Bien sur.quote:
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
Zeg Mister, ken ik jou? Omdat je me zo 'specifiek' begroette?
You made quite an impressionquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ohja, ik wilde een klein beetje meer de anonimiteit in.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mijquote:
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat ie weleens iets gepost heeft in mijn fobo. Tijd terug.
Ja, of je trekt er een conclusie uitquote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mij
Wat had je geschreven dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.quote:
Als jij dat wiltquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.
Dat is toch niet zo moeilijk...?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Bravoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.quote:
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.![]()
Maar ik weet dus niet zeker of ik ooit iets in je fobo gemeldt heb. Kan best gewoon in dit topic zijn geweest.
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....quote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef MNR het volgende:
Ach, daar hebben we ons Nieuwjaarmeisje weer
En de plannen al definitief gemaakt?
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!
Dus je gaat O&N bij pa en ma vieren?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Want je bent een knappe kerel?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.
Je hebt het hier wel over mijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope want zelfs ik kan dat nog zonder handleiding
Nee.... dat staat nog helemaal niet vastquote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je gaat O&N bij pa en ma vieren?
Taalnaziquote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".
Hihi, en dààr val je over?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".
Je doet er laaaaaang over -Engel-quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat staat nog helemaal niet vastIk ga zo ff facebook checken en anders stuur ik bij gebrek aan whatsapp of BB maar een smsje
Ja best wel heel erg.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want je bent een knappe kerel?
nog meer reden om de handleiding wel te lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over mijik heb 2 linkerhanden
Aj!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:40 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik doe een testje vanuit het Psychologie Magazine en daarin wordt gevraagd wat het meest liefdevolle is wat ik afgelopen jaar heb gedaan...en ik weet het geeneens.
Ze heeft nog 2 dagenquote:
Het is gelukt zonder handleidingquote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog meer reden om de handleiding wel te lezen
Neuj, ik zie ze, registreer ze, but that's itquote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom maar op met mijn spelfouten...... die zitten er vast meer in
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Aj!
Hèb je wel iets liefdevols gedaan?
Wat je beweert moet je waarmaken hè!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.Iets speciaals althans.
[..]
Dat zag er wel heel erg verfomfaaid uit.quote:
Dat kloptquote:
True. Ik doelde meer op: zoveel fouten, de hele dag door, door iedereen - including myself - en ipv de basisfouten haal je dit aan. Dat is opvallend.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zag er wel heel erg verfomfaaid uit.
ook goedquote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, ik zie ze, registreer ze, but that's it
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een dikke bos rozen had gehaald nadat ik hem op zijn verjaardag heb laten zitten.quote:
Er wordt ook nog druk op mij gelegd zo aan het einde van het jaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.Iets speciaals althans.
[..]
Wat je beweert moet je waarmaken hè!
Haha, wat moeten we toch veel verdragen he! Het is bijna niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]
True. Ik doelde meer op: zoveel fouten, de hele dag door, door iedereen - including myself - en ipv de basisfouten haal je dit aan. Dat is opvallend.
Druk? Door wie?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er wordt ook nog druk op mij gelegd zo aan het einde van het jaar.
Wat vind je overigens van mijn OP zwijntje? Het moet L-E voorstellen.
Het valt me wel op hoe ongehoord veel niet-singles er in het single topic zitten. Zo wordt de kans natuurlijk wel heel klein dat er reacties plaatsvinden. Of werk jij als een katalysator?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een dikke bos rozen had gehaald nadat ik hem op zijn verjaardag heb laten zitten.(maar daar zit een verklaring achter) of dat ik een pak suikerwafels voor hem had gehaald zonder dat hij erom vroeg, omdat ik weet dat ie die zo lekker vindt.
![]()
Of zomaar een bosje bloemen voor mam gehaald omdat ze zo in de ellende zat met haar pijnlijke arm.
"Het gebeurd de hele dag door..."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, wat moeten we toch veel verdragen he! Het is bijna niet te doen.
Reacties plaatsvinden op wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het valt me wel op hoe ongehoord veel niet-singles er in het single topic zitten. Zo wordt de kans natuurlijk wel heel klein dat er reacties plaatsvinden. Of werk jij als een katalysator?
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.quote:
Mooi, dat was de bedoelingquote:En ik vind L-E keischattig
Hey! Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef dawg het volgende:
vencotje! lang geleden. of ben je alweer offline?
Doe wat ik doequote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klopt
En O/N wordt het ook wel met mij in de lucht, of achter de film....kan ik niet gewoon ergens gaan werken ... je verdient dan best leuken met dat geld kan ik weer iets leuks doen als ik ga vliegen
besluiten is momenteel gewoon niet mijn sterkste punt....
Nee, je moet het niet waarmaken (want als je knap bent, dan weet je directe omgeving dat wel), bedoel meer dat je hier makkelijk kunt beweren dat je knap bent als je geen foto's hebt staan.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.
[..]
Mooi, dat was de bedoeling
ik heb geen msn meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey! Ik ben er nog hoor.Oh en ik krijg msn maar niet geïnstalleerd dus daar zal je me voorlopig niet meer tegenkomen.
Haha, hier op Fok zijn er mensen die het talent hebben om d en t's precies om te draaien. "Hij verteld mij dat...." en "...het is gedraait..."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
"Het gebeurd de hele dag door..."
"Het is gebeurt...."
"Me auto is niet door de keuring gekomen...."
"Kijk is deze kant op...."
Ja....
Hehe.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.
Welke darter? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Buitendam het volgende:
WTF, hoe komt die darter aan zo'n mooie vriendin
Als goed is heb ik jouw nummer ook nog. En mail?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen msn meer.
je nummer nog wel.
Ah zoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Reacties plaatsvinden op wat?
Overigens, het is soms nog gezellig om met oude bekenden in zo'n topic te zitten. Ik heb hier een jaar of 2 erg veel gepost.Dus soms nog het vertrouwde een beetje.
ook. doe dat maar ja, begin ook steeds minder zin in fok te krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als goed is heb ik jouw nummer ook nog. En mail?
Ik mail je gelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ook. doe dat maar ja, begin ook steeds minder zin in fok te krijgen.
Ik ben mijn username en password van mijn MSN account vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey! Ik ben er nog hoor.Oh en ik krijg msn maar niet geïnstalleerd dus daar zal je me voorlopig niet meer tegenkomen.
Ja he, ik ben hier voor altijd knap zonder foto'squote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je moet het niet waarmaken (want als je knap bent, dan weet je directe omgeving dat wel), bedoel meer dat je hier makkelijk kunt beweren dat je knap bent als je geen foto's hebt staan.
Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben mijn username en password van mijn MSN account vergeten.
[..]
Ja he, ik ben hier voor altijd knap zonder foto's![]()
Ik zie dat je al bezet bent anders had ik je mooi een paar foto's toevertrouwd.
Oh dat vind ik nou weer jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.
Ja, begrijpelijk dat je het dan niet stuurt. Dat soort dingen zou ik bijna missen!
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou weer jammer![]()
Als het echt ondraaglijk wordt mag je er misschien alsnog eentje zien.
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.
Vakantie zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik zit hier ook niet zo vaak. Alleen de afgelopen dagen
Inderdaad! Hoe raad je het zoquote:
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?quote:
Ik vind mezelf een schatje!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?
Ik moet even eten (geen zwijntje). Tot strakjes.
Ik ook!quote:
Hoi!quote:
Zeg maar gerust behoorlijk saai.quote:
Blijkbaar heeft iedereen een neukertje gevonden voor de feestdagenquote:
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werkenquote:
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werken
erger nog... ik mag niet eens werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!!
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
erger nog... ik mag niet eens werken
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de tijd vliegt als je je op je werk stort.
Neem dan vrij!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, lekker rustig qua mensen en genoeg te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.
Zonde. Thuis ook geen reet te doen.quote:
Ik werk met mensen. Geen mensen > werk stilquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, lekker rustig qua mensen en genoeg te doen.
Mensen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk met mensen. Geen mensen > werk stil
Serieus, sommige mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef Cucumissativus het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een super lief mooi jong (20) meisje gedate via Kinky.nl, voor mij ideaal want na een uurtje ben ik het "samenzijn" weer zat.
Ik heb geen zin meer in mailen, MSN-en en dan na een maand een date te hebben waar ze er toch weer iets anders uitziet dan op de geplaatste vrolijke foto.
Vrouwen zijn voor mij net als snacken bij de Mc Donalds, snel beslissen wat je lekker vindt en de keer daarna probeer je weer iets anders.
Is het dat niet dan? Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus, sommige mensen.
Een hoer bestellen van kinky.nl en dat een date noemen.
Waarom via kinky.nl voor geld terwijl het via forum.fok.nl al jaren prima gratis kan?quote:
Omdat je bij kinky.nl altijd slaagt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom via kinky.nl voor geld terwijl het via forum.fok.nl al jaren prima gratis kan?.
Hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat je bij kinky.nl altijd slaagt!
Ja maar jij hebt al wat toch?quote:
Dan kom ik de dag helemaal niet meer door!quote:
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus, sommige mensen.
Een hoer bestellen van kinky.nl en dat een date noemen.
Mensen zijn vrijwel nooit zoals ze echt zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijn
Mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen zijn vrijwel nooit zoals ze echt zijn.
Je hebt een 'act' via kinky.nl besteld?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
even aankleden, die komen zo hierheen
Ik heb btw nog gezocht naar een balkanrestaurant in A'dam, maar kon zo snel niks vinden! Wat is dat voor shit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens heel erg goed gegeten bij http://www.lospilones.com/ eten was echt authentiek Mexicaans en er werken alleen maar hele mooie en jonge studentes in de bediening.
Ik zou ook niet weten wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar er moet vast wel iets zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb btw nog gezocht naar een balkanrestaurant in A'dam, maar kon zo snel niks vinden! Wat is dat voor shit?
Als ik zoek met google schijnt Balkan Turks te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar er moet vast wel iets zitten lijkt me.
Is het toch ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik zoek met google schijnt Balkan Turks te zijn
Doe datquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat was even spannend. Dan kleed ik me maar weer uit.
Ik denk dat een paar duizend paramilitaire nationalistische milities het niet eens met je zullen zijnquote:
Maar wat weten zij er nu weer vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar duizend paramilitaire nationalistische milities het niet eens met je zullen zijn
Kop dicht en haal een doner kebab voor me, turkquote:
Ik heb hun actuele geografisch-historische kennis nooit getest, dus ik zou het niet wetenquote:
En voor mij een shoarma met champignons en uiensaus graag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kop dicht en haal een doner kebab voor me, turk.
Ze zijn wel goed in balletje-balletje.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
1 pot nat dat balkan turkije en rommel gedoe.. Het ligt daar in het oosten en is te lui om te werken.
Ze moeten toch op een manier een keer ballen tonenquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ze zijn wel goed in balletje-balletje.
Klopt. En het gebruik van een AK-47 is de laatste tijd teveel aan inflatie onderhevig, dat maakt geen indruk meer.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ze moeten toch op een manier een keer ballen tonen.
Werken zuigt dan ook. Ik zit liever de hele dag op een terrasje met een pivo lekkere balkanpopjes te checken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
1 pot nat dat balkan turkije en rommel gedoe.. Het ligt daar in het oosten en is te lui om te werken.
*ril*quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:39 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Werken zuigt dan ook. Ik zit liever de hele dag op een terrasje met een pivo lekkere balkanpopjes te checken.
[ afbeelding ]
Ada Ciganlija.
Vrij ordinair stuk vreten jaquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*ril*
En dat is niet vanwege mijn gespeelde afkeer van vrouwen, dat is echt om deze vrouw zelf.
Als het niet mocht had ik het al verwijderdquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef Cue_ het volgende:
Mag ik even zeggen dat ik date lief vind
En ook al mag dat niet, heb ik het toch gedaan
Heerlijk die policy van fok.. bijna alles magquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:54 schreef HeatWave het volgende:
Als het niet mocht had ik het al verwijderd.
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Zit te twijfelen of ik mee zal doen met de staatsloterij.. maar opzich is de kans dat je je lot eruit haalt wel heeeeeel klein
Dat is het idee van een lotterij. Veel mensen winnnen niks om een zeer kleine groep te laten winnenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Zit te twijfelen of ik mee zal doen met de staatsloterij.. maar opzich is de kans dat je je lot eruit haalt wel heeeeeel klein
Ik doe samen met mijn secretaresse meequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb twee halve lotenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:03 schreef Cue_ het volgende:
Je hebt een eigen secretaresse?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik doe samen met mijn secretaresse mee
Dan mag ik voor Angel hopen dat het een mannelijke isquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een eigen secretaresse?
Zo 1 die op bevel koffie brengt en onder het bureau wat mondeling werk verricht?
Ja, er zijn bijna geen mensen aanwezig om af te kraken helaasquote:
Ben ik niet voldoende voor je?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:29 schreef HeatWave het volgende:
Ja, er zijn bijna geen mensen aanwezig om af te kraken helaas.
Het is de secretaresse van het MT Operations, en daar hoor ik bij, dus ja, ze is ook van mijquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:10 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je hebt een eigen secretaresse?
Zo 1 die op bevel koffie brengt en onder het bureau wat mondeling werk verricht?
Ik ben na al die jaren door m'n materiaal heen bij jouquote:
Dan was er wel bar weinig materiaalquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben na al die jaren door m'n materiaal heen bij jou.
Mwah, die is niet de logische keuze tegenwoordig hoorquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:35 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan was er wel bar weinig materiaal![]()
En missb is er ook al niet.. dan konden we beiden losgaan
HAHAHAHA!quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die is niet de logische keuze tegenwoordig hoor.
Wie allemaal wel dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, die is niet de logische keuze tegenwoordig hoor.
Say whut?quote:
Nou ja, dan heb je in ieder geval koffiequote:Op vrijdag 30 december 2011 10:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het is de secretaresse van het MT Operations, en daar hoor ik bij, dus ja, ze is ook van mij
Koffie halen doet ze wel, die mondelinge acties (liever) niet
Nee hoor, MissB heeft toch allang een vriendje?quote:
Geen idee. Ik weet het pas sinds 1 / 2 weken.. Dusja, jij praat er sowieso nooit over .. en je 'tegenwoordig niet meer'. .. 1 + 1 + 1 =quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee hoor, MissB heeft toch allang een vriendje?
Dat ging over het afkrakenquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet het pas sinds 1 / 2 weken.. Dusja, jij praat er sowieso nooit over .. en je 'tegenwoordig niet meer'. .. 1 + 1 + 1 =
Als ik mijn vriendin niet mag afkraken is het mijn vriendin nietquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat snap ik ja
'niet meer af willen kraken ivm vriendin zijnde'. Toch geen rare gedachte
Nou vooruit.quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik mijn vriendin niet mag afkraken is het mijn vriendin niet.
Ik luister ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:49 schreef Ang3l het volgende:
She says we've got to hoooooooooooooold on to what we've got
It doesn;t make a difference if we're ready or not
Gaan we een zondebokje kiezen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Weer terug bij af. Wie moeten we dan hebben?
Ask Godtquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nou vooruit.
Weer terug bij af. Wie moeten we dan hebben?
Als jij met Godt praat dan ben je aan het bidden.quote:
Zie FBquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:52 schreef 100% Tukker het volgende:
IK EIS GODVERDOMME OPHELDERING! WIE PAALT MISSB?
quote:Op vrijdag 30 december 2011 10:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij met Godt praat dan ben je aan het bidden.
Praat Godt met jou, dan ben je schizofreen.
iemand met een hoed op ofzo, moest ook gaan kijken hoorquote:
Een half jaar geleden moest ik van miss Tuk zo'n hoed kopen. Had ik toen maar niet geweigerd.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iemand met een hoed op ofzo, moest ook gaan kijken hoor.
quote:
Hij moet werken.. doet niet aan vakantie enzo.. en terrasje valt onder vakatnie ;Pquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je niet op een terrasje gaan zitten, of over de boulevard gaan lopen ofzo?
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]sterkte dan maar
Ík opzich wel. Thuiswerkendate die vanmorgen lief was
een vriend die nu geweldige zegt
![]()
Joah, het bevalt me momenteel wel
Wat gemeen van ze!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:08 schreef Q. het volgende:
Thuiswerken FTW!Alleen jammer dat ik steeds word lastiggevallen door mensen die bellen en mailen, zo kan ik toch niet gamen?
Heb je dr nou eigenlijk al een keer ontmoet?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een half jaar geleden moest ik van miss Tuk zo'n hoed kopen. Had ik toen maar niet geweigerd.
Vanavond na 8 uur weer!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef STING het volgende:
[..]
Moet je niet op een terrasje gaan zitten, of over de boulevard gaan lopen ofzo?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:08 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb ook een hoedIdeaal voor de bad hairdays en de ik-heb-geen-zin dagen op Lowlands en zo
Ik zal meer sterkte nodig hebben op nieuwjaarsdagquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]sterkte dan maar
Ík opzich wel. Thuiswerkendate die vanmorgen lief was
een vriend die nu geweldige zegt
![]()
Joah, het bevalt me momenteel wel
Durftie niet eens johquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je dr nou eigenlijk al een keer ontmoet?.
Dan krijg je tweequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik zal meer sterkte nodig hebben op nieuwjaarsdagBut thanks anyway
![]()
Thuiswerken zit er voor mij niet in helaas
Wat is er op dit moment mis met je nieuwsjaardag dan?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zal meer sterkte nodig hebben op nieuwjaarsdagBut thanks anyway
![]()
Thuiswerken zit er voor mij niet in helaas
Nope. D'r vader mot me niet vanwege een klein conflictje 20 jaar terug...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb je dr nou eigenlijk al een keer ontmoet?.
Oehquote:
Dan moet ik "werken"quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:12 schreef STING het volgende:
[..]
Wat is er op dit moment mis met je nieuwsjaardag dan?
Please DO enlighten usquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nope. D'r vader mot me niet vanwege een klein conflictje 20 jaar terug...
sterkte!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Ik heb op dit moment sterkte nodig.
Mn Oma is vannacht met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en ligt nu op de operatietafel.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Mn Oma is vannacht met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht en ligt nu op de operatietafel.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Oh, dat soort nationalistische verzonnen onzinquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was heftig.Zo heftig dat er een Wiki-artikel over is geschreven...
Dat is vervelend.. Sterktequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Ik ben Nederlandsquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:13 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nope. D'r vader mot me niet vanwege een klein conflictje 20 jaar terug...
Zolang je geen Balkan-bobo bent met dubieus verleden is alles goedquote:
Het was maar een garp, Barb... Niet zo serieneus.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, dat soort nationalistische verzonnen onzinGrow up, please.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het was maar een garp, Barb... Niet zo serieneus.Mijn gevoel voor humor ligt nog in bedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Geeft verder niets hoor.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor ligt nog in bed
Dus weer geen kans op een online bloedige vendetta die 6 generaties gaat durenquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Geeft verder niets hoor.
Missb zei zelf dat haar pa (een Sloveen) het niet zo had op Serviërs. Al was dat hoogstwaarschijnlijk garpig bedoelt (neem ik aan). Vandaar mijn opmerking.
Er leven er nog een paar dus de oorlog was te kort.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dus weer geen kans op een online bloedige vendetta die 6 generaties gaat durenHet rellen op Fok! is ook niet meer wat het geweest is..
Tijd om wakker te worden dan!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn gevoel voor humor ligt nog in bed
Ik ben al aan het werkquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:36 schreef MNR het volgende:
[..]
Tijd om wakker te worden dan!!Zonder een (glim)lach is de dag niet half zo leuk.
Goeiemorgen (nog) Barbusje
Ik heb te weinig aandelen Kalashnikov om een nieuwe te beginnen die rendabel is voor mequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er leven er nog een paar dus de oorlog was te kort.
Jij hebt te vaak 's ochtends Giel Beelen geluisterdquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:39 schreef MNR het volgende:
Zonder een glimlach kun je eigenlijk niet eens de straat op
Die oostblokkers maken elkaar voor minder af. Ze kunnen zelfs nog iets leren van Afrikanen. Verknipt volkquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb te weinig aandelen Kalashnikov om een nieuwe te beginnen die rendabel is voor me
De NATO heeft inderdaad gefaald.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er leven er nog een paar dus de oorlog was te kort.
*legt zijn blonde krullen op je tetters en geeft ze een knuffel*quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:15 schreef Tally het volgende:
Hahaha. Nee, eigenlijk niet. Ik luister nooit naar 3FM en ook geen radio 's ochtends.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:41 schreef STING het volgende:
[..]
Jij hebt te vaak 's ochtends Giel Beelen geluisterd
Welkom.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
De tijd gaat zo langzaam dat ik zelfs singles lees.
Niet stiekem aan die tepels zuigen he!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*legt zijn blonde krullen op je tetters en geeft ze een knuffel*
Kreaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
Zoals altijd faalt je troll...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die oostblokkers maken elkaar voor minder af. Ze kunnen zelfs nog iets leren van Afrikanen. Verknipt volk
Een glimlach is natuurlijk altijd goed, zolang het maar niet geforceerd isquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha. Nee, eigenlijk niet. Ik luister nooit naar 3FM en ook geen radio 's ochtends.
Maar als hij dat zegt, ben ik het roerend met hem eens!
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Zoals altijd faalt je troll...
Oostblokkers.Broederschap & Eenheid.
quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:42 schreef Kreator het volgende:
Is dat een nieuw clubje voor kaalkoppen?quote:
Krea is de tequilla waar Godt de citroen is en HW het zout, jek!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Dat compenseert die verzuurde Godt weer een beetje.
Dat zijn dorpen die zo inteelt zijn omdat ze de buurman niet vertrouwen, hem daarom maar even etnisch zuiveren zodat Katinka noodgedwongen maar met haar neef van 63 moet trouwen omdat alle beschikbare mannen samen met de buurman in een greppel liggen te rotten.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat een nieuw clubje voor kaalkoppen?
En jij het braaksel de dag ernaquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:48 schreef MNR het volgende:
[..]
Krea is de tequilla waar Godt de citroen is en HW het zout, jek!
(*)(*)quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niet stiekem aan die tepels zuigen he!
Ik zou niet weten waarom je een geforceerde glimlach op zou zetten. Verspilling van energie en toonbeeld van pleasegedrag. Als ik dan ergens een hekel aan heb...quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Een glimlach is natuurlijk altijd goed, zolang het maar niet geforceerd is
Gezelligquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat zijn dorpen die zo inteelt zijn omdat ze de buurman niet vertrouwen, hem daarom maar even etnisch zuiveren zodat Katinka noodgedwongen maar met haar neef van 63 moet trouwen omdat alle beschikbare mannen samen met de buurman in een greppel liggen te rotten.
Spannend. De operatie is nu al achter de rug en ze is nu aan het herstellen?quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
Oma is gedotterd. De gehele rechterkant zat dicht. Nu afwachten.
Ik ook, mensen die zogenaamd vrolijk en opgewekt zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je een geforceerde glimlach op zou zetten. Verspilling van energie en toonbeeld van pleasegedrag. Als ik dan ergens een hekel aan heb...
Lang niet voor iedereen, zegt de geschiedenisquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Behalve die gekke nationalisten natuurlijk. Dat lijkt me best wel duidelijk.
Nou, dr lopen er hier een aantal Oostblokdames rond, NOMM NOMM NOMMquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Oostblokkers stooooooom. Maar dat is geen racisme want ze zijn ook blank
Turken en Marokkanen vind ik daarentegen eeeeenig!
Ik heb dan meteen een te kort rokje of te skinny jeans, geblondeerd haar, borstvergroting en ordinaire tattoo beeld voor mequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dr lopen er hier een aantal Oostblokdames rond, NOMM NOMM NOMM
Kom ik vaak tegen in de sauna (laatstgenoemde) verdomd sexy hoor!!quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Ik vind Oostblokkers stooooooom. Maar dat is geen racisme want ze zijn ook blank
Het is maar wat je lekker vindquote:Op vrijdag 30 december 2011 11:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dr lopen er hier een aantal Oostblokdames rond, NOMM NOMM NOMM
We hadden hier een Hongaars meisje werken. Die ging ook over lijken.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lang niet voor iedereen, zegt de geschiedenis
Nou ja, bij die Turkjes en Marokkaantjes heb ik wel eens de neiging keiharde heteroverleidingsseks met ze te hebben, juist omdat het niet mag van zequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Kom ik vaak tegen in de sauna (laatstgenoemde) verdomd sexy hoor!!
Weten we nog niet.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Spannend. De operatie is nu al achter de rug en ze is nu aan het herstellen?
Alleen ontvangen dan ben je homo hequote:Op vrijdag 30 december 2011 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, bij die Turkjes en Marokkaantjes heb ik wel eens de neiging keiharde heteroverleidingsseks met ze te hebben, juist omdat het niet mag van zeZo'n lekke rgeil fout Marokkaantje met blingbling, een heuptasje en foute schoenen.... en dan BAM BAM BAM in the buttttt
Deze niet. Bijzonder stijlvol en classy zelfs.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan meteen een te kort rokje of te skinny jeans, geblondeerd haar, borstvergroting en ordinaire tattoo beeld voor me
Ik vind het niets.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:52 schreef Ang3l het volgende:
Je beeld is verkeerd, vriend.quote:Op vrijdag 30 december 2011 11:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb dan meteen een te kort rokje of te skinny jeans, geblondeerd haar, borstvergroting en ordinaire tattoo beeld voor me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |