Dat doet Nigella Lawson veel beterquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat zelfs iemand die zonder recept geen water kan koken in staat is iets uit zijn boeken op tafel te zetten, en wel zo dat het wel smaakt
And of course: a few drops of olive oil * glok glok glok*quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wicked!
Me Mates!
Yeah!
Wicked!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:08 schreef SpecialK het volgende:
Misschien dan toch maar er over na denken om dat boek aan te schaffen.
Nee, dan Keith Floydquote:Op zaterdag 31 december 2011 09:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
And of course: a few drops of olive oil * glok glok glok*
Sowieso is Nigella Lawson op alle fronten beter dan Jamie Oliver.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:25 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat doet Nigella Lawson veel beter
En zijn eten is vreselijk, liters olijfolie
Ik denk dat het bij Oliver voor een groot deel het "gewoon zijn" is dat hem voor een hoop mensen zo aantrekkelijk maakt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik kan Gordon Ramsay niet uitstaan, maar die kookt stukken beter
quote:Op vrijdag 30 december 2011 12:00 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Bron
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet je het zeker Piet?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:14 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik heb eerlijk gezegd nooit begrepen waarom jamie oliver als zo een goede kok gezien wordt. Ik zou hem mijn keuken uitschoppen.
Maar kookt zo ongezond. Zo weinig groenten en zo veel ongezonde ingrediënten.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:35 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Sowieso is Nigella Lawson op alle fronten beter dan Jamie Oliver.
Inderdaad, zit vette bacon in, of gefrituurde kip, om over de dressings maar niet te spreken. Dat zijn ook aderverstoppers. MAAR WEL LEKKER!quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die salades zijn meestal juist minder gezond dan de burgers.
Oh, is dat zo? Ik let daar niet echt op.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar kookt zo ongezond. Zo weinig groenten en zo veel ongezonde ingrediënten.
Hij vertelt er ook niet bij welk vertrek hij hem dan inschopt.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je het zeker Piet?![]()
Ze ziet er nochtans erg gezond uit.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:15 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Maar kookt zo ongezond. Zo weinig groenten en zo veel ongezonde ingrediënten.
Je ziet vaak alleen haar gezicht en boezem in beeld en niet haar dikke billen en benen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ze ziet er nochtans erg gezond uit.
Niks mis met brede heupen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je ziet vaak alleen haar gezicht en boezem in beeld en niet haar dikke billen en benen.
Ze roepen ook altijd dat de gerechten simpel zijn. Meestal moet je dan 3 winkels af, koop je dure verse ingrediënten en sta je een uur in de keuken. Vergeleken met boerenkool of pasta is het meestal gewoon een hoop werk.quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:28 schreef Ryker het volgende:
Ik snap alleen de hype niet dat ADHD jong met zijn "Jamie in 30 minutes"
waar ieder normaal mens ruim een uur mee bezig is
Moest er nog bijkomen zeg, dan moet het naar een tijdstip. Ik val eigenlijk op tenger met kleine borsten, maar zij 'draagt' haar lichaam zo mooi. Heel trots, niet van of ze wel zo is als een vrouw 'hoort' te zijn maar ze woekert wulps met wat ze heeft, haar rondingen, zij het best nog subtiel. Dat zouden meer vrouwen moeten doen die te dik gevonden worden of zichzelf te dik vinden. Worden ze al meteen een stuk mooier van.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:06 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je ziet vaak alleen haar gezicht en boezem in beeld en niet haar dikke billen en benen.
Ik heb geen thuis, ik leef het meest in hotels. Alleen als ik bij vrienden ben of in een van hun woningen kan ik zelf iets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 23:28 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Want je kunt zelf geen salade in elkaar draaien thuis?
Punt is dat niemand zoveel tot zich kan nemen omdat het er weer uitkomt. Daarbij bederft echt grote hoeveelheden het recept. We hadden het hier over olijfolie in de keuken.quote:Ruw weg zou 50% van de mensen die 4-5 liter olijfolie consumeren het loodje leggen
Ik doe het de tweede keer toch echt in hetzelfde tempo, en aan al dat scharrel en biologisch gedoe doe ik niet mee. De slager en de betere supermarkt...en anders de Markt waar je gulden een daalder waard is ...of je euro minder dan..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:19 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ze roepen ook altijd dat de gerechten simpel zijn. Meestal moet je dan 3 winkels af, koop je dure verse ingrediënten en sta je een uur in de keuken. Vergeleken met boerenkool of pasta is het meestal gewoon een hoop werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |