Bien sur.quote:
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef vencodark het volgende:
Zeg Mister, ken ik jou? Omdat je me zo 'specifiek' begroette?
You made quite an impressionquote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ohja, ik wilde een klein beetje meer de anonimiteit in.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja jij moet mij kennen. Ik ken jou in ieder geval. Je hebt al je foto's uit het fotoboek gehaald zie ik.
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mijquote:
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof dat ie weleens iets gepost heeft in mijn fobo. Tijd terug.
Ja, of je trekt er een conclusie uitquote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ja, er valt dus nog wel het één en ander te leren voor mij
Wat had je geschreven dan?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Maar je hebt in ieder geval nooit iets teruggestuurd zie ik nou ik mijn eigen fotoboek doorkijk.
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.quote:
Als jij dat wiltquote:Op donderdag 29 december 2011 17:29 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, ik vind het al avond tijn. De zon is al bijna een uur onder.
Dat is toch niet zo moeilijk...?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Bravoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als jij dat wiltdan is het avond. Zo ik ben kei technisch ik heb een dvd speler aangesloten
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.quote:
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Geen flauw idee eigenlijk. Maar je hebt alles weggehaald dus we zullen het nooit weten.![]()
Maar ik weet dus niet zeker of ik ooit iets in je fobo gemeldt heb. Kan best gewoon in dit topic zijn geweest.
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....quote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef MNR het volgende:
Ach, daar hebben we ons Nieuwjaarmeisje weer
En de plannen al definitief gemaakt?
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh, ach ja! Blijkbaar had mijn fobo (of naam) iig voldoende indruk gemaakt dat je mij nog herinnerd!
Dus je gaat O&N bij pa en ma vieren?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".quote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope... maar mams heeft me nogmaals op 't hart gedrukt dat hun huis teralletijden open staat... en mijn pa maar roepen dat ik wel ff op tijd moet bellen zodat ie lekkere verse oliebollen en appelbeignets mee kan nemen....Ik denk dat ie mijn fles Cava wil
Want je bent een knappe kerel?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:37 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad! En ik had geen foto van mezelf in mijn fobo anders had ik ook wel indruk op jou gemaakt.
Je hebt het hier wel over mijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nope want zelfs ik kan dat nog zonder handleiding
Nee.... dat staat nog helemaal niet vastquote:Op donderdag 29 december 2011 17:38 schreef MNR het volgende:
[..]
Dus je gaat O&N bij pa en ma vieren?
Taalnaziquote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".
Hihi, en dààr val je over?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Zeg wat is dat voor gedrocht. Het is "te allen tijde".
Je doet er laaaaaang over -Engel-quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... dat staat nog helemaal niet vastIk ga zo ff facebook checken en anders stuur ik bij gebrek aan whatsapp of BB maar een smsje
Ja best wel heel erg.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Want je bent een knappe kerel?
nog meer reden om de handleiding wel te lezenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je hebt het hier wel over mijik heb 2 linkerhanden
Aj!quote:Op donderdag 29 december 2011 17:40 schreef vencodark het volgende:
Damn, ik doe een testje vanuit het Psychologie Magazine en daarin wordt gevraagd wat het meest liefdevolle is wat ik afgelopen jaar heb gedaan...en ik weet het geeneens.
Ze heeft nog 2 dagenquote:
Het is gelukt zonder handleidingquote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef -Engel- het volgende:
[..]
nog meer reden om de handleiding wel te lezen
Neuj, ik zie ze, registreer ze, but that's itquote:Op donderdag 29 december 2011 17:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kom maar op met mijn spelfouten...... die zitten er vast meer in
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Aj!
Hèb je wel iets liefdevols gedaan?
Wat je beweert moet je waarmaken hè!quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.Iets speciaals althans.
[..]
Dat zag er wel heel erg verfomfaaid uit.quote:
Dat kloptquote:
True. Ik doelde meer op: zoveel fouten, de hele dag door, door iedereen - including myself - en ipv de basisfouten haal je dit aan. Dat is opvallend.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat zag er wel heel erg verfomfaaid uit.
ook goedquote:Op donderdag 29 december 2011 17:42 schreef MNR het volgende:
[..]
Neuj, ik zie ze, registreer ze, but that's it
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een dikke bos rozen had gehaald nadat ik hem op zijn verjaardag heb laten zitten.quote:
Er wordt ook nog druk op mij gelegd zo aan het einde van het jaar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vast wel. Ik zit in een relatie dus daar heb ik vast iets aardigs in gedaan.Iets speciaals althans.
[..]
Wat je beweert moet je waarmaken hè!
Haha, wat moeten we toch veel verdragen he! Het is bijna niet te doen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef MNR het volgende:
[..]
True. Ik doelde meer op: zoveel fouten, de hele dag door, door iedereen - including myself - en ipv de basisfouten haal je dit aan. Dat is opvallend.
Druk? Door wie?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er wordt ook nog druk op mij gelegd zo aan het einde van het jaar.
Wat vind je overigens van mijn OP zwijntje? Het moet L-E voorstellen.
Het valt me wel op hoe ongehoord veel niet-singles er in het single topic zitten. Zo wordt de kans natuurlijk wel heel klein dat er reacties plaatsvinden. Of werk jij als een katalysator?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:46 schreef vencodark het volgende:
[..]
Enige wat ik kan bedenken is dat ik een dikke bos rozen had gehaald nadat ik hem op zijn verjaardag heb laten zitten.(maar daar zit een verklaring achter) of dat ik een pak suikerwafels voor hem had gehaald zonder dat hij erom vroeg, omdat ik weet dat ie die zo lekker vindt.
![]()
Of zomaar een bosje bloemen voor mam gehaald omdat ze zo in de ellende zat met haar pijnlijke arm.
"Het gebeurd de hele dag door..."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:48 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Haha, wat moeten we toch veel verdragen he! Het is bijna niet te doen.
Reacties plaatsvinden op wat?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:50 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Het valt me wel op hoe ongehoord veel niet-singles er in het single topic zitten. Zo wordt de kans natuurlijk wel heel klein dat er reacties plaatsvinden. Of werk jij als een katalysator?
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.quote:
Mooi, dat was de bedoelingquote:En ik vind L-E keischattig
Hey! Ik ben er nog hoor.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef dawg het volgende:
vencotje! lang geleden. of ben je alweer offline?
Doe wat ik doequote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat klopt
En O/N wordt het ook wel met mij in de lucht, of achter de film....kan ik niet gewoon ergens gaan werken ... je verdient dan best leuken met dat geld kan ik weer iets leuks doen als ik ga vliegen
besluiten is momenteel gewoon niet mijn sterkste punt....
Nee, je moet het niet waarmaken (want als je knap bent, dan weet je directe omgeving dat wel), bedoel meer dat je hier makkelijk kunt beweren dat je knap bent als je geen foto's hebt staan.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.
[..]
Mooi, dat was de bedoeling
ik heb geen msn meer.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey! Ik ben er nog hoor.Oh en ik krijg msn maar niet geïnstalleerd dus daar zal je me voorlopig niet meer tegenkomen.
Haha, hier op Fok zijn er mensen die het talent hebben om d en t's precies om te draaien. "Hij verteld mij dat...." en "...het is gedraait..."quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef MNR het volgende:
[..]
"Het gebeurd de hele dag door..."
"Het is gebeurt...."
"Me auto is niet door de keuring gekomen...."
"Kijk is deze kant op...."
Ja....
Hehe.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Door venco. Ik moet het waarmaken dat ik best wel knap ben.
Welke darter? Waar heb je het over?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef Buitendam het volgende:
WTF, hoe komt die darter aan zo'n mooie vriendin
Als goed is heb ik jouw nummer ook nog. En mail?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef dawg het volgende:
[..]
ik heb geen msn meer.
je nummer nog wel.
Ah zoquote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Reacties plaatsvinden op wat?
Overigens, het is soms nog gezellig om met oude bekenden in zo'n topic te zitten. Ik heb hier een jaar of 2 erg veel gepost.Dus soms nog het vertrouwde een beetje.
ook. doe dat maar ja, begin ook steeds minder zin in fok te krijgen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als goed is heb ik jouw nummer ook nog. En mail?
Ik mail je gelijk.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
ook. doe dat maar ja, begin ook steeds minder zin in fok te krijgen.
Ik ben mijn username en password van mijn MSN account vergeten.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hey! Ik ben er nog hoor.Oh en ik krijg msn maar niet geïnstalleerd dus daar zal je me voorlopig niet meer tegenkomen.
Ja he, ik ben hier voor altijd knap zonder foto'squote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, je moet het niet waarmaken (want als je knap bent, dan weet je directe omgeving dat wel), bedoel meer dat je hier makkelijk kunt beweren dat je knap bent als je geen foto's hebt staan.
Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Ik ben mijn username en password van mijn MSN account vergeten.
[..]
Ja he, ik ben hier voor altijd knap zonder foto's![]()
Ik zie dat je al bezet bent anders had ik je mooi een paar foto's toevertrouwd.
Oh dat vind ik nou weer jammerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik krijg steeds een foutmelding, is al sinds ik mijn laptop opnieuw geïnstalleerd heb.
Ja, begrijpelijk dat je het dan niet stuurt. Dat soort dingen zou ik bijna missen!
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Oh dat vind ik nou weer jammer![]()
Als het echt ondraaglijk wordt mag je er misschien alsnog eentje zien.
Dan is het goedquote:Op donderdag 29 december 2011 18:15 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel overheen kom! Zoveel zit ik hier toch ook weer niet.
Vakantie zeker?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:21 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dan is het goed
Ik zit hier ook niet zo vaak. Alleen de afgelopen dagen
Inderdaad! Hoe raad je het zoquote:
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?quote:
Ik vind mezelf een schatje!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:30 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Precies! Vind je jezelf een beetje lief?
Ik moet even eten (geen zwijntje). Tot strakjes.
Ik ook!quote:
Hoi!quote:
Zeg maar gerust behoorlijk saai.quote:
Blijkbaar heeft iedereen een neukertje gevonden voor de feestdagenquote:
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werkenquote:
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
het is zo zonde he! kunnen ze niet nog wat dagen eraan plakken.. gewoon.. zodat wij onbetaald nog wat kunnen werken
erger nog... ik mag niet eens werkenquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Q. het volgende:
[..]
En dan moet ik vandaag ook nog thuis werken, oh, the horror!!
Neeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
erger nog... ik mag niet eens werken
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:55 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de tijd vliegt als je je op je werk stort.
Neem dan vrij!quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, lekker rustig qua mensen en genoeg te doen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mijn ervaring leert dat dit altijd een strontvervelende week is.
Zonde. Thuis ook geen reet te doen.quote:
Ik werk met mensen. Geen mensen > werk stilquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:23 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, lekker rustig qua mensen en genoeg te doen.
Mensen.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik werk met mensen. Geen mensen > werk stil
Serieus, sommige mensen.quote:Op donderdag 29 december 2011 19:26 schreef Cucumissativus het volgende:
Een paar dagen geleden heb ik een super lief mooi jong (20) meisje gedate via Kinky.nl, voor mij ideaal want na een uurtje ben ik het "samenzijn" weer zat.
Ik heb geen zin meer in mailen, MSN-en en dan na een maand een date te hebben waar ze er toch weer iets anders uitziet dan op de geplaatste vrolijke foto.
Vrouwen zijn voor mij net als snacken bij de Mc Donalds, snel beslissen wat je lekker vindt en de keer daarna probeer je weer iets anders.
Is het dat niet dan? Oh.quote:Op vrijdag 30 december 2011 07:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus, sommige mensen.
Een hoer bestellen van kinky.nl en dat een date noemen.
Waarom via kinky.nl voor geld terwijl het via forum.fok.nl al jaren prima gratis kan?quote:
Omdat je bij kinky.nl altijd slaagt!quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom via kinky.nl voor geld terwijl het via forum.fok.nl al jaren prima gratis kan?.
Hier ookquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:45 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Omdat je bij kinky.nl altijd slaagt!
Ja maar jij hebt al wat toch?quote:
Dan kom ik de dag helemaal niet meer door!quote:
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 07:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Serieus, sommige mensen.
Een hoer bestellen van kinky.nl en dat een date noemen.
Mensen zijn vrijwel nooit zoals ze echt zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijn
quote:Op vrijdag 30 december 2011 08:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want kerels zijn op datingsites precies zoals ze echt zijn
Mooiquote:Op vrijdag 30 december 2011 08:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mensen zijn vrijwel nooit zoals ze echt zijn.
Je hebt een 'act' via kinky.nl besteld?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:07 schreef CherryLips het volgende:
even aankleden, die komen zo hierheen
Ik heb btw nog gezocht naar een balkanrestaurant in A'dam, maar kon zo snel niks vinden! Wat is dat voor shit?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:05 schreef HeatWave het volgende:
Gisteren trouwens heel erg goed gegeten bij http://www.lospilones.com/ eten was echt authentiek Mexicaans en er werken alleen maar hele mooie en jonge studentes in de bediening.
Ik zou ook niet weten wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar er moet vast wel iets zitten lijkt me.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik heb btw nog gezocht naar een balkanrestaurant in A'dam, maar kon zo snel niks vinden! Wat is dat voor shit?
Als ik zoek met google schijnt Balkan Turks te zijnquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wat ik me daar precies bij moet voorstellen, maar er moet vast wel iets zitten lijkt me.
Is het toch ook?quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ik zoek met google schijnt Balkan Turks te zijn
Doe datquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:17 schreef CherryLips het volgende:
Dat was even spannend. Dan kleed ik me maar weer uit.
Ik denk dat een paar duizend paramilitaire nationalistische milities het niet eens met je zullen zijnquote:
Maar wat weten zij er nu weer vanquote:Op vrijdag 30 december 2011 09:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik denk dat een paar duizend paramilitaire nationalistische milities het niet eens met je zullen zijn
Kop dicht en haal een doner kebab voor me, turkquote:
Ik heb hun actuele geografisch-historische kennis nooit getest, dus ik zou het niet wetenquote:
En voor mij een shoarma met champignons en uiensaus graag.quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kop dicht en haal een doner kebab voor me, turk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |