quote:Op donderdag 29 december 2011 14:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Very serious
oeeh wat goed van je!
Goed spul ja, wij hadden pas een bierproeverij van http://deprael.nl/ op het werk, ook goed te doen, vooral hun tripel!quote:Op donderdag 29 december 2011 15:20 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Volgende keer doen we een bezoekje aan de brouwerij.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
quote:Op donderdag 29 december 2011 15:59 schreef MNR het volgende:
Je bent toch wel bij je volle besef he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:17 schreef Mister1977 het volgende:
[..]Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten weten
Waarna hij afglijdt naar het strand om zijn tintje bij te houden en een cocktail te nemenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?
Dat is toch wel een voorwaarde om ons het iedere dag te laten weten.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:24 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar daar zittie dus iedere dag te Fokken?
Een beetje flauw, ja. Ik kan ook wel de hele dag pochen dat ik in het pittoreske Twente zit... maar dat doe ik niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:22 schreef STING het volgende:
[..]
Malta. En dat is iets wat hij onze elke dag moet laten weten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een beetje flauw, ja. Ik kan ook wel de hele dag pochen dat ik in het pittoreske Twente zit... maar dat doe ik niet.Ghe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je nu in Brabant zou wonen, daarentegen, zou ik het begrijpen dat je het wel doet
You're never fully dressed until you wear a smile
Proestquote:Op donderdag 29 december 2011 16:37 schreef MNR het volgende:
[..]
Ghe.
Als je nu in Brabant zou wonen, daarentegen, zou ik het begrijpen dat je het wel doet
Nee, dat krijg je van al die sigaretten/sigaren in je tetter.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:39 schreef STING het volgende:
[..]
Helpt niet, was een psychosomatische reactie
Maar ik rook nietquote:Op donderdag 29 december 2011 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je van al die sigaretten/sigaren in je tetter.
Dat is niet psychosomatisch, dat is fysiek
Uhuh * doet ooglid naar benedenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:41 schreef STING het volgende:
[..]
Maar ik rook niet
Misschien is het wel een tandenstoker
Een dikke tandenstoker.
Je bent pas geen watje als je zo stoer bent om als enige niet met de massa mee te doenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ga de Nieuwsjaarduik doen en zie er nu al tegenop.Collega's doen allemaal mee dus ik wilde geen watje zijn door niet mee te doen.
Oh dat lijkt me leuk!quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef vencodark het volgende:
Ik ga de Nieuwsjaarduik doen en zie er nu al tegenop.Collega's doen allemaal mee dus ik wilde geen watje zijn door niet mee te doen.
Goed punt! En toch besloot ik (redelijk impulsief) om (dan ook maar) mee te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je bent pas geen watje als je zo stoer bent om als enige niet met de massa mee te doen.
Nee, ik zeg niet af wanneer ik iets toegezegd heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me leuk!
Maar als je niet wil, ga je toch gewoon niet?
Aaaah! Je wilt iets meer dimensie in de muziek?quote:
Zijn dit een paar voorbeelden uit je favorieten collectiequote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef MNR het volgende:
[..]
Aaaah! Je wilt iets meer dimensie in de muziek?
Neequote:Op donderdag 29 december 2011 17:00 schreef STING het volgende:
[..]
Zijn dit een paar voorbeelden uit je favorieten collectie
more training you need my padawanquote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Goed punt! En toch besloot ik (redelijk impulsief) om (dan ook maar) mee te doen.![]()
En nu denk ik alleen maar: "Godverdomme!"
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo slecht is Nederlands nu ook weer niet.
Yeah well, ik heb wel in meer dingen training nodig.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
more training you need my padawan.
Dus jij bent één van die mensen die hen motiveert albums uit te blijven brengen en overal te pas en te onpas op te duiken!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!
De zaal is morgen afgeladen volquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus jij bent één van die mensen die hen motiveert albums uit te blijven brengen en overal te pas en te onpas op te duiken!
Jan Smit vind ik dan weer waardeloos. Guus Meeuwis is wel aardig en Nick en Simon hebben wel een paar leuke.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ga morgenavond naar een "Hollandse avond" met allemaal Jan Smit, Guus Meeuwis, Nick en Simon enz enz.. heb ik keiveel zin in. Lekker gezellig!
Ik vind het echt retegezellige muziek.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan zeg ik het toch goed: één van die mensen.
Je weet me te vindenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yeah well, ik heb wel in meer dingen training nodig.Tijd voor een goede voornemens-lijstje.
Ik ben geen fan, maar de sfeer is gewoon leuk. Juist omdat het zo over de top is. OIw man, ff wauw doen, gewoon omdat het kanquote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jan Smit vind ik dan weer waardeloos. Guus Meeuwis is wel aardig en Nick en Simon hebben wel een paar leuke.
O dat geloof ik wel, kan best gezellig zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik ben geen fan, maar de sfeer is gewoon leuk. Juist omdat het zo over de top is. OIw man, ff wauw doen, gewoon omdat het kan
Oh, kijk, toch nog hoop voor jequote:Op donderdag 29 december 2011 17:15 schreef MNR het volgende:
Er is vast wel een Nederlands nummer dat ik echt heel erg mooi vind, maar ik kom er zo 1, 2, 3 niet op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |