Heb weinig met Prince. Wel goede muziek, maar niet mijn ding. Tja..quote:
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb weinig met Prince. Wel goede muziek, maar niet mijn ding. Tja..
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:45 schreef belsen het volgende:
680. (424) Bruce Springsteen - Working on a dream
679. (689) Yes - Roundabout
678. (616) Prince & the Revolution - When doves cry
677. (612) Derek & The Dominos - Layla
676. (0) Lady Gaga - Bad Romance
675. (512) Status Quo - Down down
674. (536) Michael Jackson - Heal the world
673. (483) Neil Young - Harvest
672. (759) Jan Smit - Laura
Ah, er komen weer een paar toppertjes aan.
Populariteit vs. Betere maar onbekendere nummers.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Jane het volgende:
Ik vind deze wel oké van Prince. Véél beter dan Purple Rain, maar die staat dan bizar genoeg wel weer een stuk hoger.
Heb de excel-sheet gedownd. Kostte weinig moeite.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
@Flitspaal niet hele schokkende veranderingen, zullen t geleidelijke veranderingen zijn..Bedankt voor uitzoeken iig! :-D
Boel beetje opleukenquote:Op donderdag 29 december 2011 16:48 schreef MaJo het volgende:
Waarom komen er steeds foto's voorbij van die actrice
Inderdaad.quote:
Ah okquote:
Hmmm.. welk instrument bespeelde de hond?quote:
Hij is beter dan de Stones.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef Tijn het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet altijd denken en lachen aan/om het verhaal dat 'ie verontwaardigd was niet als gitarist van de Rolling Stones te zijn gevraagd, maar ook te arrogant was om zelf te vragen of 'ie erbij mocht
Die pist op het juiste moment tegen de gitaar voor het effect.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmmm.. welk instrument bespeelde de hond?
Zometeen de was maar ff ophangen en andere nuttige zaken doen dus.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:54 schreef FritsFlits het volgende:
Na het nieuws weer een pareltje van Lady Gaga
Die Pattie heeft me een partij mannen aandacht gekregen.quote:Op donderdag 29 december 2011 16:55 schreef Jane het volgende:
Oh, die langzame versie van Clapton staat er ook in? En hoger nog wel?
Nou, dan zijn het dus 4 nummers geschreven voor Pattie.
quote:Op donderdag 29 december 2011 16:56 schreef Doedezemaar het volgende:
De enige leuke van GaGa, maar nog steeds hoeft ze niet in de lijst.
Ik ga ATWT kijken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pattie_Boydquote:Op donderdag 29 december 2011 16:57 schreef MaJo het volgende:
Welke behalve Someone is nog meer voor Patti dan?
Kende het verhaal welquote:Op donderdag 29 december 2011 16:58 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pattie_Boyd
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een heel tof nummer maar het past gewoon echt niet tussen zeg Layla en Harvest
Achja mocht er ooit nog eens wat dance bij komen dan krijg je nog wel meer rare contrastenquote:Op donderdag 29 december 2011 17:05 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een heel tof nummer maar het past gewoon echt niet tussen zeg Layla en Harvest
Dat is niet waar.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:08 schreef MaJo het volgende:
Hele slechte live artiest ook trouwens, ze kan echt niet zingen
Jij kan met droge ogen zeggen dat ze live mooi zingt?quote:
Ik vind het wel meevallen ja.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij kan met droge ogen zeggen dat ze live mooi zingt?
Ik vind het echt niet om aan te horen zo slechtquote:Op donderdag 29 december 2011 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen ja.
quote:
Is een klein minpuntje voor een zangeresquote:Op donderdag 29 december 2011 17:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik vind het echt niet om aan te horen zo slechtWat dat betreft lijkt ze echt op Madonna
Neemt niet weg dat ze wel een goede live performance geeft met dans enzo maar qua zang,
Heel mooiquote:
Waarom niet?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
Shit, moest naar de wc. Daar hebben we geen radio
Neem je radio mee naar de WC, net als die mensen op de SMS.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
Deur open laten staan en de radio harderquote:Op donderdag 29 december 2011 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
ach, die 2 minuten.. daarbij zitten er nog een keuken en bijkeuken tussen, moet ie wel erg hardquote:Op donderdag 29 december 2011 17:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Deur open laten staan en de radio harder
Met Status Quo is dat laatste geen probleemquote:Op donderdag 29 december 2011 17:18 schreef FritsFlits het volgende:
ach, die 2 minuten.. daarbij zitten er nog een keuken en bijkeuken tussen, moet ie wel erg hard
Niks moet.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
moet je deze mooi vinden? want dan zeg ik even niets
Jaquote:Op donderdag 29 december 2011 17:20 schreef FritsFlits het volgende:
moet je deze mooi vinden? want dan zeg ik even niets
Dit dusquote:Op donderdag 29 december 2011 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste nummer dit uur gevolgd door het walgelijkste.
Klopt, maar verder..quote:
Echt he, ik dacht eerst van zit ie nou te fucken of weet hij het echt nietquote:Op donderdag 29 december 2011 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
dit is die knuppel die niet weet van wie blackbird is
I see a blackbird and I want it painted red toch?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:24 schreef FritsFlits het volgende:
dit is die knuppel die niet weet van wie blackbird is
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
I see a blackbird and I want it painted red toch?
nee ik had meteen wel door dat hij het niet wistquote:Op donderdag 29 december 2011 17:24 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Echt he, ik dacht eerst van zit ie nou te fucken of weet hij het echt niet
Haar naam is Bonniequote:Op donderdag 29 december 2011 17:25 schreef tong80 het volgende:
Haar naam is Bonnie St. Claire.
Gezongen door Jan Boezeroen.
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee ik had meteen wel door dat hij het niet wistHet is van de beste band ooit! Eh... BZN?
Volgens mij meende hij het ook nogquote:
Wacht ff.. dat zeg je bij Prince, maar niet bij Jan Smitje?quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
wat is dit voor ethervervuiling?
quote:Op donderdag 29 december 2011 17:28 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wacht ff.. dat zeg je bij Prince, maar niet bij Jan Smitje?
quote:
dududu-dudum dudum dudumquote:Op donderdag 29 december 2011 17:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Zometeen mag ie weer harder. Nog even doorbijten, mensen.
quote:
quote:
Give 'em a break, die hebben net uren in de rij staan wachten. Pijn in hun voeten, denk ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat zijn de mensen in dat cafe tam
Ze moesten wel.. ze konden niet meer dan datquote:Op donderdag 29 december 2011 17:36 schreef SonicVolcano het volgende:
De heren die met 3 akkoorden geweldige muziek konden maken
uhuhquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Was Jeff nou doodgegaan van het tuinieren?
Ik waardeerde het al toen ik 16 wasquote:Op donderdag 29 december 2011 17:44 schreef Gehenna het volgende:
ik denk dat ik Toto pas waardeer als ik boven de 60 ben
Eensquote:Op donderdag 29 december 2011 17:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Als je een hele cd van ze hoort gaat het heel erg vervelen, maar zo een los nummer is leuk.
Wel eens. Alleen die groove is weer zo goedquote:Op donderdag 29 december 2011 17:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Mushanga is trouwens pas echt een zeikerig nummer
Morgen 2 nummers.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:49 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik vind De Poema's ook gaaf trouwens
Ik heb wel vrij regelmatig muziek van Dusty aan staan. En dan lekker meebrullen.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:51 schreef FritsFlits het volgende:
Mwah, leuke nummer van Dusty maar heb er weinig mee. Zet het in ieder geval nooit zelf op
Or are we dancers!!quote:
Ik heb meestal filmmuziek op, dat is vaak instrumentaal. Wordt dus lastiger voor mijquote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik heb wel vrij regelmatig muziek van Dusty aan staan. En dan lekker meebrullen.
Dancer is toch goed?? Zonder s.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:53 schreef MaJo het volgende:
Dit is echt zo jammer, ze hebben zoveel betere nummers
Helemaal erg als mensen zingen "or are we dancers"![]()
Nee denser, grotere dichtheidquote:Op donderdag 29 december 2011 17:54 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dancer is toch goed?? Zonder s.
quote:
En gezongen door Mayquote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef laxus13 het volgende:
[..]![]()
een van de beste queen nummers
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:56 schreef MaJo het volgende:
Verkeerde lyrics diaan, het is "denser". "dancer" is toch geen zin
Nog altijd logischer dan of we mensen of dansers zijnquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een vreemde rotzin dan ook: zijn we menselijk of iets met grotere dichtheid?
Blof heeft er patent opquote:Op donderdag 29 december 2011 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.
True maar in dit geval is het gewoon een andere spelling en dan klopt de zin welquote:Op donderdag 29 december 2011 17:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is het wel vaker niet in een songtekst.
Ik denk hetquote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nog altijd logischer dan of we mensen of dansers zijn
Dan hoef je qua uitspraak niets te veranderen, dat scheelt weerquote:Op donderdag 29 december 2011 17:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja, precies... maar okay. Denser it is. Ik ga dat in het vervolg zingen.
"Are you dense?" wordt ook wel gebruikt als "Ben je gek ofzo?"quote:Op donderdag 29 december 2011 17:58 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat een vreemde rotzin dan ook: zijn we menselijk of iets met grotere dichtheid?
Neeeeeequote:Op donderdag 29 december 2011 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon dancer hoor, denser was een kutsmoesje achteraf.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan hoef je qua uitspraak niets te veranderen, dat scheelt weer
Ja, wat is dit nou... nu ben ik even de kluts kwijt. Was net helemaal ingsteld op dense.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Het is gewoon dancer hoor, denser was een kutsmoesje achteraf.
Op zich best logischquote:think the imagery speaks of 'dancers' as almost like 'puppets'. Brandon is speaking of letting go, "platform of surrender" "cut the cord" "close your eyes, clear your heart" This "letting go" is to cease to be "Human" because he no longer has life, (eyes closed, cleared heart) and he feels like a "Dancer", a puppet on strings.
The puppet versus human contrast is throughout. To be human is to have life and choice. To be dancer is to be controlled by strings or "cords"
He uses a play on words, instead of "vital signs" his "signs are vital" and "my hands are cold", i.e. lifeless, he is lifeless, and reading his signs are vital in knowing what he really is. He goes on to "say goodbye" to everything (soul and romance, etc), embarking into that "open door"
Like a slouched puppet, he's on his knees. Puppets have no strength in their legs. Yet he wants to "be let go" and to "cut the cord" could refer to losing his strings and being freed from control, no longer being a puppet. Or it could refer to no longer being human. If you "cut the cord", you pull life support on someone. In mythology, The Fates, "cut your cord" and you die, no longer with the life that makes one Human.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef laxus13 het volgende:
Killers hebben eigenlijk veel betere nummers gemaakt dat Human
Wel dus:quote:Op donderdag 29 december 2011 18:03 schreef MaJo het volgende:
Het is gewoon denser, anders slaat de zin nergens op
quote:The puppet versus human contrast is throughout. To be human is to have life and choice. To be dancer is to be controlled by strings or "cords"
Nee die staan er niet inquote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowiesoMr Brightside en Somebody Told Me zijn duizend keer beter. Maar die staan er vast niet in
When You Were Young is de beste, en die zag je zelfs op TMFquote:Op donderdag 29 december 2011 18:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat sowiesoMr Brightside en Somebody Told Me zijn duizend keer beter. Maar die staan er vast niet in
Dan vind ik het nummer nu nog stommer, voor zover dat al mogelijk isquote:
quote:
quote:Are we human, or are we dentists?
Die is mooi ja! Net als All these things that I've done, die past ook beter in de lijst dan Human!quote:Op donderdag 29 december 2011 18:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
When You Were Young is de beste, en die zag je zelfs op TMFnet als Racing Rats van Editors een schandalige misser in de keuzelijst van de laatste 10 jaar.
Against all odds mag nog wel, verder moet hij maar gewoon een potje gaan drummenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Eska het volgende:
Phil, ik word echt letterlijk zo moe van z'n liedjes. Gewoon fysiek moe.
quote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef FritsFlits het volgende:
Alsof je diarree hebt, laat gorgelen en uitkotst. Wat een nummer, niet doorheen te komen
Heeft niet echt de Queen-sound, wel mooi nummerquote:Op donderdag 29 december 2011 18:09 schreef MaJo het volgende:
Ik ben benieuwd of ik '39 ken, die titel zegt me niets. Maar ik ken volgens mij zowat alle nummers van Queen wel dus het zal wel zo'n Oh jaaaa momentje worden
U2 fanclub is best groot ookquote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
Sorry maar dit vind ik echt een niemendalletje van u2 dat er alleen is ingekomen omdat het door r2 is doodgedraaid..
Nu begrijp ik dat ze dit jaar geen kampioen wordenquote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef FritsFlits het volgende:
Nummer werd gebruikt bij de huldiging van AZ volgens mij. In ieder geval op TV.
Ik ben het half met je eens....alleen maar laten drummen, die man.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Against all odds mag nog wel, verder moet hij maar gewoon een potje gaan drummen
En weer de verkeerde volgorde...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
652 Mike Oldfield & Maggie Reilly Moonlight shadow
653 Toto Hold the line
654 Janis Joplin Mercedes Benz
655 Laura Jansen Use somebody
656 Queen '39
657 Yes Close to the edge
658 Coldplay Lost
659 Steppenwolf Born to be wild
660 Eagles Lyin' eyes
661 Lady Antebellum Need you now
662 U2 Magnificent
663 Phil Collins Can't stop loving you
Goed uur weer...
U2 Fan meld zichquote:
Zoals ik al zei, te lui.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En weer de verkeerde volgorde...![]()
Nee, dat is geluk...quote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ken dit nummer van U2 niet.
Is dat raar ?
Het is een vreselijk zeurnummer.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:12 schreef tong80 het volgende:
Ik ken dit nummer van U2 niet.
Is dat raar ?
Wij Fuck me in the ass van Black Cuntquote:Op donderdag 29 december 2011 18:13 schreef Doedezemaar het volgende:
'39 moesten wij op de middelbare school vaak zingen bij muziekles
Alweer. Of nog steeds?quote:Op donderdag 29 december 2011 18:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, te lui.
Altijd al geweest.quote:
Geen idee, maar het staat wel te hoogquote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
Wie is dit? IK ken het wel, maar mijn scherpje faalt nog steeds.
Lady Antelbellumquote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Karina het volgende:
Wie is dit? IK ken het wel, maar mijn scherpje faalt nog steeds.
Daarom heb ik nu ook een robotstofzuiger die voor mij de kamer stofzuigt.quote:Op donderdag 29 december 2011 18:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ik ben soms ook wel een beetje lui/makkelijk.. ik herken het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |