Psycho Pinballquote:Op maandag 9 januari 2012 11:15 schreef DeVaas het volgende:
Enkele spellen die ik altijd speelde:
Pushover
[ afbeelding ]
X-Wing vs Tie-Fighter
[ afbeelding ]
Psycho Pinball
[ afbeelding ]
Jammer, geen Scrapmoves in dat stukjequote:Op zondag 15 januari 2012 15:37 schreef MisterSqueaky het volgende:
One Must Fall was ook best aardig:
[..]
Your wish is my commandquote:Op maandag 23 januari 2012 00:25 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Jammer, geen Scrapmoves in dat stukje
Inderdaad.quote:Op maandag 23 januari 2012 12:25 schreef BertV het volgende:
[ afbeelding ]
Gods, zag er toen fraai uit.
Full Throttle en Halloween Harry:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 12:17 schreef metzman het volgende:
DOS Games... mijn jeugd! Bootdisks maken, bat-files editen en ontwikkelaars die met technische limieten geweldige games maakte.
Een aantal favo's van mij:
The Dig:
[ afbeelding ]
Full Throttle:
[ afbeelding ]
Star Wars - Dark Forces:
[ afbeelding ]
Alien Carnage (Halloween Harry)
[ afbeelding ]
Die van Wacky Wheels werkt helaas niet (hotlinking geblokkeerd).quote:Op zaterdag 28 januari 2012 01:57 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
ik moest aan deze denken:
[ afbeelding ]wacky wheels
en
[ afbeelding ]Xargon
Wtf! Ik ken dit spel al 15 jaar en ik heb dit nog nooit gezienquote:
Nooit verder dan level 2 gekomen.quote:
tofquote:
hier hetzelfde probleemquote:
Pushover wat een bazenspel was (is) datquote:Op maandag 9 januari 2012 11:15 schreef DeVaas het volgende:
Enkele spellen die ik altijd speelde:
Pushover
[ afbeelding ]
Pas jaren later kwam ik erachter wat Quavers nu precies waren. 't Is een zoutje met kaassmaak dat tegenwoordig alleen nog in het VK verkocht wordt.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 11:32 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Pushover wat een bazenspel was (is) datIk had uit dezelfde serie ook One Step Beyond, dan speelde je met dat hondje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ook vermakelijk, maar vond Pushover wel leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |