abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106198820
Ja, Asy, doe eens vertellen hoe het met je gaat!

Fijn Tante_Soesa! Mag ik vragen waarom je medisch bent?

SE, fijn dat de echo goed was! Maar niet handig als de ab pillen er niet in blijven. Hopelijk heeft de ha een oplossing!

Octo, je maakt het wel spannend hoor. Succes! :*
pi_106198878
Oh, en Fee-nix, sterkte met de kwaaltjes.

En de geboorteslingers zijn ook in huis *O* en de oliebollen trouwens ook
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:11:52 #53
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106198960
Dat mag je zeker vragen :). Ik heb endometriose (1 haard, tussen 10-20 cm in totaal) op een rot plek, tussen baarmoeder en darm in. Dit is pas half november geconstateerd, toen wisten we nog niet dat ik zwanger was. Vervolgens heb ik allerlei onderzoeken gekregen + een injectie met een medicijn dat mij in de overgang zou brengen. Tijdens de eerste controle op 16 december bleek ik ineens al ruim 8 weken zwanger te zijn! Een hele grote verrassing :).

Overigens hadden ze contact opgenomen met het AMC ivm de medicatie maar dit is voor zover ze weten echt totaal niet schadelijk voor de baby ( *O* ). Daarnaast hebben ze ook de endometriosehaard gecheckt en die was al bijna gehalveerd :o ! Zwangerschap is het beste medicijn tegen endometriose, dat is duidelijk!
pi_106198981
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:03 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat fijn, SupremeEvil! Van de echo dan tenminste...het uitspugen van de antibiotica is een heel stuk minder prettig. Hoop dat de huisarts iets anders voor je heeft! Beterschap in ieder geval :)
Bedankt :) jij had ook een goede echo lees ik, gefeliciteerd! *O*
pi_106199031
Tante_Soesa, zo dat is ook een verhaal zeg! In elk geval heel fijn dat het nu zo goed gaat en dat je gewoon medicatie kan nemen!
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:18:14 #56
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106199150
Jaaa, mijn dag (week, maand, jaar haha) kan echt niet meer stuk. Was zo geweldig leuk. Ook een enorm verschil met de 8 weken echo! Nu lijkt het alweer zoveel meer op een mensje, en het is gewoon 2x zo groot!

Kyara, de medicatie heb ik ingespoten gekregen half november. Dit is meteen een dosis geweest voor 3 maanden. Helaas blijft dat spul dan ook nog wel even in mijn lichaam. Gelukkig kan het helemaal geen kwaad. Het enige wat de medicatie eigenlijk zou doen is het onderdrukken van de aanmaak van oestrogeen (als ik mij niet vergis). Hierdoor zou ik in de overgang moeten komen (tijdelijk). Door de zwangerschap wordt het hele effect van het medicijn teniet gedaan. De enige 'medicatie' die ik dus nu nog gebruik is het zwanger zijn!

Het is inderdaad een heel verhaal en daardoor ben ik ook zo ontzettend blij dat ik straks 'gewoon' naar de verloskundige mag :@ . Eindelijk iets normaals!
pi_106199223
Spannend octo!!

Vitapientje die klachten herken ik niet, wel vervelend!

*O* voor de mijlpalen! En knipperend hartje O+ van SE

waarschuwing; klaagpost
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106199280
Oh en tante soesa! Wat een goed nieuws :*
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:23:19 #59
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106199303
Pff, Zoë, het gezeur met je werkgever houdt ook maar niet op he! Wat ENORM vervelend zeg. Ik kan mij goed voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent en er gestresst van raakt. Sterkte :*

Oh, en dankje O+ !
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:25:47 #60
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106199394
Ik ga vandaag van harde buik naar harde buik... Lastig hoor, zometeen maar even lekker rustig gaan liggen...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_106199396
Ben er echt helemaal klaar mee idd!
In t nieuwe jaar ga ik eerst lekker van m'n verlof genieten, en dan een andere baan zoeken O+ !!

:D vind t echt een mooi wonder! Jullie kleine beeb!

Oh min fluug :( rustig aan :*
pi_106199423
Wat een mijlpalen hier!!

Ik ben 40 weken vandaag, joepiee! Vanochtend echo gehad in zkh: alles nog prima, maar de gyn wil bij 41 wk gaan inleiden als beeb zichzelf nog niet heeft gemeld dan :o!

Octo, spannend bij jou!
  vrijdag 30 december 2011 @ 12:29:08 #63
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_106199506
Dat lijkt me een heel mooi voornemen voor 2012 Zoë :).

Lekker rustig aan gaan doen, Flugeltje!

Tweeoogje, wat spannend zeg! Ook al zo'n mooie mijlpaal vandaag :)
pi_106199519
Tante_Soesa, ooh zo. Bedankt voor de toelichting. Kan me voorstellen dat je dan wel blij bent dat je naar de vk mag.

Zoë, wat een geneuzel toch weer. Groot gelijk hoor. Gewoon voet bij sutk houden. :*

Flugeltje, doe je wel een beetje kalm aan?

Tweeoogje, dat is echt de mijlpaal der mijlpalen *O* Hoop wel voor je dat dat de kleine uit zichzelf gaat komen want inleiden lijkt me niet echt prettig.... Spannend!!
pi_106201115
Tweeoogje 40 weken. *O*

En Octo nog in het zkh, ik ben zo benieuwd of het een 2011 of 2012 kindje wordt.

En ik zag goede echo's voorbij komen. ^O^

Hier bij de VK was alles goed. *O* Als de baby er volgende week donderdag nog niet is gaan ze kijken of ze kunnen strippen en ik krijg dan ook een verwijzing naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis wordt er allereerst gekeken of alles gewoon nog goed is en dan mogen we beslissen: inleiden of afwachten nog. Echt spannend allemaal.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106201359
*O* Voor de goede mijlpalen! *O*

Hopelijk later babynieuws van Octo!

T_S wat een bijzonder verhaal, O+!
pi_106201399
Ik bedoelde *O* voor de goede echo's, maar kan niet editten met die vage internet op het werk. Dan maar zo! *O*
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:40:22 #68
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_106202048
Octo succes!

SE *O* .

Zoë }:| houdt het dan nooit op. Gelukkig ben je standvastig en staat de arbo arts achter je!

Rustig aan fluug!

Tweeoogje 40 weken!! Nu duurt het echt niet lang meer!! *O*

Soempie goedgekeurd *O* .

Asyyyyyyyyy waar bennnnnn je :). Laat eens horen hoe het gaat, meis.

Ik heb weer een redelijk bedrijvig ochtendje gehad. Vind het altijd weer knap van mezelf als ik me ergens heen sleep op de fiets met dreumes achterop ;). Nu nog ff snel stofzuigen en dan ga ik plat.
pi_106202104
Slaap lekker zo Fee, jij ook rustig aan he. :*

Zoe, wat een timing ook echt met die brieven. Groot gelijk dat je in je verlof op zoek gaat naar iets anders.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_106202267
Fijn Soempie!

En Zoë, jij blijft bezig zeg. Hopen dat je lekker snel op je verlof zit en goed om je heen kijken!

Tweeoogje, en dat is 40! Spannend! :)

Ik voel me sinds de afgelopen week echt min. De eerste drie maanden eigenlijk zo doorheen gehuppeld en nu iedereen tegen me zegt dat nu de mooie maanden komen voelt dat nog echt niet zo :@ Constant het gevoel dat ik een week niet heb geslapen, gevoelige buik, maag en darmen, draaierig en gewoon niet fit. Ben dus blij dat ik thuis ben vandaag!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:46:43 #71
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_106202278
Ik kwam even octo gluren :D .... vandaag dus maar een paar keer doen
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_106202378
hebben jullie ook zooooo'n zin in morgen -O-
pi_106202499
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:46 schreef Reilain het volgende:
Ik kwam even octo gluren :D .... vandaag dus maar een paar keer doen
ik ook *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_106202523
Herkenbaar Clauwhee! Ik voel me ook maar zo-zo. Vaag misselijk gevoel en kan de hele dag wel slapen.

Gefeliciteerd SE en Tante-Soesa met de goede echo's! Geweldig! *O*

En *O* voor de mijlpalen, vooral die van Tweeoogje! Spannende dag hoor!

Fijn dat alles goed was Soempie, ook prettig dat er een plan van aanpak is.

Ik ben benieuwd hoe het bij Octo gaat :s)

Weltrusten Fee, ik ga ook even slapen. Doe jij rustig aan Flugel?
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:54:34 #75
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_106202595
Heb voor de zekerheid maar effe naar het ziekenhuis gebeld voor overleg en die vonden het prettiger als ik even langskwam. Kan ook nog een urineweginfectie ofzo zijn waar m'n baarmoeder op reageert... Ik zit nu op Tijn te wachten en dan rijden we even door...

Prompt heb ik sinds dat telefoontje nog maar 2 harde buiken gehad :')
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')