Niet mee eens, maar op z'n tijd Police is wel fijn.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:46 schreef Tijn het volgende:
Er staat veel te weinig Police in de Top 2000
Dat had ik inderdaad kunnen zijn geweestquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er stond iemand als een debiel te dansen op een tafel. Trok zijn jas uit en begon er mee te zwaaien. Trok hem weer aan om hem weer uit te kunnen trekken.
Ik dacht eerst hij gaat een stripteas doen.
Als je ze nodig hebt zijn ze er nooitquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:46 schreef Tijn het volgende:
Er staat veel te weinig Police in de Top 2000
De politie kreeg een bericht dat een goed geklede zwarte vrouw in het rood gekleed te hard reed.quote:
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
The Police hoor ik iedere dag. Aan het eind van de straat is het bureau en ze komen hier een paar keer per dag met loeiende sirenes voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Luisterend naar de naam Roxanne?quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
De politie kreeg een bericht dat een goed geklede zwarte vrouw in het rood gekleed te hard reed.
Kutsport iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef Cee het volgende:
Over berichten gesproken... die sms-balk op cultura is echt bij vlagen lachwekkend. "Ik wens dat er in 2012 minder gerodeld word."
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef Cee het volgende:
Over berichten gesproken... die sms-balk op cultura is echt bij vlagen lachwekkend. "Ik wens dat er in 2012 minder gerodeld word."
Tja, je zou denken dat na dat ongeluk op de winterspelen laatst mensen wel beter zouden nadenken...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:50 schreef Cee het volgende:
Goed nummerquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dit is mijn hart, mijn houten hart.
Ik word hier agressief van...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef jrk1990 het volgende:
Een van de weinige Nederlandse nummers die ik kan waarderen
Scherpquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, je zou denken dat na dat ongeluk op de winterspelen laatst mensen wel beter zouden nadenken...
Gewoon niet op de lijstquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:52 schreef laxus13 het volgende:
Mag volgend jaar echt lager staan hoor
quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:51 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tja, je zou denken dat na dat ongeluk op de winterspelen laatst mensen wel beter zouden nadenken...
Dit is iets meer voor op plek 1700-1800quote:
Nee Didodadaquote:
Die lelijke uithalen zijn van Acda.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Volgens mij hoor je voornamelijk De Munnik.
ja, ik ook...quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:54 schreef SeLang het volgende:
Bij deze plaat moet ik altijd denken aan de zonsverduistering van 1999
De do do do de da da daquote:
Hier wordt mijn hout eerder slap dan hard vanquote:
is die houten lul zo flexibel dat je jezelf kan penetreren en de splinters in je hebt zitten??quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
M'n houten lul.
Heb er nog splinters inzitten.
Een hobbelpaard berijden zou veilig zijn.
Ligt eraan hoe druk je het hebt op je werk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie snelIs echt niet bij te houden als je ondertussen aan het werk bent
zo zit ik hier ook hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:58 schreef MaJo het volgende:
Wat gaan jullie snelIs echt niet bij te houden als je ondertussen aan het werk bent
Tong! Er lezen kinderen mee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:57 schreef tong80 het volgende:
M'n houten lul.
Heb er nog splinters inzitten.
Een hobbelpaard berijden zou veilig zijn.
Op de radio hoor je reclame. Is ook niet leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef Doodloper het volgende:
Ik vind het wel stervensirritant dat er telkens dezelfde filmpjes langskomen op de tv-stream.
Ow nee, die vind ik geweldigquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nr. 379 hier. Echt, nekharen overeind.
Goed nummer manquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef FritsFlits het volgende:
Wat doet zoiets als Ice Queen erin
Bijna alle nummers van Enter zijn beterquote:
Prachtig nummerquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef FritsFlits het volgende:
best mooi vind ik zelf:quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:04 schreef Bos81 het volgende:
375 Alan Parsons Project The turn of a friendly card![]()
![]()
quote:
1 | 337 Within Temptation Mother earth |
Mooiquote:
Dankjequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:08 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
vanavond tussen 18:00 en 19:00
Alan Parson ken ik wel (van naam), dit nummer zegt me niet veel. Ik ga nu niet klikken op het filmpje, hoor het zo wel. Misschien dat ik het wel gewoon ken, maar even niet kan linken aan de songtitel.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:07 schreef Gehenna het volgende:
[..]
best mooi vind ik zelf:
producer van Pink Floyd enzo
Voor een nederlandse band geen slechte plaat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:05 schreef FritsFlits het volgende:
Veel beter. Our Farewell is trouwens de beste single van Within Temptation, prachtig.quote:
Die ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Nr. 379 hier. Echt, nekharen overeind.
OUr Farewell is inderdaad erg mooi. Maar toch hoor ik tien keer liever nummers als Restless, Pearls of Light e.d..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel beter. Our Farewell is trouwens de beste single van Within Temptation, prachtig.
Staan ze er echt maar 1x in? Schande eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:21 schreef laxus13 het volgende:
Jammer dat ze maar 1x genoteerd zijn, nummers als A Girl Called Johnny, The Pan Within en Don't Bang The Drum moeten er eigenlijk ook wel in
Komt wel goed, toch?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Diaan73 het volgende:
De titel van het volgende nummer slaat op de situatie hier in huis.![]()
Nou ja, niet wij... maar Twan met z'n vader.
Op zich niet heel druk maar moet wel wat dingen afhebben voordat ik naar huis kan en dan is het niet echt handig dat ik de hele tijd op fok zit te lurkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe druk je het hebt op je werk.
Nee, dat is waar! Succes nog vandaag!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Op zich niet heel druk maar moet wel wat dingen afhebben voordat ik naar huis kan en dan is het niet echt handig dat ik de hele tijd op fok zit te lurken
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
Als ze Coldplay draaien op mijn crematie. Sta ik op en zet hem persoonlijk uit.
En gelijk heb je!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
Oven heel goed dichtmaken zodat je er niet uit kan. Hihihi.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef tong80 het volgende:
Als jij blijft herhalen, ik ook.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef laxus13 het volgende:
Waarom al die haat op Colplay![]()
Dat is zo van alle tijden 2011
laxus, wen eraan, het is een trend aan het worden dat we niet kunnen doorbreken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef laxus13 het volgende:
Dat is zo 2011
omdat het nogal saaie en opgehemelde muziek isquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:27 schreef laxus13 het volgende:
Dat is zo 2011
quote:
Ga je schamen Diaanquote:
Inmiddels is het zo rustig dat mijn collega nu aan het stofzuigen isquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat is waar! Succes nog vandaag!
quote:
Ben bang dat ik het met je eens ben.quote:
Ow je mist nu niets eigenlijk.Hierna ook niet. Hoe lang is je collega nog bezig?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Inmiddels is het zo rustig dat mijn collega nu aan het stofzuigen isMet als gevolg dat ik de top 2000 niet kan horen
Nog 1,5 uur
quote:
Vreselijk. Hij kan niet gelijk zingen en gitaarspelen.quote:
Ze is net klaarquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:33 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow je mist nu niets eigenlijk.Hierna ook niet. Hoe lang is je collega nog bezig?
Moet je geen Black Metal of iets dergelijks gaan luisterenquote:
De tamheid (al dan niet) heeft niet zoveel met het begrip 'herrie' te maken voor mij.quote:
Precies, gisteren kwam er zo'n nummer voorbij, blijkbaar de hit van dit jaar, met zo;n irritante bass, dat is qua megahertz wel hiermee te vergelijken..quote:
Heeft voor mij niks met de hardheid of het tempo te maken en alles met de belachelijke teksten gecombineerd met dat gejank van Den Adel eroverheen en die lachwekkende tierlantijnen eromheen. Alles. Gewoon, nekharen, overeind, vinkentering, alles.quote:
Succesquote:
Zegt niks.quote:
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:36 schreef TLC het volgende:
WOWWWW ICEQUEEN![]()
![]()
ik had er nog nooit van gehoord, tot nu
Anneke van Giersbergen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vreselijk. Hij kan niet gelijk zingen en gitaarspelen.
Slaapverwekkende blues.
Het ergste is dat BB-Jing de Nederlandse inbreng was op Live - AID 1085.
Alsof er geen Golden Earring was.
Dit is ook erg.
Die meid kan niet in de voetsporen staan van Ankie Ex-The Gathering.
Shit je kent me te goed..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zegt niks.
Jij zingt nog mee met de vogeltjesdans
Of te klein is geworden voor die dikke handen van jequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef tong80 het volgende:
FF pissen.
Niet hopen dat m'n lul ook in slaap is gevallen.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:38 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Anneke van Giersbergen..![]()
![]()
Ik heb zowel Sharon als Anneke live gezien en Anneke heeft niet alleen qua zang veel meer in huis, ook de uitstraling is veel en veel beter..
Anneke en ik hadden oogcontact tijdens Strange Machines![]()
![]()
Vooral misverstand. Waardoor Twan boos, zn vader boos. Ik was dit keer onschuldig. Maar het is geregeld. Slotje.quote:
late reactie, maar Enter is zeker het beste album.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OUr Farewell is inderdaad erg mooi. Maar toch hoor ik tien keer liever nummers als Restless, Pearls of Light e.d..
Gelukkig is het opgelostquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vooral misverstand. Waardoor Twan boos, zn vader boos. Ik was dit keer onschuldig. Maar het is geregeld. Slotje.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en ik blij dat Tool er niet in staat
Nee niet helemaal... maar ja... hij zou vanavond naar zn vader gaan, na het oliebollen bakken, en toen stond zn vader er eerder en wilde Twan niet mee. Nu gaat hij toch gewoon vanavond na het oliebollen bakken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gelukkig is het opgelostTwam ook weer tevreden?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Toolquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:42 schreef Diaan73 het volgende:
Misschien moet je het wat tijd gevenquote:
Nah ken wel een paar nummers van ze en die vind ik topquote:
Zie mijn aanvulling..quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Misschien moet je het wat tijd gevenZijn jullie wel allemaal samen met oud en nieuw of heeft het daarmee te maken?
En Eulogyquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toolbeste band ooit. Schism en Parabola zijn ultiem. En Ticks and Leeches
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:45 schreef Fred_B het volgende:
Goeiemiddag allemaal
Eindelijk uitgewerkt voor 2011
Ik had het dus wel goed ingeschatquote:
Prison Sex. Eulogy ookquote:
Och, Tool is leuk, maar nu eenmaal niet echt besteed aan "het grote publiek"quote:
Die vind ik dan net minder...quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Och, Tool is leuk, maar nu eenmaal niet echt besteed aan "het grote publiek"Hoewel een nummer als Sober misschien best nog wel in de Top 2000 had gekund.
Ja hij slaapt dan vanavond bij zn vader, gaat morgen overdag naar opa/oma van die kant en komt in de loop van de dag bij ons. Het ging Twan vooral ook om de manier waarop het ging. Hij was lekker aan het voetballen en toen kwam zn vader hem zeggen dat hij naar huis moest. Terwijl ik wat anders had afgesproken met Twan.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had het dus wel goed ingeschatIs hij morgen wel bij jullie?
Lateralus vind ik een mooi nummer. Maar ik ken Tool niet zo goed.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef pussywillow het volgende:
[..]
Och, Tool is leuk, maar nu eenmaal niet echt besteed aan "het grote publiek"Hoewel een nummer als Sober misschien best nog wel in de Top 2000 had gekund.
Ik kan me voorstellen dat Twan dat niet leuk vindt, zou ik ook niet leuk vindenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja hij slaapt dan vanavond bij zn vader, gaat morgen overdag naar opa/oma van die kant en komt in de loop van de dag bij ons. Het ging Twan vooral ook om de manier waarop het ging. Hij was lekker aan het voetballen en toen kwam zn vader hem zeggen dat hij naar huis moest. Terwijl ik wat anders had afgesproken met Twan.
Harder dan je hebben kan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
De stereo gaat steeds harder hier!![]()
![]()
Ja, ik ook. Mn ouders komen nog in de loop van de avond. Die zijn eerst bij mn broertje + familie.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat Twan dat niet leuk vindt, zou ik ook niet leuk vinden
En fijn dat jullie lekker met z'n viertjes zijn
Nou de regen hier wel, jesus. Blij dat ik de deur niet meer uithoefquote:
Gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Mn ouders komen nog in de loop van de avond. Die zijn eerst bij mn broertje + familie.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is wel een topuurtje idd. Snel ff douchen en de doucheradio aan, zodat ik op tijd weer terugben voor BAP
was me niet opgevallen, maar had er zeker in gemoetenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een klein schandaal dat Travis nergens in de top 2000 te vinden is.
Druk bezig met inruimen van nieuwe kast!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gezellig
Wat is het hier trouwens rustig opeens, iedereen uitgewerkt?
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo weg... we gaan oliebollen bakken bij mn ouders.De lekkerste bollen ooit.
Succes en stuur er een paar hierheenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Ik ben zo weg... we gaan oliebollen bakken bij mn ouders.De lekkerste bollen ooit.
Why Does it Always Rain on Mequote:Op vrijdag 30 december 2011 15:50 schreef Cee het volgende:
Ik vind het een klein schandaal dat Travis nergens in de top 2000 te vinden is.
Vanavond als we terug zijn, zet ik er ook een paar hier neer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:53 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Succes en stuur er een paar hierheen
Met jou kan ik pratenquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:55 schreef mr-green het volgende:
Veel te weinig soul imo in de top 2000
Mijn broer heeft zijn dit jaar geboren dochter Iris genoemdquote:
veel plezier!!quote:
Mwah, maar goed is inderdaad anders.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef laxus13 het volgende:
Moves Like Jagger is misschien wel het Grootste gedroch uit 2011 :
kan me niet schelen hoe ze eruit ziet, een van de besten stemmen ooitquote:
Bij mij heet het dochtertje van m'n zus Iris en staat er ook los vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 15:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer heeft zijn dit jaar geboren dochter Iris genoemd
Staat trouwens wel los van dit nummer.
Ik vind het wel een goed nummer, maar nummers uit 2011 zouden er niet in moeten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:57 schreef laxus13 het volgende:
Moves Like Jagger is misschien wel het Grootste gedroch uit 2011 :
quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:59 schreef Nizno het volgende:
zo... nog even een kwartiertje/half uur mee pikken in dit topic
het is een leuk nummer voor een week. Niet meer niet minderquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef Jane het volgende:
Moves like Jagger is voor mij echt compleet kapotgedraaid.
Dat inderdaad. Ik vind het best een leuk nummer, maar TE vaak gehoord.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef Jane het volgende:
Liever Omo dan Moves Like Jagger.quote:
Die hackgroep??? Dat is de omgekeerde wereld als je die gaat verwijten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef Olga het volgende:
Die hackgroep begint me ook steeds meer de keel uit te hangen
In het begin was het wel leuk maar niet als je het zó;n 50 keer er dag op de radio hoortquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:00 schreef Jane het volgende:
halloquote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef ieniemieniee het volgende:
aaah een top 2000 topic! ik zie het nu pas! hallo daar![]()
OT: Omo-reclame zit al twee dagen in mn hoofd.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:01 schreef ieniemieniee het volgende:
aaah een top 2000 topic! ik zie het nu pas! hallo daar![]()
OT: Omo-reclame zit al twee dagen in mn hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |