abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2011 @ 22:05:53 #151
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106222300
O ja, het filter schoonmaken wil ook wel eens een beetje helpen :')

Weer zo'n ding wat ik gewoon wéét omdat ik het weet... :+
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106222371
Dat ga ik dan maar eens doen morgen. De keuken soppen stof toch al op het menu. Thanks, again. :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_106223233
En het zout bijvullen ;) helpt ook!

Ik ga nu echt snurken, dag ;)
pi_106223452
Oja dat zit al in die tabletten. Trusten vrouwke :)
pi_106236196
Mogge, ik lig al vrolijk aan de ctg. uiteraard is er vannacht niets gebeurd.
Zal wel weer even updaten als de vliezen gebroken zijn.
pi_106236255
En dat is gelukt. Helder vruchtwater gelukkig. Nu eerst even afwachten of er goede weeën komen. Anders doen ze er een infuus bij. Het effect van het breken zou al binnen 3 kwartier duidelijk moeten.
pi_106236259
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 07:53 schreef octopussy het volgende:
En dat is gelukt. Helder vruchtwater gelukkig. Nu eerst even afwachten of er goede weeën komen. Anders doen ze er een infuus bij. Het effect van het breken zou al binnen 3 kwartier duidelijk moeten.
Octo, ik wens je een hele voorspoedige bevalling en veel plezier op deze laatste dag van het jaar met je man en je 2 meiden! O+
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_106236263
Woei, octo, spannend allemaal :D
pi_106236266
Kuuk, hier ook maar dat is niet genoeg ;) (volgens mijn meneer :'))

Octo daar ga je :D geen weg meer terug! Hoop dat het voorspoedig gaat en je vlot kennis kan maken met Hannah's zusje! O+
pi_106236272
Octo succes!
  zaterdag 31 december 2011 @ 08:12:49 #161
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_106236302
Octo aan het werk! *O* Zet hem op meid!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_106236423
Spannend Octo, heel veel succes!! *O* :% :% :%
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106236522
Spannend octo!! *O*!!!!!

:* voor de dames die geen zin hebben in O&N

wij vieren het lekker thuis, met zn 2tjes (en 2 katjes :P)
gaan gourmetten en dan lekker tv kijken O+

nu eerst werken, douchen, naar schoonouders (oliebollen oid halen) en dan lekker thuis zitten O+

het kamertje is bijna af!! *O* moesten nog 1 gordijntje bij bestellen, dus die komt volgende week
en dan de commode begin feb en dan is het klaar! *O*
ben helemaal O+
pi_106236975
Tof Zoe! O+.

Het vuurwerk is hier inmiddels begonnen. :{. Wat is er dan vanavond nog leuk aan vraag ik me af, maar goed. En sinds wanneer kent men de regel vanaf 10.00 uur niet meer. :( /mopper.

Lekker rustig aan doen vandaag allen! Behalve Octo dan ;). Al zal ze inmiddels wel meer bezig zijn dan daarstraks.
pi_106237029
Hier geen vuurwerk kuukske, het regent *O*

( :9 )
pi_106237067
Jaloers.
pi_106237242
Het is hier nu nog droog (en rustig), maar ik hoop dat het over een uurtje of 2 gaat storten en dat het morgenochtend rond 8 uur ofzo weer droog wordt, maar dat zal wel niet :')
Het leek hier gisteren al oud en nieuw. Ik hou helemaal niet van vuurwerk!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_106237435
Octo, wat spannend! Ik wens je een voorspoedige bevalling en een mooie ontmoeting toe! O+

Zo, ik moet me gaan haasten want moet nog met kind en teveel tassen richting het oosten reizen. Met de trein, dus weer een hele onderneming.

Er is op dat park geen wifi, dus ik ben een weekje weg. Iedereen een mooi en gelukkig uiteinde gewenst! :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_106237567
Goooo octopussy!! Woeiiiii
*O*
pi_106237643
marjolijntje :N ik ook niet

ben blij als 't 1jan is *O*

Oeke: goede reis & gelukkig nieuwjaar alvast!
pi_106237930
Goedemorgen!

Heel veel succes Octo! Nog even en je hebt je meisje in je armen. :% :% :%

Soempie zich nog niet gemeld?

Veel plezier Oeke!
pi_106238095
Ik gok dat Soempie uitslaapt om vanavond 00:00 te kunnen halen :).

Hier rommelt er iets sinds mijn vorige post. Maar dan zo dat ik me afvraag: moet ik nou even goed naar de wc, is dit voorwerk, of is dit het begin? Heul irritant :D.
pi_106238153
Ooh spannend tweeoogje! Lastig is dat he, denk nu ook bij elk krampje meteen "oh, zou het" }:|
Maar sinds ik de weeactiviteit op de ctg heb gezien denk ik dat spruit pas zelf naar buiten wil komen als het lente is.
pi_106238216
Haha omg nou ik hoop voor je dat t iets eerder zal zijn :o. Maar idd: elk krampje uitgebreid analyseren :)
pi_106238317
ik denk dat er dan wel eerder ingegrepen wordt. Mijn laatste afspaak met de gyn staat op 10 januari. Als ik die haal dan denk ik dat ik met een afspraak voor inleiden weer naar buiten kom. Bij jou wordt volgende week een afspraak gemaakt toch? Wanneer heb je weer een afspraak?
pi_106238485
Oh ja, ik vergeet mijn mijlpaal!

*O* 39 weken *O*

En ook alvast *O* voor de andere mijlpalen van vandaag!
pi_106238794
Hoezee voor je mijlpaal *O* ! Dinsdag weer VK, met strippoging. En de gyn had het gisteren over do/vrij weer afspraak in t ziekenhuis voor ctg, en dan kijken wanneer inleiden. Dat doen ze ook in het weekend :D.
Ik gok ook dat jij niet zonder inleid-afspraak daar wegkomt. Moet je er voor die tijd nog naartoe, zodat je t evt vast kan aankaarten? Mij geeft t, ook al heb ik nog geen datum, een berg rust dat er iig een soort einddatum is nu :).
pi_106238869
Ja, mag volgende week weer. Zal het inderdaad eens aankaarten dan.
pi_106238907
:o spannend dames!

*O* voor de mijlpaal!
pi_106239067
Octo, spannend!!! Echt wel mooi, nieuwe jaar in met z'n viertjes. O+ Ik blijf wel F5-en gedurende de dag hoor. :P

Kyara 39 weken! *O*

En hier inderdaad lekker lang in bed gelegen. Massage, beetje kletsen, soezen... O+

Verder helemaal niks aan voorwerk ofzo. 't Wordt een 2012 kindje. Al roept O+ dat ik vast nog ga schrikken van het vuurwerk en dat dan alles naar buiten komt (of in elk geval het vruchtwater). :')
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106239093
daar is ze al!
pi_106239097
Is het in jullie wijkje nog niet begonnen Soemp? Breda kennende begint het meestal daar :P. Daar en in de Middellaan in het centrum. Er is trouwens ook een heel leuk Breda-topic! Al is het nu een beetje doodgeslagen :').
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:01:48 #183
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106239200
octo, wat spannend! En wat een toffe dag om te bevallen! O+

Ik ben heel even boven water. De 'wintersport' heeft er behoorlijk ingehakt. Ik heb natuurlijk niks gedaan behalve me bezig gehouden met zoonlief en die wilde niet goed slapen. Daarnaast lag het bed echt niet goed. Samen met de autoreis heb ik dus zoveel pijn dat ik niet weet hoe ik moet zitten of liggen. Liggen gaat nog het beste maar dat laptopt niet zo makkelijk.
Over een paar dagen zal ik me wel weer wat beter voelen en wat vaker melden.
De baby doet het prima. Als zijn grote broer me niet wakker hield, dan was het Huubke wel die op de matras stond te springen :D

:* voor iedereen die het nodig heeft
pi_106239234
Nou! Ik wilde gisteren nog posten of iemand je gezien had! Maar m'n telefoon was leeg na m'n vaatwasserposts :').

Wat balen van de pijn, doe maar lekker rustig aan :*.
pi_106239241
Haha! *KNAL* *plons* :o dat zou wat zijn! De dag is nog lang ;).
pi_106239308
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef tweeoogje het volgende:
Haha! *KNAL* *plons* :o dat zou wat zijn! De dag is nog lang ;).
Dat kun jij ook hebben vandaag Tweeoog 8-).
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:05:23 #187
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106239317
:% Octo krijgt een kiendje :%

*O*

*O*

*O*

*O*

Verder van harte met de mijlpalen allemaal :* Maak er een spetterende dag van nog!
pi_106239343
quote:
6s.gif Op zaterdag 31 december 2011 10:58 schreef Kuukske het volgende:
Is het in jullie wijkje nog niet begonnen Soemp? Breda kennende begint het meestal daar :P. Daar en in de Middellaan in het centrum. Er is trouwens ook een heel leuk Breda-topic! Al is het nu een beetje doodgeslagen :').
Jawel, hier heel veel knallen. Al dagen. -O- En het regent ook nog, dus het zijn wel bikkels!

En het topic heb ik ooit nog wel eens in gepost, maar het ging zo langzaam. :D
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106239415
Mja, de vaart is er een beetje uit ;(.
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:10:56 #190
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106239496
Wij zitten 1 deur verwijderd van een vuurwerkhandel... Die vinden het erg leuk om hun vuurwerk al aan hun klanten te laten zien :{

Heel de straat staat al de hele ochtend vol rook, de beesten hier in huis over de zeik...

Van mij mag het snel morgen zijn...
pi_106239536
quote:
9s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:08 schreef Kuukske het volgende:
Mja, de vaart is er een beetje uit ;(.
Het laatste topic loopt al vanaf september. 8)7 En ik post ook al in een andere SC. Probeer bij te lezen in de SC van OUD, maar het gaat allemaal zo snel dan. Maargoed, het Breda topic kan er dus eigenlijk wel makkelijk bij. :')

Gister moest ik trouwens niet denken aan oliebollen of appelflappen, dus niks in huis gehaald (m'n man vindt het sowieso niet lekker). En nu moet ik natuurlijk appelflappen. oO< Hij gaat kijken of ze nog te koop zijn, want zelf twee bakken schiet natuurlijk niet op.
pi_106239603
Ja, zielig voor de beestjes. Wij hebben 1 heel bange kat, 1 die gewoon boven gaat liggen ergens en 1 dappere die voor het raam gaat kijken wat er aan de hand is.

Ik kan er vooral niet tegen als van die jochies rotjes ofzo gaan gooien naar je of naar dieren. }:| Blijf daarom ook liever binnen. :@
pi_106239633
Kyara *O* *O* *O*

Octo :% :% :%
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106239677
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef bitterend het volgende:
Kyara *O* *O* *O*

Octo :% :% :%
Ga jij eens werken aan je bevallingsverhaal. :P
pi_106239684
O+ oliebollen

gister 2 gehad, wilde wel meer :9 maar die waren niet voor mij :{w
mn schoonmoeder is oliebollen & appelflappen aan 't maken, hoop dat die net zo lekker zijn

In 't nieuwe jaar probeer ik O-) gezonder te eten, mn beeb mag natuurlijk niet verslaafd zijn aan zoetigheid als ze geboren wordt :9 gisteravond boodschappen gedaan, mehn
waarom is er altijd zoveel lekkers in de supermarkt?

Nog meer goede voornemens voor 2012? O-)

asy :*!! rustig aan
pi_106239694
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:10 schreef flugeltje het volgende:
Wij zitten 1 deur verwijderd van een vuurwerkhandel... Die vinden het erg leuk om hun vuurwerk al aan hun klanten te laten zien :{

Heel de straat staat al de hele ochtend vol rook, de beesten hier in huis over de zeik...

Van mij mag het snel morgen zijn...
Ahw de beesten. Dat vind ik nog wel het zieligst :@.
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:12 schreef Soempie het volgende:

[..]

Het laatste topic loopt al vanaf september. 8)7 En ik post ook al in een andere SC. Probeer bij te lezen in de SC van OUD, maar het gaat allemaal zo snel dan. Maargoed, het Breda topic kan er dus eigenlijk wel makkelijk bij. :')

Gister moest ik trouwens niet denken aan oliebollen of appelflappen, dus niks in huis gehaald (m'n man vindt het sowieso niet lekker). En nu moet ik natuurlijk appelflappen. oO< Hij gaat kijken of ze nog te koop zijn, want zelf twee bakken schiet natuurlijk niet op.
Whehe. De AH is nog open, dus dat moet wel lukken! Wij hebben apfelstrudels uit de diepvries :9.

quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:14 schreef Soempie het volgende:
Ja, zielig voor de beestjes. Wij hebben 1 heel bange kat, 1 die gewoon boven gaat liggen ergens en 1 dappere die voor het raam gaat kijken wat er aan de hand is.

Ik kan er vooral niet tegen als van die jochies rotjes ofzo gaan gooien naar je of naar dieren. }:| Blijf daarom ook liever binnen. :@
Ik kan me ook zo kwaad maken om dat soort rotjochies. :r. Bwegh.
En binnen blijven ftw op deze dag. Hopelijk regent het vannacht flink, dan kunnen ze ook geen niet-afgegane rotjes afsteken.
pi_106239765
Go octo *O*
pi_106239806
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:16 schreef Soempie het volgende:

[..]

Ga jij eens werken aan je bevallingsverhaal. :P
_O-
beetje moeilijk met een beebie op schoot maar doe mijn best!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106240018
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:20 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O-
beetje moeilijk met een beebie op schoot maar doe mijn best!
:*
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:30:55 #200
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_106240127
Soempie, zelf appelflappen maken is hartstikke makkelijk! Echt!

Beesten en vuurwerk is altijd sneu. Mijn herder was er ook als de dood voor.

En nou heb ik ook zin in oliebollen of appelbollen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')