Ik. wil. ook. een. Macbook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, lekker beneden zitten met Macbook op schoot
Als het maar ABN is..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek.
Ja, ik heb bij Chicago ook al snel de neiging automatischquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef peaceman het volgende:
Oh ja, deze is toch leuker dan ik me herinnerde.wordt
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Bram Vermeulen is (was) topquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Kopuhquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik. wil. ook. een. Macbook.*Jaloers is.
Haha, nu Fifaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger heb ik dit intro tientallen keren aangehoord, terwijl de 11 helden het veld betraden. En daarna zat je dan 90 minuten te kleumen bij FC Dordrecht - Eindhoven of FC Dordrecht - Telstar ofzo
Ik zou vooral zoveel lullen..kappen we toch gewoon weer een paar nummers halverwege af?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef jrk1990 het volgende:
Ja praat een uur door het intro heen
Hij heeft mooie tekstenquote:
Dan kan ik geen cd's meer halen...quote:
Als 't voor wat simpel internetwerk is dan is het overpriced. Ik gebruik het voor m'n studie (Pro Tools, Final Cut, filmacademie jeweetwel), dus is een Mac wel handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |