abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106207290
Ik mag even stoppen met de antibiotica, bacterie die ik heb is heeeel onschuldig. Als ik niet zwanger zou zijn werd er niks aan gedaan. Over een paar maanden nog eens proberen met die pillen, sowieso moet ik zorgen dat ik het voor de bevalling geregeld heb ;) Want anders krijgt het kindje er misschien iets van mee. 12 januari tweede echo :)

Oud en nieuw vieren we dit keer lekker thuis met zus en haar vriend, lekker met zn viertjes. Gezellig eten wat films en natuurlijk oliebollen, al ben ik meer fan van appelbeignets O+

Ik blijf lekker meelurken voor de beeb van Octo...

Iedereen alvast een fijne jaarwisseling gewenst! :) *O*
pi_106207405
Appelbeignets zijn ook veul lekkerder SE :9.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106207568
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef clauwheee het volgende:
Ik voel me sinds de afgelopen week echt min. De eerste drie maanden eigenlijk zo doorheen gehuppeld en nu iedereen tegen me zegt dat nu de mooie maanden komen voelt dat nog echt niet zo :@ Constant het gevoel dat ik een week niet heb geslapen, gevoelige buik, maag en darmen, draaierig en gewoon niet fit. Ben dus blij dat ik thuis ben vandaag!
Een lotgenoot! Ik heb precies hetzelfde. Ik heb nu een weekje vrij, maar ik vrees echt het moment dat ik weer moet werken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_106207694
Fijn SE!

Ik denk dat ik morgenmiddag ook even moet gaan slapen want anders red ik het ook niet tot 00.00 uur...
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:07:58 #105
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106207700
Zooo, weer thuis...

CTG was prima in orde, mbt de harde buiken is er dus geen reden voor gevonden. Echo was ook gewoon helemaal goed. Er zaten wel wat witte bloedlichaampjes in m'n urine, maar ook weer niet zoveel dat ze meteen willen behandelen. M'n pies staat nu dus een paar dagen op kweek en daar hoor ik maandag of dinsdag meer over.

Bij verergering van de klachten of bloedverlies moet ik meteen bellen en langskomen. Ze zijn wel lekker daadkrachtig bij mij op het ziekenhuis hoor... Dat bevalt me wel eigenlijk. Heb ook meteen aangegeven dat ik mezelf eigenlijk helemaal geen zorgen maakte, maar ze wilden toch even alles uitsluiten....
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106207748
Nou mooi zo Fluug. Hopen dat het kweekje niet te veel gekke dingen laat zien en nog even dat laatste trimester doortuffen 8-).
pi_106207755
Fijn fluugs, dat het verder in orde lijkt.

Even een ^O^ voor Octo! Succes meis!

[ Bericht 50% gewijzigd door happyme28 op 30-12-2011 16:24:29 ]
pi_106207784
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.

Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend. :?
pi_106207839
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:
Fluugs, fijn! Ja, er wordt wel heel adecuaat gereageerd he. Viel mij ook al op toen ik in het ziekenhuis lag. Ze nemen echt het zekere voor het onzekere.

Beyoncé schijnt trouwens bevallen te zijn van een dochter. Ik dacht dat die pas in februari was uitgerekend. :?
Dat zeggen ze altijd bij celebs, want anders krijgen ze natuurlijk al die paparazzo's achter zich aan de hele tijd.
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:11:46 #110
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106207847
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:10 schreef Kyara het volgende:

Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...
pi_106207873
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:11 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Iedereen houdt de kaken stijf op elkaar, het gerucht gaat dat ze niet zelf bevalt, maar een draagmoeder heeft en d'r buik haske nep was...
dat zou wel heel ver gaan toch....
pi_106207945
Spannend octo, morgen sowieso actie!!

Dikke :* voor iedereen die het kan gebruiken.

Ik doe ook niks met O&N. We gaan nog wel eens naar vrienden, maar dit jaar blijven we lekker met z'n tweetjes thuis. Haardvuur aan en niet te laat naar bed :P.

Vanmiddag heb ik m'n eerste positiebroek gekocht. Wat is het lastig zeg, goede kleding vinden. Ik heb altijd al een lastige maat (xs), maar positiemode valt ook nog standaard 2 maten groter ofzo.
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:18:21 #113
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106208108
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:12 schreef Kyara het volgende:

[..]

dat zou wel heel ver gaan toch....
Klopt dat het ver gaat, maar ik verbaas mezelf wat dat betreft nergens meer over...
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:19:58 #114
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106208175
Gelukkig maar Flugeltje! Fijn dat ze zo goed reageren in je zkh!
pi_106208269
Fijn Fluug! En ook lekker idee dat ze in het ziekenhuis zo alert zijn.
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:27:37 #116
30252 Soempie
Procreating
pi_106208484
Fee, dat klinkt als onze standaard O&N. :D Alleen dit jaar zit de vriend in Engeland en zijn we dus met z'n tweetjes. :P En aangezien we sinds dit jaar in een echt volksbuurtje wonen neem ik aan dat we wel naar buiten gaan om de meesten een hand te geven.

Flugel, mooi. :Y Fijn dat ze zo snel actie ondernemen ook.

Kyara, toch ook goed wel, 1 januari samen koffie drinken. c_/
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106208933
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:07 schreef flugeltje het volgende:
Zooo, weer thuis...

CTG was prima in orde, mbt de harde buiken is er dus geen reden voor gevonden. Echo was ook gewoon helemaal goed. Er zaten wel wat witte bloedlichaampjes in m'n urine, maar ook weer niet zoveel dat ze meteen willen behandelen. M'n pies staat nu dus een paar dagen op kweek en daar hoor ik maandag of dinsdag meer over.

Bij verergering van de klachten of bloedverlies moet ik meteen bellen en langskomen. Ze zijn wel lekker daadkrachtig bij mij op het ziekenhuis hoor... Dat bevalt me wel eigenlijk. Heb ook meteen aangegeven dat ik mezelf eigenlijk helemaal geen zorgen maakte, maar ze wilden toch even alles uitsluiten....
Gelukkig! :*
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
  vrijdag 30 december 2011 @ 16:46:34 #118
250838 Fee-nix
pi_106209266
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 16:27 schreef Soempie het volgende:
Fee, dat klinkt als onze standaard O&N. :D Alleen dit jaar zit de vriend in Engeland en zijn we dus met z'n tweetjes. :P En aangezien we sinds dit jaar in een echt volksbuurtje wonen neem ik aan dat we wel naar buiten gaan om de meesten een hand te geven.

:D Grappig!
pi_106209696
Oooh ik volg alles echt slecht deze dagen hoor, we zijn met van alles en nogwat bezig en allerlei bezoekjes bij fam. en vrienden aan het inhalen.

Maar octo aan het bevallen (min of meer) *O* Succes ik hoop dat je druk bezig bent nu! :%
pi_106209938
Octopussy, woeeiiiiiii spannend hoor! Hopelijk een vers klein oliebolletje voor jullie morgen O+

Soempie: fijn dat je bent goedgekeurd! En spannend ja, evt strippen en een verwijzing op zak! Oo, het komt nu echt heel dichtbij!

flugeltje: wat een fijn idee dat ze alles goed onderzoeken, ook al maak je je zelf geen zorgen! hopelijk wordt t niet erger :).

Wij gaan met O&N (mits..) gezellig bij vrienden langs, ik heb juist helemaal geen zin in met z'n tweetjes bankhangen :D. Grappig hoe iedereen dat toch anders beleeft :).

Duimen draaien voor octo hier!
en sorry dat ik verder op niemand reageer, ik kan echt niet meer onthouden wat ik allemaal lees :X
pi_106210178
Oh Octo, spannend, dus morgen sowieso je vliezen! :D
Hopelijk heb je een goede en fijne bevalling en ontmoeting met je meisje.

Tweeoogje, 40 weken vandaag! *O*

Fluugs wat fijn dat alles goed was. :)

SE, wat fijn dat die bacterie niet gevaarlijk voor je is. Ik begrijp alleen niet waarom je er nu mee stopt, als je toch moet zorgen dat hij uit je lichaam is, omdat het wel kwaad kan bij de bevalling voor je kindje. Of begrijp ik het niet goed?

Vandaag hoorde ik slecht nieuws over een kennis van ons, haar zoontje heeft bij Ko op de kresj gezeten, hij zit nu op school en ik had een leuke klik met haar.
Ze loopt 4 weken achter mij en nu bleek het niet goed te zijn bij de 20 weken echo. Een chromosomale afwijking wrs.
Vruchtwaterpunctie gedaan en nu wachten op de uitslag.
Als het verkeerd zit, zit het ook echt verkeerd. :'(
Ik ga haar straks maar even bellen, maar poeh, wat fragiel is het toch. ;(

Morgen ga ik naar een vakantiehuisje met familie. In de bossen, voor 4 of 6 dagen. O+
P. moet werken, hij organiseert een O&N feest. Dus we zien elkaar pas weer de 2de ofzo.
Dan komt hij naar ons toe. Gaan we lekker wandelen en zwemmen. O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106212709
Oeke: ik stop er nu even mee omdat ik er op dit moment kotsmisselijk en duizelig van word. Vanochtend dus inderdaad ook een pil uitgespuugd, daarna ging het stukken beter met me. Omdat ik nu nog maar 7wk3d ben, zou het kunnen dat ik er daarom zo slecht tegen kan op het moment. Over een paar maanden moet ik het nog eens proberen. Wanneer ik sowieso niet meer misselijk ben enzo. Bacterie kan na de bevalling huiduitslag e.d veroorzaken bij het kindje, maar voor nu is het niet schadelijk. Dus regelen voor de bevalling, maar na de 12 wk, ben benieuwd :)
pi_106215654
En Octo, gebeurt er al wat????

Oeke, wat naar!
Veel plezier in de bossen. Wel jammer dat je het niet samen met P. kunt vieren.

Voor iedereen die niet meer zoveel online komt deze dagen alvast een hele fijne jaarwisseling!
pi_106216531
quote:
17s.gif Op vrijdag 30 december 2011 19:32 schreef Kyara het volgende:
En Octo, gebeurt er al wat????

Oeke, wat naar!
Veel plezier in de bossen. Wel jammer dat je het niet samen met P. kunt vieren.

Voor iedereen die niet meer zoveel online komt deze dagen alvast een hele fijne jaarwisseling!
Neuh, het heeft even gerommeld maar het is nu weer rustig. Ik verwacht er niet veel van eigenlijk.
Mijn vent zit gewoon te zeuren dat hij morgen vroeg op moet en dan zich moet gaan vervelen in het ziekenhuis :( o|O Hij komt later wel, zegt ie 8)7
  vrijdag 30 december 2011 @ 19:53:29 #125
250838 Fee-nix
pi_106216554
O Oeke... dat zijn nare berichten van je vriendin... Ik hoop dat het toch nog meevalt.
Fijne dagen met je familie in ieder geval! (Helaas zonder P.)

Ik wens ook iedereen alvast een fijne jaarwisseling! En dat 2012 ons maar veel prachtige babietjes mag brengen :).

Ik denk dat ik van het weekend in ieder geval niet veel ga posten. Morgenochtend ga ik naar de kapper. Heerlijk! Een heel stuk eraf! Dan 's middags nog wat boodschapjes. En op nieuwjaarsdag is het altijd: relaxxxxxx :P.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')