Een lotgenoot! Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu een weekje vrij, maar ik vrees echt het moment dat ik weer moet werken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik voel me sinds de afgelopen week echt min. De eerste drie maanden eigenlijk zo doorheen gehuppeld en nu iedereen tegen me zegt dat nu de mooie maanden komen voelt dat nog echt niet zoConstant het gevoel dat ik een week niet heb geslapen, gevoelige buik, maag en darmen, draaierig en gewoon niet fit. Ben dus blij dat ik thuis ben vandaag!
Dat zeggen ze altijd bij celebs, want anders krijgen ze natuurlijk al die paparazzo's achter zich aan de hele tijd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.
Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend.
Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.
Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend.
dat zou wel heel ver gaan toch....quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...
Klopt dat het ver gaat, maar ik verbaas mezelf wat dat betreft nergens meer over...quote:
Gelukkig!quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, weer thuis...
CTG was prima in orde, mbt de harde buiken is er dus geen reden voor gevonden. Echo was ook gewoon helemaal goed. Er zaten wel wat witte bloedlichaampjes in m'n urine, maar ook weer niet zoveel dat ze meteen willen behandelen. M'n pies staat nu dus een paar dagen op kweek en daar hoor ik maandag of dinsdag meer over.
Bij verergering van de klachten of bloedverlies moet ik meteen bellen en langskomen. Ze zijn wel lekker daadkrachtig bij mij op het ziekenhuis hoor... Dat bevalt me wel eigenlijk. Heb ook meteen aangegeven dat ik mezelf eigenlijk helemaal geen zorgen maakte, maar ze wilden toch even alles uitsluiten....
quote:Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef Soempie het volgende:
Fee, dat klinkt als onze standaard O&N.Alleen dit jaar zit de vriend in Engeland en zijn we dus met z'n tweetjes.
En aangezien we sinds dit jaar in een echt volksbuurtje wonen neem ik aan dat we wel naar buiten gaan om de meesten een hand te geven.
Neuh, het heeft even gerommeld maar het is nu weer rustig. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
En Octo, gebeurt er al wat????
Oeke, wat naar!
Veel plezier in de bossen. Wel jammer dat je het niet samen met P. kunt vieren.
Voor iedereen die niet meer zoveel online komt deze dagen alvast een hele fijne jaarwisseling!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |