SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet verantwoordelijk voor de mate waarin anderen mij aanbidden, desalniettemin is er niets verkeerd mee om af en toe gehoor te geven aan je eigen superioriteit.quote:Op woensdag 28 december 2011 14:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Oh wacht, hadden we daar niet een ander topic voor? ..
Wacht, het lijkt wel alsof dat lied over Rave gaat!?quote:
Neen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nope, de White Mountains.quote:Op woensdag 28 december 2011 16:57 schreef Sloggi het volgende:
Wacht, die lopen niet door CA.
Sierra Nevada dus.
Daf 575 motorblokquote:
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat het bij je huid is gebleven.
Alsof...quote:
Puber :pquote:Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef Rave_NL het volgende:
Ik las huid maar dacht voorhuid.
Damn..
quote:Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef Rave_NL het volgende:
Ik las huid maar dacht voorhuid.
Damn..
quote:
Met turbo er op.quote:
Ik zie ze wel verschijnen.quote:Op woensdag 28 december 2011 20:09 schreef Rave_NL het volgende:
Sloggi, foto's komen nog. Nu even niet.
Ik zie alleen maar VIP entreekaarten voor de huishoudbeursquote:Op woensdag 28 december 2011 21:41 schreef Erasmo het volgende:
Marktplaats dagaanbieding; fotoshoot op elke locatie in NL voor ¤49. Zal ik er eentje op Rottumerplaat boeken?
Ook leuk!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:05 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Ik zie alleen maar VIP entreekaarten voor de huishoudbeurs
Kan jequote:Op woensdag 28 december 2011 23:25 schreef EllaN het volgende:
Nog maar anderhalve week winterverlof!
Goudbruin van kleur, keihard van buiten, smeltend op je tong en waar iedereen van houdt?quote:Op woensdag 28 december 2011 21:14 schreef Erasmo het volgende:
Avond![]()
@Rave: Je bent een stroopwafel?
[ afbeelding ]
Komen jullie ook in Camp Lejeune, of is dat meer een basecamp?quote:Op donderdag 29 december 2011 15:29 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op donderdag 29 december 2011 17:47 schreef Clan het volgende:
Wie was hier een liefhebber van de filmmuziek van Gladiator?
Is er in DIG geen topic voor jouw spellen?quote:Op donderdag 29 december 2011 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand ervaring met de Hearts of Iron serie? Met name 3.
Games & Consolesquote:Op donderdag 29 december 2011 20:47 schreef samthegreat5 het volgende:
Iemand ervaring met de Hearts of Iron serie? Met name 3.
quote:
Ok, thanksquote:
Braam hoort hier..quote:
Maar Braam hoorde ook in CUL en daar wordt Braam gemist....quote:
Rubje hoort ook in CUL en die missen we hier niet.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:31 schreef krakkemieke het volgende:
[
[..]
Maar Braam hoorde ook in CUL en daar wordt Braam gemist....
Wat weet jij dat wij niet weten?quote:
Dat is dus blijkbaar zijn eigen keuze.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef krakkemieke het volgende:
Dat wist ik niet. Ik heb hem maanden niet gesproken.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:48 schreef Erasmo het volgende:
Een auto verderop in de straat heeft een vastgelopen claxon, great
Als je een mietje bent wil ik best een afbeelding van een paraplu plaatsen.quote:
Ook dan, tv een tandje harder en je hoort het amper. Buiten in de regen moeilijk gaan doen of lekker op de bank een filmpje kijken, ik weet het wel.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:54 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je een mietje bent wil ik best een afbeelding van een paraplu plaatsen.
quote:
Maar we missen hem.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar zijn eigen keuze.
Ik heb hem op Facebook, heb hem even een berichtje gestuurd. Maar hij heeft op Facebook deze week nog gepost! Dus don't worry.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:59 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Maar we missen hem.![]()
En ik kan wel meer vertellen... we maken ons zorgen en we missen hem.
Bedankt!quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, heb hem even een berichtje gestuurd. Maar hij heeft op Facebook deze week nog gepost! Dus don't worry.
quote:Op donderdag 29 december 2011 22:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb hem op Facebook, heb hem even een berichtje gestuurd. Maar hij heeft op Facebook deze week nog gepost! Dus don't worry.
quote:Op donderdag 29 december 2011 21:38 schreef Cobra4 het volgende:
laatste bezoek: 3 uur, 26 minuten geleden.
Jammer.quote:Op donderdag 29 december 2011 21:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is dus blijkbaar zijn eigen keuze.
Sorry, ik had de wacht...quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:08 schreef Rave_NL het volgende:
Durf te stappen hè, stelletje kutburgers...
Als boordplaatser zijn dit juist de momenten dat ik ff kan bijkomen...quote:Op vrijdag 30 december 2011 06:08 schreef Rave_NL het volgende:
Durf te stappen hè, stelletje kutburgers...
Even uitbrakken op vrijdag en dan op weg naar huisquote:Op vrijdag 30 december 2011 10:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als boordplaatser zijn dit juist de momenten dat ik ff kan bijkomen...
Haha, inderdaad:quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:19 schreef Erasmo het volgende:
Deze reactie is koning: Kat versturen per post?
Arme jij.quote:
Dat ja...quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:09 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ome achja werd door de kroost onder lichte dwang meegenomen?
Vraag: Hebben jullie een oven?quote:Op zaterdag 31 december 2011 09:22 schreef Lotusss het volgende:
Uur moeten wachten in de kou en motregen, maar de oliebollen zijn binnen! Nu opwarmen en een paar uurtjes slapen.
Nema problemaquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:04 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Prima dan claim ik er een voor een half uur indien mogelijk
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:22 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Was New Kids Nitro dan geen optie?
Jammer, want maffe Brabanders die vechten tegen maffe Friezen zou leuk voor de kinderen zijn geweestquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:24 schreef AchJa het volgende:
[..]Die draaiden ze niet tijdens dat kindermatinee...
Weet jij of die Guinness Extra Stout goed te toeven is? Heb eerlijk gezegd alleenmaar de 'gewone' gehad. Anders neem ik er straks een paar mee want kan die halve liter blikken niet vinden.quote:
Geen idee. Ik heb die nog nooit gehad.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Weet jij of die Guinness Extra Stout goed te toeven is? Heb eerlijk gezegd alleenmaar de 'gewone' gehad. Anders neem ik er straks een paar mee want kan die halve liter blikken niet vinden.
Dan koop ik er gewoon een paar en we zien wel wat het isquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb die nog nooit gehad.
Bier drinken...quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat doen jullie vanavond behalve bier drinken dan?
Dr zijn eigenlijk maar een paar boeiende stukjes. Iets met een Friezin, 3D en een voorgevelquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:31 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Oh crap hier ook niet meer, wou hem nog graag zienDan maar naar Nova Zembla
Guinness is nooit viesquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:33 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dan koop ik er gewoon een paar en we zien wel wat het isvies kan het toch nooit zijn
Whisky drinken.quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Op bioscoopformaatquote:Op zaterdag 31 december 2011 12:34 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Dr zijn eigenlijk maar een paar boeiende stukjes. Iets met een Friezin, 3D en een voorgevel
quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:55 schreef Erasmo het volgende:
Ben een elektrische scooter aan het uitzoeken maar ik zie door de bomen het bos niet meer
quote:
quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:02 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Maar dan sneller![]()
De provincie lapt eenderde bij, zo'n voordeeltje laat ik niet liggen.
Maak je bril even schoon.quote:
Vast van Prinses Irene.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:11 schreef hoogvlieger het volgende:
Die naam van die site ook: treehugger
Voor het berijden van een bromfiets of elektrische scooter heb je tegenwoordig een AM rijbewijs nodig. Je mag het AM rijbewijs halen vanaf 16 jaar. Als u een autorijbewijs(categorie B) of motorrijbewijs(categorie B) heeft u ook automatisch het AM rijbewijs.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:10 schreef Erasmo het volgende:
Interessant maar geen A-rijbewijs.
Wat ik belangrijk vind is een actieradius van ongeveer 80 km.
Denken dat er iets anders bestaat..quote:Op zaterdag 31 december 2011 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor de dames is er natuurlijk champagne om middernacht!quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Denken dat er iets anders bestaat..
Dacht dat dat ding er alleen in motoruitvoering was, die VX-2 is wel interessant.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het berijden van een bromfiets of elektrische scooter heb je tegenwoordig een AM rijbewijs nodig. Je mag het AM rijbewijs halen vanaf 16 jaar. Als u een autorijbewijs(categorie B) of motorrijbewijs(categorie B) heeft u ook automatisch het AM rijbewijs.
Whisky drinken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Niks drinken?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:36 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor de heren ook. Daarna is het weer bier. Tot het punt dat ik genoeg heb van bier omdat ik er toch niet meer dan aangeschoten van word. Dan is whisky/bacardi het credo.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:46 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Voor de dames is er natuurlijk champagne om middernacht!
Ik leef met je mee Ravequote:Op zaterdag 31 december 2011 15:45 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Voor de heren ook. Daarna is het weer bier. Tot het punt dat ik genoeg heb van bier omdat ik er toch niet meer dan aangeschoten van word. Dan is whisky/bacardi het credo.
En dan net voor het einde iemand op het geniale idee komt van tequila/jagermeister/samboeka en dan vooral zo veel en zo snel mogelijk door elkaar.
En dan zien hoe ik thuis kom, áls ik thuis kom.
Gelukkig nieuwjaar.
Knakenzooi..
Ook als verdelgingsmiddel.quote:
quote:
Gemaakt van bakkelietquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vroegah, toen Clan het nog gebruikte voor zijn fietslamp!
Hahaquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:32 schreef Maitje het volgende:
![]()
Lieve soldaatjes en burgers en EllaN (BFF uiteraard),
Voor alle alvast een gelukkig nieuwjaar..
Weet ik dat ook weerquote:Op zaterdag 31 december 2011 17:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Whehehe.
Overigens is het bakeliet, ik maak die fout ook altijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Tuurlijk. nog een uur of 2 en dan ga ik maffen.quote:
Jouwquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:28 schreef EllaN het volgende:
Ik heb zojuist even geslapen. Nu eten en de jaarwisseling vieren met mijn familie en dan naar mijn vent en de vrienden.
Dank je Lightning_NL. Jij ook.quote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Allen,
alvast een gelukkig nieuw jaar en proost op 2012!!!
U & the rest on DEF 2 !!!!.... Cheers, Leoquote:Op zaterdag 31 december 2011 19:46 schreef Lightning_NL het volgende:
Allen,
alvast een gelukkig nieuw jaar en proost op 2012!!!
Nee, hij is al bij het feestjequote:Op zaterdag 31 december 2011 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jouwis dus niet bij jouw familie?
Geef ze eens ongelijk.quote:Op zondag 1 januari 2012 07:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Erasmo en Hoogvlieger liggen nog te pitten
Jaquote:Op zondag 1 januari 2012 07:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk.
Jij bent gewoon jaloers.
Jij ook.quote:Op zondag 1 januari 2012 07:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ja![]()
Zou wi;;en dat ik nog op 1 or lag!
Maaruh Cobra, een gezond en gelukkig 2012 toegewenst!
Het was goed bedoeld hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 07:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij ook.![]()
En niet meer bellen als ik al een paar uur lig te snurken.
I know.quote:
Mietje!quote:
Dakar is leuk. Maar ik vind het knapper dat die ex-miliairen het doen. Eén mist zelfs drie ledematen.quote:
Zo zie je maar, 1 slag verloren, maar geen veldslag die je niet kunt overwinnenquote:Op zondag 1 januari 2012 16:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dakar is leuk. Maar ik vind het knapper dat die ex-miliairen het doen. Eén mist zelfs drie ledematen.
quote:Op zondag 1 januari 2012 16:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo zie je maar, 1 slag verloren, maar geen veldslag die je niet kunt overwinnen
quote:
Dit dusquote:
Ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Vinz0r het volgende:
Dames en heren, beste wensen mijnerzijds!
Iemand toevallig nog interesse in 4 boeken van "Bericht van de tweede wereldoorlog"?
Een nobele gedachte.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:24 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Ik doe er toch niks mee en maak er liever iemand blij mee.
Heerlijkquote:
Er ligt geen sneeuw?quote:
Lotusss heeft er een zin meer in, want het is puur in het Duits en dat verstaat ze nietquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft er een zin meer in, want het is puur in het Duits en dat verstaat ze niet
quote:Op zondag 1 januari 2012 17:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotusss heeft er een zin meer in, want het is puur in het Duits en dat verstaat ze niet
Gedubt!?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:51 schreef Lotusss het volgende:
[..]![]()
Straks Stalingrad kijken... net de Engels gedubte versie "gekocht".
Ga jij haar om de oren meppen?quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedubt!?Dan kun je beter niet kijken.
Tuurlijk:quote:
Nou ze heb het aan de praat, met Engelse nasynchronisatiequote:
Gecondoleerd.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nou ze heb het aan de praat, met Engelse nasynchronisatie
Ik had de Fongers fiets van mijn vader, dat waren die militaire fietsen uit de jaren 30, die had mijn vader na de capitulatie van de Nederlandse krijgsmacht moeten inleveren, maar veel mensen hielden die achter onder het mom dat die in de meidagen was kwijtgeraakt. Tijdens de bezetting had mijn vader die goed achter weten te houden. Daar zat een dynamo op, carbitlampen hebben ze aan het einde van de oorlog nog wel gehad, maar ik heb er geen gehad. Goede fiets was die Fongers, tegenwoordig is dat Batavus geworden.quote:Op zaterdag 31 december 2011 17:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
En vroegah, toen Clan het nog gebruikte voor zijn fietslamp!
Nu is ze boos op mij omdat ik er wat over zeiquote:
Idem.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Clan het volgende:
Iedereen hier de beste wensen van ons voor het nieuwe jaar
Ook de beste wensen Clanquote:Op zondag 1 januari 2012 18:00 schreef Clan het volgende:
Iedereen hier de beste wensen van ons voor het nieuwe jaar
Negeren. "Stalingrad" Engels gesproken is gewoon klote. Kon ze de versie met ondertiteling niet vinden?quote:Op zondag 1 januari 2012 18:01 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu is ze boos op mij omdat ik er wat over zei
Volgens mij kan je Rubje daar een plezier mee doen, die vond die boeken interessant.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:21 schreef Vinz0r het volgende:
Dames en heren, beste wensen mijnerzijds!
Iemand toevallig nog interesse in 4 boeken van "Bericht van de tweede wereldoorlog"?
Ik krijg de ondertiteling (nog) niet aan de praat op de Xbox.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Negeren. "Stalingrad" Engels gesproken is gewoon klote. Kon ze de versie met ondertiteling niet vinden?
Schijnbaar niet nee. Maar ik ga weer ff de keuken bitch speulen. Ossehaas met gebakken aardappelschijfjesquote:Op zondag 1 januari 2012 18:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Negeren. "Stalingrad" Engels gesproken is gewoon klote. Kon ze de versie met ondertiteling niet vinden?
Niet lullig bedoeld maar dan pleur ik ze nog liever te water, hou ik er nog een knappe plons aan overquote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Volgens mij kan je Rubje daar een plezier mee doen, die vond die boeken interessant.
quote:Op zondag 1 januari 2012 18:30 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
Niet lullig bedoeld maar dan pleur ik ze nog liever te water, hou ik er nog een knappe plons aan over
Fix dat dan eens ipv de verkrachte versie te kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 18:04 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik krijg de ondertiteling (nog) niet aan de praat op de Xbox.
Ik heb het ook na vijf minuten afgezet.quote:Op zondag 1 januari 2012 19:55 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Fix dat dan eens ipv de verkrachte versie te kijken
Avond
R&P is een deur verder.quote:
Goede zaak.quote:
Dit.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gedubt!?Dan kun je beter niet kijken.
Nokken Jody.quote:
Jij gebruikt zijn uitspraak. So, who is serious?quote:
quote:Op maandag 2 januari 2012 08:42 schreef Lotusss het volgende:
Goedemorgen
Gisteren lagen zowel ErwinRommel als ik om 20:30 in bed... heerlijk geslapen!
Wie staat er op nieuwjaarsdag ook op voor 0800 uur?quote:Op zondag 1 januari 2012 07:23 schreef ErwinRommel het volgende:
Erasmo en Hoogvlieger liggen nog te pitten
07:45 al aan de arbeid jonguh !quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Clan het volgende:
Wie staat er op nieuwjaarsdag ook op voor 0800 uur?
ErwinRommel met een kater!quote:Op maandag 2 januari 2012 17:14 schreef Clan het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er op nieuwjaarsdag ook op voor 0800 uur?
Nah druk geweest met allerlei dingen. Komt nu eindelijk schot in het verzekeringswerk dus ik hoop volgende week een nieuwe fiets te kunnen bestellen.quote:Op maandag 2 januari 2012 17:51 schreef Braamyo het volgende:
Mhua ging eigenlijk nog wel, het was nog niet eens compleet on-interresant ^^
En jij vandaag lekker op de bank gelegen
Dit is toch prachtig:quote:
quote:Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
Welk topic is dat?quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, vertel. Wie zijn hier verantwoordelijk voor.
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn?
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)
Ik neem gedeeltelijk de verantwoordelijkheid voor nummer 43 en 49quote:Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef Cobra4 het volgende:
Ok, vertel. Wie zijn hier verantwoordelijk voor.
1. Als FOK! een politieke partij zou oprichten, welke user zou dan de leider moeten zijn?
Cobra4 (1)
3. Als een user dictator werd van Nederland, welke user zou dat moeten zijn?
Cobra4 (1)
43. Beste newbiemod
Cobra4 (13)
49. Liefste FOK!ster
Cobra4 (3)
Verklaar u nader...quote:Op maandag 2 januari 2012 18:58 schreef samthegreat5 het volgende:
Lol.. of ik ben net terug in de tijd gereisd, of iemand heeft z'n post verwijderd, of ik ben gek
quote:Op maandag 2 januari 2012 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
http://verkiezingen.fok.nl/index.php?showall
Waar zie jij de tekst "AchJa & CO" in de post van Yvonne dan? Dat staat er namelijk niet.quote:
Zijn sig...quote:Op maandag 2 januari 2012 19:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar zie jij de tekst "AchJa & CO" in de post van Yvonne dan? Dat staat er namelijk niet.
Ah, ok. Dank.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |