Zo:quote:Op vrijdag 30 december 2011 17:00 schreef King_Merc het volgende:
ah geweldig, supaplex speelde ik vroeger, wist niet meer hoe dat heette, maar wel hpe het er ongeveer uitzag
Waarom niet? Alsof het toen wel leuk was en nu niet meer?quote:Op zondag 1 januari 2012 14:15 schreef Iwanius het volgende:
Dat je nog zin hebt dit soort spellen te spelen zoveel jaren na dato.
inderdaad, voordeel is dat ze makkelijk weer op te pikken zijn, de besturing was nooit ingewikkeld en de spellen stiekem nog steeds best leukquote:Op maandag 2 januari 2012 11:19 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom niet? Alsof het toen wel leuk was en nu niet meer?
Nou, ik heb gisteren nog even X-Com 1: UFO Defense opgestart en dat vond ik toch best ingewikkeldquote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, voordeel is dat ze makkelijk weer op te pikken zijn, de besturing was nooit ingewikkeld en de spellen stiekem nog steeds best leuk
O wow, wat een enorm coole game was dat!quote:Op dinsdag 3 januari 2012 12:42 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou, ik heb gisteren nog even X-Com 1: UFO Defense opgestart en dat vond ik toch best ingewikkeld
[ afbeelding ]
Nieuwe Sam & Max episodes al gespeeld?quote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Sam & Max hit the raod
[ afbeelding ]
Grijs gespeeld als kind en was zo verdrietig dat ik deze niet meer kon spelen toen we overstapte op windows dat mijn ouders hem toen op Cd-rom kochten![]()
Na al die jaren ligt die nog op slechts enkele meters afstand!
Ja, seizoen 1 helemaal en van 2 maar een paar. Vond ze tegenvallen in vergelijking tot de oude.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:22 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nieuwe Sam & Max episodes al gespeeld?
Humor was wel hetzelfde vond ik; besturing is inderdaad jammer. Zijn ze met Monkey Island 4 en 5 ook compleet de fout mee ingegaan: meegaan in de 3D hype. Een adventure hoort 2D te zijn, klaar.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:29 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, seizoen 1 helemaal en van 2 maar een paar. Vond ze tegenvallen in vergelijking tot de oude.
Of je speelt een demo of crack en maakt dan je besluit.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O wow, wat een enorm coole game was dat!
/edit: http://store.steampowered.com/app/7760/
Maar 5,-. Zal ik??? En zal ik er evenveel plezier aan beleven als voorheen?!
Ja, de humor zat wel goed, de besturing en 3D stoorde mij ook niet zo erg, heb van MI 4 & 5 immers ook erg genoten. Het grootste probleem voor mij was dat de episodes erg sterk ook elkaar leken in seizoen 1.quote:Op woensdag 4 januari 2012 01:40 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Humor was wel hetzelfde vond ik; besturing is inderdaad jammer. Zijn ze met Monkey Island 4 en 5 ook compleet de fout mee ingegaan: meegaan in de 3D hype. Een adventure hoort 2D te zijn, klaar.
Haha geweldig zeg! Toen ik een klein meisje was, speelde ik Dreams II. Het safari level was ik vet goed inquote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Bowler01 het volgende:
Pinball Dreams. Heel verslavend om de hoogste scores te krijgen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Bowler01 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was Pinball Fantasies, niet Dreams. Dreams vond ik weinig aan, Fantasies was geweldig; vooral de muziek en geluidseffecten. Jaren gespeeld.quote:Op woensdag 4 januari 2012 21:06 schreef Bowler01 het volgende:
[ afbeelding ]
Kom op Timmer!! Dan heb je dreams 2 niet gespeeldquote:Op donderdag 5 januari 2012 00:05 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Dat was Pinball Fantasies, niet Dreams. Dreams vond ik weinig aan, Fantasies was geweldig; vooral de muziek en geluidseffecten. Jaren gespeeld.
Mijn favoriete tafel:
verslavend en frustrerendquote:Op donderdag 5 januari 2012 08:22 schreef Karina het volgende:
Deze al genoemd, Sokoban? Vreselijk verslavend spel.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
http://www.dosbox.com/quote:Op vrijdag 6 januari 2012 11:57 schreef MrNiles het volgende:
Hoe kun je oude dosgames nog fatsoenlijk spelen?
TIM speelde wij in de eerste en tweede klas tijdens techniek.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 12:35 schreef madco het volgende:
TIM (the incredible machine)
[ afbeelding ]
uuuuren gespeeld vroeger..
same here..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:06 schreef qltel het volgende:
Aan Supaplex en Lemmings heb ik wel wat uurtjes besteed..
15 euro voor de hele serie....quote:Op dinsdag 3 januari 2012 13:26 schreef Mr.J het volgende:
[..]
O wow, wat een enorm coole game was dat!
/edit: http://store.steampowered.com/app/7760/
Maar 5,-. Zal ik??? En zal ik er evenveel plezier aan beleven als voorheen?!
Ohhh geweldig! Dat was zo'n trolls spelletje!quote:Op zondag 8 januari 2012 22:37 schreef BasOne het volgende:
[..]
15 euro voor de hele serie....
Wie kent deze nog
[ afbeelding ]
In retrospect heb ik echt teveel tijd achter de pc doorgebracht als klein meisjequote:Op zondag 8 januari 2012 22:39 schreef Spekjessoep het volgende:
[..]
Ohhh geweldig! Dat was zo'n trolls spelletje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |