Bien sur.quote:
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
Zeg Mister, ken ik jou? Omdat je me zo 'specifiek' begroette?
You made quite an impressionquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ohja, ik wilde een klein beetje meer de anonimiteit in.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mijquote:
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat ie weleens iets gepost heeft in mijn fobo. Tijd terug.
Ja, of je trekt er een conclusie uitquote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mij
Wat had je geschreven dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.quote:
Als jij dat wiltquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.
Dat is toch niet zo moeilijk...?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Bravoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.quote:
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.![]()
Maar ik weet dus niet zeker of ik ooit iets in je fobo gemeldt heb. Kan best gewoon in dit topic zijn geweest.
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....quote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef MNR het volgende:
Ach, daar hebben we ons Nieuwjaarmeisje weer
En de plannen al definitief gemaakt?
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!
Dus je gaat O&N bij pa en ma vieren?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Want je bent een knappe kerel?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.
Je hebt het hier wel over mijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope want zelfs ik kan dat nog zonder handleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |