Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben mijn username en password van mijn MSN account vergeten.
[..]
Ja he, ik ben hier voor altijd knap zonder foto's![]()
Ik zie dat je al bezet bent anders had ik je mooi een paar foto's toevertrouwd.
Oh dat vind ik nou weer jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.
Ja, begrijpelijk dat je het dan niet stuurt. Dat soort dingen zou ik bijna missen!
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou weer jammer![]()
Als het echt ondraaglijk wordt mag je er misschien alsnog eentje zien.
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.
Vakantie zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik zit hier ook niet zo vaak. Alleen de afgelopen dagen
Inderdaad! Hoe raad je het zoquote:
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?quote:
Ik vind mezelf een schatje!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?
Ik moet even eten (geen zwijntje). Tot strakjes.
Ik ook!quote:
Hoi!quote:
Zeg maar gerust behoorlijk saai.quote:
Blijkbaar heeft iedereen een neukertje gevonden voor de feestdagenquote:
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werkenquote:
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werken
erger nog... ik mag niet eens werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!!
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
erger nog... ik mag niet eens werken
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de tijd vliegt als je je op je werk stort.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |