quote:Op donderdag 29 december 2011 22:48 schreef oeke het volgende:
Octo, wat spannend toch weer. Ik hoop dat je morgen nog iets meer ontsluiting hebt, dan zal het strippen vast en zeker de boel in gang zetten.
Wat heerlijk Bodpa, dat kloppend hartje!
Sam, wat fijn dat alles goed was, en dat jullie al een naam hebben. Wij moeten er ook maar eens wat serieuzer mee bezig gaan.![]()
Vandaag had ik eigenlijk een afspraak met de vk. Had, want door alle werkstress en drukte ben ik het gewoon vergeten. Ik had een oppas nodig en Ko kon eigenlijk alleen bij mijn moeder terecht, dus ik moest hem onderweg naar mijn werk (in Rotterdam) droppen in Gouda, waar mijn moeder hem op het station afhaalde.
Poeh, wat was ik blij met die twee heren die de buggy de trappen aftilden, ik had me toch een partij harde buiken en dat pas om 9.00 in de ochtend.
Aan het eind van de werkdag maar bij mijn moeder blijven slapen en vriendlief opgebeld om te zeggen dat hij niet moest vergeten dat we donderdag naar de vk moesten. Waarop hij zei dat dat morgen was.
Dus volgende ochtend de afspraak maar verzet, en excuus aangeboden.
En ik wilde zo graag omdat ik me wat bezorgd maakte.
Mijn vitamine B12 was in elk geval in orde, wel wat laag maar ik hoefde niks te slikken/spuiten!
En om een lang verhaal kort te maken: vanmiddag heb ik een vervangend onderzoek gehad van Mignonne! En ze kon het babytje goed voelen. Helaas het hartje niet horen met haar houten toeter, maar het kind zelf lag goed te schoppen en te doen.
En de koude handjes van Mignonnes oudste dochter maakten alles goed. Wat lief, zo'n peutertje die ook even een onderzoek uitvoert op je dikke buik.
Ko komt niet verder dan brullend van de lach zijn wijsvingertje in mijn navel porren.![]()
Oh en Fluugs: goed voor mijn nieuwsgierigheid, heeft P. iets nieuws bedacht. Als ik straks een pretecho laat doen, dan moet ik het geslacht op laten schrijven, in een vlopje laten doen en dat we het dan samen op een romantische plek open maken.
Had hij me net zo ver dat ik het zelfs wel leuk begon te vinden het pas bij de geboorte te horen, komt hij hier nu mee.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:52 schreef flugeltje het volgende:
Dan weten wij het ook zo, want dan gaan we vissen natuurlijk....
Lief van Mignonne dat ze je heeft bevoeld nu je niet naar de vk kon
En wat als mijn Pieterke nou eens heul lilluk wordt?quote:Op donderdag 29 december 2011 22:55 schreef Geelman het volgende:
Iedereen die zo'n mooi kind gaat krijgen alvast gefeliciteerd!
Dan alsnog gefeliciteerd, voor de vorm.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
En wat als mijn Pieterke nou eens heul lilluk wordt?
Da´s niet erg vanbinnen zal hij zowiezo heel mooi zijn en zeker liefquote:Op donderdag 29 december 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Eh.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Orea het volgende:
Oek! Zolang het nog op dat papiertje staat, in een vlop kun je er nog over nadenken of je het echt wel wilt![]()
Bij homo's maakt dat niet uitquote:Op donderdag 29 december 2011 22:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik zou dat ook niet kunnen hoorquote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dan alsnog gefeliciteerd, voor de vorm.
Ach mooi of lelijk maakt mij echt niet uit, mijn kinderen worden toch de tofheid zelve, dan valt uiterlijk niet meer op...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:56 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Da´s niet erg vanbinnen zal hij zowiezo heel mooi zijn en zeker lief
quote:
Ja, voor mij is het ook alles of niets.quote:Op donderdag 29 december 2011 22:58 schreef Orea het volgende:
Ik zou dat ook niet kunnen hoorheb niet voor niets met 16 weken al een afspraak staan voor de geslachtsbepaling
![]()
En eigenlijk vind ik dat ook wel een beetje minder weet je datquote:Op donderdag 29 december 2011 23:01 schreef oeke het volgende:
[..]
Ja, voor mij is het ook alles of niets.
En ik weet niet, ik ben nu al helemaal in de romantiek van het niet weten.
Och Fluugs, als hij maar een bietje op Willem lijkt komt het al goed.
We doen wel eens aan overcompensatie en zeggen dat we 'm wegdoen als ie niet lief is...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:06 schreef oeke het volgende:
Echt? Oeieoei, een kleine charmeur.
Hm, ben je daar echt bang voor? Als jullie zelf heel nuchter zijn, en hem niet de hemel in prijzen, zal het toch wel loslopen?
Nouuu dat valt wel mee hoor...quote:Op donderdag 29 december 2011 22:54 schreef flugeltje het volgende:
En Ohja.... MissJones is een Diva hebben we gehoord...
Ik had jou al lang door hoorquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef Miss-Jones het volgende:
[..]
Nouuu dat valt wel mee hoor...
Alleen als ik iets wil, dat moet het ook gewoon gebeuren haha.
Ko krijgt klappen met de karwats als hij niet sociaal genoeg is.quote:Op donderdag 29 december 2011 23:09 schreef flugeltje het volgende:
We doen wel eens aan overcompensatie en zeggen dat we 'm wegdoen als ie niet lief is...
Nouja, dat denk ik ook!quote:grapje natuurlijk, maar we zijn er zelf wel nuchter in ja... Het zal ook wel mee gaan vallen dus, het is idd wel iets waar je zelf ook bij bent..
Gewoon een mooie foto inderdaad met een zelfgeknutseld lijstje ofzo...quote:Op donderdag 29 december 2011 23:12 schreef Sam1993 het volgende:
Hoe oud is Willem? Ambertje heeft hier momenteel ook last van en dan vooral als ze van iemand niet mag gaat ze heel lief knuffelen en doen bij iemand anders als ze het dan daar wel voor elkaar krijgt krijgt die persoon ook nog ujitgebreid een kus:O
Denk dat het bij de leeftijd hoort xd.
Heeft iemand een leuk maar liefst prijsvrij idee (zelf in elkaar knutselen) om iemand te vragen peettante te worden?
Mijn nicht wil zo graag maar heb haar gezegd dat we geen peettante en oom gaan vragen maar hebben besloten dit toch te doen.
Wil haar zowiezo een echo foto cadeau doen heb er een aantal dubbel.
En dat is geen diva gedrag.. Daar kunnen we nu eenmaal niets aan doen, dat heet hormonenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:14 schreef Miss-Jones het volgende:
[..]
Nouuu dat valt wel mee hoor...
Alleen als ik iets wil, dat moet het ook gewoon gebeuren haha.
Doe jij dan in dat bedje eens bevallen in plaats van slapenquote:Op donderdag 29 december 2011 23:27 schreef octopussy het volgende:
Oi, willen jullie even rustig aan doen met posten? Ik wil graag in deeltje 888 bevallen, Kthnx?
Nu naar bedje toe.
+1quote:Op donderdag 29 december 2011 23:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe jij dan in dat bedje eens bevallen in plaats van slapen
Dit!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:57 schreef Kyara het volgende:
Vitapientje 10 weken!![]()
Oeke, wat lief van Mignonne en fijn dat alles goed is. Maar voor jou wel tijd om wat gas terug te nemen hoor.....
Octo, veel succes en hopelijk binnenkort met baby uit de buik!
Soempie succes bij de vk zo meteen!
Ik heb haar gister nog zien posten inquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:37 schreef Fee-nix het volgende:
Fijn tante Soesa!![]()
Weet iemand trouwens of Asy op vakantie is ofzo? Al een hele tijd niks meer van haar gelezen.
Bedanktquote:Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat fijn, SupremeEvil! Van de echo dan tenminste...het uitspugen van de antibiotica is een heel stuk minder prettig. Hoop dat de huisarts iets anders voor je heeft! Beterschap in ieder geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Reilain het volgende:
Ik kwam even octo gluren.... vandaag dus maar een paar keer doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat is hier ook de planningquote:Op vrijdag 30 december 2011 14:23 schreef Soempie het volgende:
Hier blijven we met z'n tweetjes thuis en dat lijkt me echt wel lekker. Bank, dekentje, hapjes en dan tv kijken.
Dat is weer een terugkerend iets, ze snapt mij wel maar wil zelf ook haar verhaal kwijt. En blijkbaar ben ik dan de enige bij wie dat kan. En ik erger me er wel een beetje aan dat ze dan zelf geen initiatief neemt om zelf afspraken te maken. Afwachten of iemand je uitnodigt en zo niet dan zelfmedelijden is niet echt mijn ding zeg maar.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:24 schreef Soempie het volgende:
Kyara, dat lijkt me inderdaad een moeilijke situatie.Wat zei je moeder er zelf van?
Een lotgenoot! Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu een weekje vrij, maar ik vrees echt het moment dat ik weer moet werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik voel me sinds de afgelopen week echt min. De eerste drie maanden eigenlijk zo doorheen gehuppeld en nu iedereen tegen me zegt dat nu de mooie maanden komen voelt dat nog echt niet zoConstant het gevoel dat ik een week niet heb geslapen, gevoelige buik, maag en darmen, draaierig en gewoon niet fit. Ben dus blij dat ik thuis ben vandaag!
Dat zeggen ze altijd bij celebs, want anders krijgen ze natuurlijk al die paparazzo's achter zich aan de hele tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.
Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend.
Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.
Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend.
dat zou wel heel ver gaan toch....quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...
Klopt dat het ver gaat, maar ik verbaas mezelf wat dat betreft nergens meer over...quote:
Gelukkig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, weer thuis...
CTG was prima in orde, mbt de harde buiken is er dus geen reden voor gevonden. Echo was ook gewoon helemaal goed. Er zaten wel wat witte bloedlichaampjes in m'n urine, maar ook weer niet zoveel dat ze meteen willen behandelen. M'n pies staat nu dus een paar dagen op kweek en daar hoor ik maandag of dinsdag meer over.
Bij verergering van de klachten of bloedverlies moet ik meteen bellen en langskomen. Ze zijn wel lekker daadkrachtig bij mij op het ziekenhuis hoor... Dat bevalt me wel eigenlijk. Heb ook meteen aangegeven dat ik mezelf eigenlijk helemaal geen zorgen maakte, maar ze wilden toch even alles uitsluiten....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef Soempie het volgende:
Fee, dat klinkt als onze standaard O&N.Alleen dit jaar zit de vriend in Engeland en zijn we dus met z'n tweetjes.
En aangezien we sinds dit jaar in een echt volksbuurtje wonen neem ik aan dat we wel naar buiten gaan om de meesten een hand te geven.
Neuh, het heeft even gerommeld maar het is nu weer rustig. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
En Octo, gebeurt er al wat????
Oeke, wat naar!
Veel plezier in de bossen. Wel jammer dat je het niet samen met P. kunt vieren.
Voor iedereen die niet meer zoveel online komt deze dagen alvast een hele fijne jaarwisseling!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef octopussy het volgende:
[..]
Neuh, het heeft even gerommeld maar het is nu weer rustig. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk.
Mijn vent zit gewoon te zeuren dat hij morgen vroeg op moet en dan zich moet gaan vervelen in het ziekenhuis![]()
Hij komt later wel, zegt ie
Dat dus!quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:54 schreef Fee-nix het volgende:
[..]Nou zeg! Billenkoek verdient ie!
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:22 schreef klavertje-4 het volgende:
Thnx Kyara! Dichtbij komt het nu! En jij mag zelfs al, spannend!
Haha beetje wazig bericht iddquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef Kyara het volgende:
[..]![]()
Maarrrrr, geniet van je verlof!Heerlijk zo net na de feestdagen!
dat was Kuukske! De mijne kwam pas na je postquote:Op vrijdag 30 december 2011 20:34 schreef klavertje-4 het volgende:
Haha miscommunicatie alom
Voor je geniet ervan wens
Octoquote:Op vrijdag 30 december 2011 19:52 schreef octopussy het volgende:
Mijn vent zit gewoon te zeuren dat hij morgen vroeg op moet en dan zich moet gaan vervelen in het ziekenhuis![]()
Hij komt later wel, zegt ie
quote:Op vrijdag 30 december 2011 20:41 schreef klavertje-4 het volgende:
Het is maar goed dat ik verlof heb op m'n werk ook de hele tijd dit soort situatiesik kon wel zwanger zijn!
Ik doe t gewoon anders: iedereen bedankt voor de geniet van je verlofwens!
Oh echt?quote:Op vrijdag 30 december 2011 22:02 schreef flugeltje het volgende:
Die hebben te lang in de vaatwasser gestaan.... Kan geen kwaad.
En ik weet dat, omdat ik dan weet. Niet omdat wij de afwas ook wel eens te lang in de machine laten
Octo, ik wens je een hele voorspoedige bevalling en veel plezier op deze laatste dag van het jaar met je man en je 2 meiden!quote:Op zaterdag 31 december 2011 07:53 schreef octopussy het volgende:
En dat is gelukt. Helder vruchtwater gelukkig. Nu eerst even afwachten of er goede weeën komen. Anders doen ze er een infuus bij. Het effect van het breken zou al binnen 3 kwartier duidelijk moeten.
Dat kun jij ook hebben vandaag Tweeoogquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef tweeoogje het volgende:
Haha! *KNAL* *plons*dat zou wat zijn! De dag is nog lang
.
Jawel, hier heel veel knallen. Al dagen.quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Is het in jullie wijkje nog niet begonnen Soemp? Breda kennende begint het meestal daar. Daar en in de Middellaan in het centrum. Er is trouwens ook een heel leuk Breda-topic! Al is het nu een beetje doodgeslagen
.
Het laatste topic loopt al vanaf september.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Mja, de vaart is er een beetje uit.
Ga jij eens werken aan je bevallingsverhaal.quote:
Ahw de beesten. Dat vind ik nog wel het zieligstquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Wij zitten 1 deur verwijderd van een vuurwerkhandel... Die vinden het erg leuk om hun vuurwerk al aan hun klanten te laten zien
Heel de straat staat al de hele ochtend vol rook, de beesten hier in huis over de zeik...
Van mij mag het snel morgen zijn...
Whehe. De AH is nog open, dus dat moet wel lukken! Wij hebben apfelstrudels uit de diepvriesquote:Op zaterdag 31 december 2011 11:12 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het laatste topic loopt al vanaf september.En ik post ook al in een andere SC. Probeer bij te lezen in de SC van OUD, maar het gaat allemaal zo snel dan. Maargoed, het Breda topic kan er dus eigenlijk wel makkelijk bij.
![]()
Gister moest ik trouwens niet denken aan oliebollen of appelflappen, dus niks in huis gehaald (m'n man vindt het sowieso niet lekker). En nu moet ik natuurlijk appelflappen.Hij gaat kijken of ze nog te koop zijn, want zelf twee bakken schiet natuurlijk niet op.
Ik kan me ook zo kwaad maken om dat soort rotjochies.quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:
Ja, zielig voor de beestjes. Wij hebben 1 heel bange kat, 1 die gewoon boven gaat liggen ergens en 1 dappere die voor het raam gaat kijken wat er aan de hand is.
Ik kan er vooral niet tegen als van die jochies rotjes ofzo gaan gooien naar je of naar dieren.Blijf daarom ook liever binnen.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ga jij eens werken aan je bevallingsverhaal.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
beetje moeilijk met een beebie op schoot maar doe mijn best!
Onze katten vonden Bartje in het begin vooral eng... Nu is dat wat minder bij de ene, en die laat heel veel toe van Bartje. Bartje grijpt rustig de vacht, en trekt dan keihard(hij heeft echt zo'n hand vol kattenharen dan), maar poes haalt niet uit ofzo. En als het te erg wordt, dan vertrekt ze gewoon..quote:Op zaterdag 31 december 2011 11:51 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel ook eigenlijk appelbeignets.Ook niet moeilijk, maar om nou beslag en dergelijke te maken voor 2 van die dingen.
![]()
Over dieren gesproken. Hoe gaat dat met een baby? Ben namelijk bang dat een van de katten jaloers wordt en dan probeert uit te halen of iets dergelijks. Heb ze al afgeleerd de box in te gaan en we blijven er natuurlijk altijd bij.
Toch een jompel voor de 11 wekenquote:Op zaterdag 31 december 2011 13:37 schreef Orea het volgende:
En ik ben vandaag 11 weken zwanger! Geen mijlpaal, maar wel gewoon een WOW omdat het zo vreselijk snel gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Octo's mooie meisje![]()
Nog een paar weekjes schat dan heb jij je meisje ookquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:56 schreef DuBecky het volgende:
Octo suc6, wel een leuke datum om te bevallen, de hele wereld viert het met je mee
Ik ben nu 33 weken, tijd vliegt echt zo hard voorbij !
Laatste oud en nieuw met zn 2e, vreemd idee is dat.
Vuurwerk heb ik hier totaal geen last van gelukkig, alleen heb ik wel ontzettend veel zin in oliebollen, die hebben we hier niet.
Fijne jaarwisseling allemaal![]()
van harte gefeliciteerd met Mia!!!!! lekker uitrusten en genieten van je prachtig gezinnetje!!quote:Op zaterdag 31 december 2011 14:02 schreef octopussy het volgende:
Ze is erMia
Mijn oliebolletje. Foto mag van fb gerepost worden hier.
Was heftig en ik ben uitgeput maar zo gelukkig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Octopussy van harte gefeliciteerd met je dochtertje![]()
Kyara denk ik!quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:01 schreef Orea het volgende:
Welkom Nik-ki!
En dan nu de vraag, wie werpt de eerste van 2012
quote:
Nee joh, tweeoogje.quote:
Whehehe.quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:04 schreef flugeltje het volgende:
2011 kan ik principe ook nog he Orea...
Ik kreeg nog net op de valreep m'n kraampakket binnen, ook een leuke afsluiter
quote:Op zaterdag 31 december 2011 16:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee joh, tweeoogje.Die is al over de datum.
Nikki, welkom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |