voor de rest voorspelbaar MI.
Ik heb me prima vermaaktquote:
Jaquote:
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.quote:
Ik snap de pruik niet..quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Dan lopen jullie weer helemaal synchroon met ons.
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper doorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik snap de pruik niet..
Of is ze Joodsdát zou het verklaren
![]()
Vind het zonder wel echt een heel stuk beter hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:11 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik snap het die pruik ook niet echt. Ze wordt er niet echt eh knapper door
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:06 schreef golfer het volgende:
Claudia de Breij viel mij 100% mee.
Scherp, actueel en soms zelf s een beetje ontroerend en met veel humor en zelfspot.
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelfquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukVrouwen die grappig/scherp willen zijn vind ik vaak banaal of gewoon echt niet leuk. Zij kan het wel.
Toffe serie!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Eerste aflevering The Kennedy's kijken. Ben benieuwd
Mijn tietuh zijn tegenwoordig groter dan die van haar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:27 schreef LieLie het volgende:
Ze is ook een reservevrouw zegt ze zelf
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Zo iets dacht ik al.. nou?quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]Wij hebben hem stil gezet om te vertalen
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:29 schreef Sunnythesun het volgende:
Golfer!! Wat typte die jongen met zijn ex over Saga?? Ze waren de ondertiteling vergeten.. Iets dat het cool was dat Saga bij hem thuis was geweest maar verder begreep ik het niet.
Haha ok, bedankt!! Hoeven we ons dat verder niet af te vragenquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:34 schreef golfer het volgende:
[..]
haha. We hadden hem gisteren hier even op pauze gezet om het na te lezen en te vertalen.
Uit mijn hoofd was het iets van:
Hij typte dat Saga dus bij hun thuis was geweest
Meisje typte terug: die van de TV? Hoe was ze?
Hij: Cool en leuk
Zij: Wat zei ze verder over de WT?
Hij: dat ga ik jou niet vertellen
Zij: dan ben je niet langer mijn vriendje
Hij: LOL ofzo
Niet echt belangrijk dus.
Hmm... dan gaan wij mee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:37 schreef golfer het volgende:
We gaan nu onze voorsprong weer nemen en deel 6 erin mikken.
Nee, eentje maar vanavond en morgen niks, want dan zijn de (klein)kids hier.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:39 schreef borisz het volgende:
B&G, S&T tot morgenochtend wie als eerste bij de finish is...
Vrouwen die grappig of scherp zijn vind ik juist leuk, alleen niet als comédienne.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alles wat ik tot nu toe van haar heb gezien vind ik erg leukVrouwen die grappig/scherp willen zijn vind ik vaak banaal of gewoon echt niet leuk. Zij kan het wel.
Hij's kwijtquote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Bluezz het volgende:
Nieuwjaarsdag mag.
Nu kijken
Henning!!!!!!!!!!! waar is ie![]()
10quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:44 schreef Sunnythesun het volgende:
Hoeveel zijn het er totaal eigenlijk??
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:46 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik twijfel of ik morgen met de auto of met de fiets naar het feest ga (20 min fietsen).
Voordelen fiets: geen last van het vuurwerk op de weg en gezellig met 2 meiden fietsen.
Voordelen auto: geen kou of jas meenemen want het is altijd chaos met jassen en veel raken em kwijt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??
Goed punt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Ja, daar dacht ik ook nog aan, maar dan heb je júist last van vuurwerk toch?
Je kunt er langs of op de stoep fietsen. Er liggen midden op de weg vuurtonnen waar ze van alles in gooien. Echt super gevaarlijk, snap niet dat ze dat ieder jaar blijven doen. Het gaat een keer fout.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Whut?? Je fietst niet op de straat of zo?? Onder de grond??
Weet niet hoor, maar met vuurwerk overal zit ik 100x liever in een auto dan op de fietsquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Je kunt er langs of op de stoep fietsen. Er liggen midden op de weg vuurtonnen waar ze van alles in gooien. Echt super gevaarlijk, snap niet dat ze dat ieder jaar blijven doen. Het gaat een keer fout.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb liever schade aan mijn fiets dan aan mijn auto. Moet trouwens nog maar zien of ik een fiets heb morgen, neem mn eigen niet mee naar mn ouders
Ik denk er nog ff een nachtje over na
Geen idee, er is gelukkig tot nog toe niets gebeurd maar je weet maar nooitquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]als het zo erg is dat er schade aan je fiets is, dan vrees ik dat je zelf ook niet geheel ongeschonden blijft
Heb ik van mn moeder denk, die denkt ook materialistisch.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:13 schreef Isabeau het volgende:
Op de één of andere manier zit er een foutje in je denken, FFT. Bang om auto of fiets te beschadigen...
Ik geloof dat ik net als Sunny meer om mezelf geef
Dat is lief!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:17 schreef Isabeau het volgende:
Toen ik mijn ouders belde om te vertellen dat hun auto total-loss was hebben ze echt 0x naar de auto gevraagd, alleen maar naar mij
Niets aan de handquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:21 schreef Isabeau het volgende:
Was je teen niet gebroken?Dat moet ontzettend zwaar zijn geweest, zo'n plaat!
Aaawquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:18 schreef Sunnythesun het volgende:
![]()
wel herkenbaar hoor.. ik had het alleen meer zelf. Er is een dikke marmeren plaat (die mijn stiefoma voor chocoladewerk gebruikte) op mijn grote teen gevallen toen ik klein was. Deed hartstikke veel pijn natuurlijk. Maar die plaat was in 2'en. Ik huilen joh, want ik voelde me schuldig dat de plaat kapot was gegaan, vond ik heel erg
En je oma zeker heel lief je troostenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Niets aan de handbeetje blauw. Mijn vader dacht ook dat hij gebroken was ja..
Weet niet eens of ze het echt in de gaten had eigenlijkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
En je oma zeker heel lief je troosten
Denk dat Sam jou moet troosten vanwege het vuurwerkquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:40 schreef Sunnythesun het volgende:
Met Sammie op de bank, arm om hem heen en zeggen dat alles goed is en de wereld niet vergaat![]()
En Thijs ouders komen eten en zo.
haha nou Sam blaft harder dan ik hoorquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk dat Sam jou moet troosten vanwege het vuurwerk
Gezellig dat je schoonouders komen eten! Wat staat er op het menu? Garnalenkroketten?
Ik vind ze geen 'visite'quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:38 schreef FutureFairytale het volgende:
Ok, de O&N plannen;
- Bluezz en Golfer krijgen visite! de kinderen te slapen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik vind ze geen 'visite'![]()
En ik moest hardop lachen om ET
@SunTav : its the pOlice
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, viel mij ook al op.quote:
Maar wel een Deense agant, want die beller spreekt heel mooi ABD (algemeen beschaafd deens) en die politiewagen was weer Zweeds....quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:41 schreef Sunnythesun het volgende:
@ B&G: Je beste vriend, de politie!!![]()
Klinkt allemaal goed!quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:44 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
haha nou Sam blaft harder dan ik hoor![]()
En nee, de kroketten bewaren we voor later op de avond. Ik maak een lekkere (verse) pasta met stoofvleessaus en salade, toe ijs met dadelsaus (of er een flensje bij gaat twijfel ik nog over, we gaan genoeg eten denk ik zo). Schoonpa maakt altijd 's middags oliebollen (echt de enige die ik écht lekker vind!) en daar halen we er dan een paar van op als ze vers zijn, maar die neemt er vast ook nog wat mee
Die jongen heeft natuurlijk gewoon op de bank geslapen joh! Zij snapt toch niet dat pa denkt dat er meer gebeurt is.. en hij vraagt er ook niet naar, dus gaat ze dat ook niet uit zichzelf zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op.
[..]
Maar wel een Deense agant, want die beller spreekt heel mooi ABD (algemeen beschaafd deens) en die politiewagen was weer Zweeds....
Trouwens lekker hoor zo'n zo'n van 18 die met een vrouwelijke collega van ca.40 even.....
Nou ja, hij lijkt op z'n Pa. Als er maar iets te pakken valt doet ie het.
De meiden gaan fietsen om kwart voor 1. Feest zelf begint om 1u en muziek stopt om 5u maar hen kennende besluiten ze om een uur of half 7 terug te fietsenquote:Op zaterdag 31 december 2011 00:46 schreef TAV74 het volgende:
Kan je logica niet helemaal volgen FFT![]()
Ik zou sowieso niet voor een uur of een de weg op gaan trouwens, zeker tussen twaalf en half een is het gewoon vragen om rottige situaties.
Laat je je toch door een lekkere mannelijke skihutganger even thuisbrengen?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:53 schreef FutureFairytale het volgende:
De meiden gaan fietsen om kwart voor 1. Feest zelf begint om 1u en muziek stopt om 5u maar hen kennende besluiten ze om een uur of half 7 terug te fietsen. Echter heb ik geen zin om alleen eerder naar huis te fietsen. Beetje enge weg om alleen over te fietsen (weilanden/sloot/geen lantaarnpalen of auto's).
Denk je dat er iemand met de auto gaat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat je je toch door een lekkere mannelijke skihutganger even thuisbrengen?
Als ik wel zou drinken ook wel.quote:Op zaterdag 31 december 2011 00:57 schreef TAV74 het volgende:
Als ik niet zou drinken wist ik het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |