Waar gaan we heen?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga mee met peaceman, behalve dan dat ik het 1e nummer wel goed vind.
Chicago...quote:
Leuk.. nog nooit geweestquote:
Dat iddquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Fred_B het volgende:
Niet onaardig, maar ik zou er zelf nooit op stemmen.
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Nederlandse muziek.
Bij mij staat de Nederlandse muziek in de cd kast. ruim 150 cd's
De Engelstalige muziek moet het doen met een plek in de boekenkast.
Niets tegen goede nederlandstalige muziek, integendeel. Ziedaar gelijk het probleem...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef Wilskracht het volgende:
Wat hebben jullie toch tegen Nederlandse muziek.
Bij mij staat de Nederlandse muziek in de cd kast. ruim 150 cd's
De Engelstalige muziek moet het doen met een plek in de boekenkast.
Ik. wil. ook. een. Macbook.quote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef FritsFlits het volgende:
Zo, lekker beneden zitten met Macbook op schoot
Als het maar ABN is..quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek.
Ja, ik heb bij Chicago ook al snel de neiging automatischquote:Op woensdag 28 december 2011 21:05 schreef peaceman het volgende:
Oh ja, deze is toch leuker dan ik me herinnerde.wordt
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Bram Vermeulen is (was) topquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen Nederlandse muziek. Maar toevallig vind ik de Nederlandse muziek van het komende uur niet je van het.
Kopuhquote:Op woensdag 28 december 2011 21:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik. wil. ook. een. Macbook.*Jaloers is.
Haha, nu Fifaquote:Op woensdag 28 december 2011 21:07 schreef Fred_B het volgende:
Vroeger heb ik dit intro tientallen keren aangehoord, terwijl de 11 helden het veld betraden. En daarna zat je dan 90 minuten te kleumen bij FC Dordrecht - Eindhoven of FC Dordrecht - Telstar ofzo
Ik zou vooral zoveel lullen..kappen we toch gewoon weer een paar nummers halverwege af?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:08 schreef jrk1990 het volgende:
Ja praat een uur door het intro heen
Hij heeft mooie tekstenquote:
Dan kan ik geen cd's meer halen...quote:
Als 't voor wat simpel internetwerk is dan is het overpriced. Ik gebruik het voor m'n studie (Pro Tools, Final Cut, filmacademie jeweetwel), dus is een Mac wel handigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |