quote:Op woensdag 28 december 2011 11:16 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb hier een meisje dat niet stopt met praten..
Ze zit nu op de bank en zegt: Nu groei ik..... en nu groei ik ook... en nu groei ik nog meer en nog meer en nu nog meer en nu nog meer en nu groei ik alweer.. Ben ik al groot mama?![]()
En dan een dreumes die op alles een reactie geeft...
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:03 schreef Cooki het volgende:
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
DJMO van harte gefeliciteerd met je grote manneke![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2011 14:09 schreef Lijnloos het volgende:
DJMO van harte!
Ik geloof dat wij weer 2 topics terug moeten...Dan gaan wij mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leander 2 weken terug!!Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
SPOILER: verjaardagsspamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
wat sneuquote:Op woensdag 28 december 2011 18:00 schreef _Ingrid_ het volgende:
Arme Tyler! Al zo goed als 3 dagen niet gepoept. En zo´n erge buikpijn. Klysma half uur geleden gegeven, hopelijk werkt het snel!
quote:Op woensdag 28 december 2011 21:23 schreef Cooki het volgende:
Simmu, n time-out matje bedoel je?![]()
ik ben voor een afkoelplek, niet voor aantal minuten...
afspreken dat ze weer mogen meedoen als ze klaar zijn met muiten...
en dat pas vanaf de leeftijd dat ze dat "begrijpen" : 3 of 4 jaar ofzo... ?
maar disclaimer: ik had er maar 1 in die leeftijd he...
toen ik een poosje terug bij Maffemuts ging logeren waren we ook bij ikea geweest; ik heb toen een wit badmatje meegenomen van 1,50 oid, met antislip rug. Toen Jan stout was bij haar, kon ik die ideaal als strafmat gebuiken. Als ik ergens heenga waar ik langer dan een dag blijf, gaat het matje tegenwoordig maar mee, en zo 't uitkomt kan ik dat ding overal neerleggen. Waar 't om gaat is dat hij het concept straf > mat doorheeft en dat werkt prima, waar dat ding ook ligtquote:Op woensdag 28 december 2011 21:18 schreef simmu het volgende:
eerste kerstdag hebben we het blikcroissantjes-gevuld-met-knakworst-ontbijtje geprobeerd. gaat prima![]()
zeg, even jullie mening gevraagd. we gebruiken het concept 'straf' hier niet vaak. maar soms moet de dame ff op de gang. dat werkte ok. maar we hebben er nu nog eentje. wederhelft maakte vanmiddag de kapitale fout om ravi op de gan te zetten (andere discussie. ik vind hem daar nog te jong voor) terwijl selene daar aan het spelen was (ook andere discussie. mijn wederhelft had zelf ook al geconcludderd dat zulks niet bijster handig was). dit had een aantal nare gevolgen.
nu had ik als oplossing bedacht om a4 'strafmatjes' van lamineersel te maken. en dan het kind in kwestie zelf te laten kiezen waar het strafmatje moet. en dan kind verplicht aantal minuten = leeftijd er te laten zitten. met uitleg waarom. wat denken jullie? zou dat wat zijn?
overigens wil ik wel lolligheden uitbannen. als ze er een geintje van maken (later als ravi ook 'moet') kap ik dat af.
Ok, t is maar n woord he.. maar afkoelen is meestal voldoende... straf klinkt zoveel harder...quote:Op woensdag 28 december 2011 21:28 schreef DJMO het volgende:
Waar 't om gaat is dat hij het concept straf > mat doorheeft en dat werkt prima, waar dat ding ook ligt![]()
die kaarten vind ik ook n goed idee, mede ivm visueel en positiefquote:Overigens werken we nu zelf met rode en groene kaarten bedrukt met een duim erop. Is hij vervelend krijgt hij een rode kaart (duim omlaag), bij drie kaarten op de mat. Daar staat tegenover dat hij bij goed / lief gedrag groene kaarten (duim omhoog) krijgt,
Hij gaat alleen mee als we uit logeren gaan hequote:Op woensdag 28 december 2011 21:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Als het werkt is het mooi hoor, maar ik vind het ook weer zo wat dat de dag in het teken van "straf of geen straf" staat.
Voor hem ook niet mooi om te zien dat mama het matje in de tas doet. Blijkbaar vertrouwt ze me niet zal hij wel denken....
Dat vind ik een goede, dat laatste!quote:Op woensdag 28 december 2011 21:33 schreef Cooki het volgende:
[..]
Ok, t is maar n woord he.. maar afkoelen is meestal voldoende... straf klinkt zoveel harder...
en als t de afkoel-mat zou heten, kan t kindje er op een positieve manier ook nog wél zelf voor gaan kiezen, later
DJMO, ik heb nix met t stempeltje "fout" , (sterker nog.. ik denk dat iets anders constructiever werktquote:Op woensdag 28 december 2011 21:43 schreef DJMO het volgende:
Voor mijn gevoel hecht Jan meer waarde aan z'n eigen mat dan zomaar een plek bij een ander op de gang ofzo :S Dat matje herkent hij echt en dan weet hij dus oh jee, ik was fout. Een vreemde trap of mat of whatever lijkt hem totaal niets te doen..
zijnes of hares? of die van hun koter, ken ook nog tegenwoordigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin
Zo heten zowel Bert als Ernie hier "Erniebert"quote:Op donderdag 29 december 2011 10:29 schreef Poppejans het volgende:
Stiemie, en was dat goed gegaan, het slapen?
Wolf slaapt sinds gister ook onder een dekbedje ipv slaapzak!! Die wou zelf geen slaapzak meer aan, zal wel teveel beperken in bewegingsvrijheid denk ik
Aabert is geen aardbei, dat kan hij helemaal goed uitspreken. Ik zal het verklappen, Wolf is fan van
Adriaan en Bassie, en dan dus samengevoegd als 1 woord
Wat een goed idee! Zitten hier ook in het mandje.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen er zijn weer heel veel leuke theater shows!!
Ik heb net kaartjes gekocht voor thomas de trein!! en die is vanaf 2 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
En was maar 37 euro voor mij en Xje samen![]()
We hebben ook weer kaartjes voor het studio100 zomerfestival![]()
Niet mijn favoriet maar ach je moet iets over hebben voor je peuter
Wij zijn bij die van Sesamstraat geweest! Was erg leuk en duurt iets langer dan een uur volgens mij. Linde was toen ook 3 en dat ging prima. Ik zou me wel een beetje aan de leeftijdsvoorschriften houden tenzij je zeker weet dat je kind het aan kan. Het is echt zonde van je geld als je na 10 minuten met een zwaar overstuur kind weer buitenstaat. Overigens zijn we ook bij Buurman en Buurman geweest en die was ook erg leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:06 schreef Poppejans het volgende:
Wat tof, die kinder/peuter theatershows! 2 jaar leek me nog wel jong, maar ik ga eens effe rondgooglen op die van Sesamstraat ,ben benieuwd hoelang zoiets duurt.
edit: er staat bij dat het vanaf 3+ is. Wat jammer! Dat durf ik dan toch niet aan
Hé, wat fijn!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin
Er staat wel iets in over een time-out, maar meer als bijgedachte. Het is niet waar het boek om draait, en het is meer een uiterste maatregel. Ik heb er niet eens echt over gelezen, want ik houd er niet van.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee of er een matje in staat.
Ik hoop dat Ivan en De Beau nooit een stel worden, want dat zou een dominante en explosieve combinatie zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:18 schreef Sorbootje het volgende:
Een seconde of twintig op de gang deed wonderen. Echt wat een aap kan 't zijn soms... met d'r Stilte mama!!
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef miss_sly het volgende:
De Nijntje musical zag ik ergens, moet ik even googlen, komt in april geloof ik in de meevaart. Ik wilde daar ook kaartjes voor bestellen. En de toverkunst ga ik me ook op de nieuwsbrief abonneren.
quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb me ook geabonneerd op de nieuwsbrief van De Toverknol. Dank voor de tip, Stiemie! Misschien kunnen we er eens een Amsterdam minimeet van maken.
Oh nee, ik echt niet.Dan liever iets zoals dus een dierentuin waar we ons uren/een dag of halve dag kunnen vermaken dan 1 uurtje theater.quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:31 schreef Claudia_x het volgende:
Kortom, het kost allemaal nogal wat. En die mensen moeten er ook aan verdienen, hè? Waarschijnlijk zit er dan nog een subsidie achter ook. Ik betaal het in ieder geval ook graag voor een dagje dierentuin, dus waarom niet voor zoiets?
De insult werd getriggerd doordat Roy zijn medicijn begint te weigeren, ik ben 2 en schud neequote:Op zondag 1 januari 2012 21:05 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts even uit lurkstand komt
He getsie _Bar_ da's nou net niet het begin van een nieuwjaar waar je op hoopt.
Het kan natuurlijk dat de knallen en 'stress' het insult getriggerd hebben, en dat ie ondanks het slapen, toch niet echt geslapen heeft (dus nog oververmoeid is) waardoor hij erg wankel is.
* maffemuts weer terug kruipt onder de 'mijneisnogniet/meerpeutersteen'
dat vind ik dan weer jammer , ik had je ergens anders gespot dacht ikquote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Vicky het volgende:
Ik.kloon niet hoor.. Als je anoniem wil blijven moet je niet op internet.
waar??quote:Op maandag 2 januari 2012 14:34 schreef Cooki het volgende:
[..]
dat vind ik dan weer jammer , ik had je ergens anders gespot dacht ik
Dan moet je zowieso nergens meer komenquote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Vicky het volgende:
was het maar zo'n feest.. Maar nee hoor..quote:
Jij bent bij me thuis geweest met B en Sennaquote:Op maandag 2 januari 2012 14:19 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee wie je bent
En ik ben bij jou geweestquote:Op maandag 2 januari 2012 14:21 schreef simmu het volgende:
ik heb ook geen idee. dus geen zorg! niemand kent je nog
klonen doe ik niet aan (tenzij een of andere secret ding ofzo), maar ik ben wel heel streng in het niet mijn real life naam graag. ik wil graag wel een goed onderscheid tussen fok en zakelijke dingen.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:31 schreef Vicky het volgende:
Hoi.quote:Op maandag 2 januari 2012 15:01 schreef Vleugels het volgende:
Mijn hele leven lag hier op straat. Dat wil ik nu niet meer. Dus alleen nog op FB en Twitter alles openbaar. Want daar heb ik toch beide op privé staan.
Magoe. Om ontopic te blijven, Hij staat te kletsen en heeft het over eten. Ik denk dat ie niet meer gaat slapen. Dus zal de baby even in de box leggen en meneer maar een boterham voorzetten. En hopen dat hij vanavond gewoon slapen gaat
quote:
Ja, dit dus.quote:Op maandag 2 januari 2012 14:30 schreef Cooki het volgende:
en hoe leuk is t als niemand je kent?ik snap t klonen op zich niet, maar goed...
De R kan Elin makkelijk.. die zegt ze ipv de Gquote:Op dinsdag 3 januari 2012 10:11 schreef Bleie het volgende:
Hier nog een kind dat erg van zingen houdt. Ze slaat nog wel veel regels over, maar de meeste liedjes zijn, voor ons althans, wel goed herkenbaar. Op de fiets moeten we ook altijd liedjes zingen.
DJMO: de R is de moeilijkste letter om te uit te spreken in het Nederlands, bij veel kindjes duurt het zeker tot ze een jaar of 4, 5 zijn voordat het lukt. Ons neefje van ruim 5 kan hem ook nog steeds niet. Hij maakt er meestal een w van, maar dat kan voor ieder kind anders zijn. Verwarring met de L is ook heel gebruikelijk.
Lijnloos: spannend zo'n heel nieuw kdv. Fijn dat het vooralsnog goed gaat.
Wij hadden een waardeloze nacht hier trouwens. Weet niet wat ze had, maar ze is zeker 2 uur aan het spoken geweest (van elf tot één), en om een uur of 4 ging ze ook weer even. Manlief (die moet er altijd uit 's nachts) was er behoorlijk chagrijnig van. Ik was zelf om kwart over zes alweer wakker, dus ook niet echt uitgeslapen.
ik wil zo graag laminaatquote:Op dinsdag 3 januari 2012 14:46 schreef Troel het volgende:
Heb je geen grote placemat ofzo voor onder het potje
quote:Op dinsdag 3 januari 2012 15:01 schreef simmu het volgende:
ah well; vanaf vrijdag 15.00 is het ff niet langer mijn probleem![]()
![]()
![]()
![]()
dan is sangdrax de pisang![]()
ben benieuwd hoe het hem gaat bevallen in zn uppie
gefeliciteerd julliequote:Op dinsdag 3 januari 2012 16:00 schreef NieuweUser het volgende:
Dankje Lijnloos!! Isa heeft een hele leuke verjaardag gehad! Ze heeft erg genoten van alle visite en kado'tjes! Zodra er weer iemand aanbelde rende ze naar de deur en riep ze' Kado'tje'!![]()
Isa vindt de wc ook erg interessant! Maar dan vooral het doortrekken, net zoals Minke! Ze zit weleens op haar potje maar nog niet echt met succes. Komt vast vanzelf. Poepen wordt hier ook ontkend trouwens!
Jan mag ook één keer per week kiezen, maar wel uit normaal avondeten. Meestal schotel ik 'm twee optie's voor en daar mag hij dan uit kiezen. hij blij, ik blijquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels
Wat een geweldige maaltijdquote:Op dinsdag 3 januari 2012 18:53 schreef Kleurdoos het volgende:
elin mocht kiezen wat we aten, dus dat werden appels, kipcorns en kaasstengels
Bij Jan is het antwoord ook meestal pasta, ook wil hij er tegenwoordig ook wel eens spinazie uitgooien. Vandaar ook dat hij mag kiezen uit twee dingen, dan zit ik tenminste niet steeds aan pasta vastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
Elin
Bij Kyllian hoeven we het niet te vragen, dat is standaard "Pastaaaa". Dat lijkt ook Dyon zn favoriete gerecht. Op zich wel lekker, maar niet dagelijks
Ja de waterkoker had ik na de eerste keer al weg gedaan. Na een paar weken had ze een nieuwe gekocht met de mededeling dat ze er beter op zou letten. Toen ging het ook een tijdje goed. maar nu dus weer niet. Ze zegt me ook niet wat er gebeurd is. Alleen dat de thee omvalt en Leander ook nat is geworden. En Leander kan me niet vertellen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent toch ook oud genoeg om te snappen dat dit al veel te vaak is??
Na de eerste keer had je al op je strepen moeten staan..
Waarom in gods naam pas bij de volgende keer??
schoonmama woont in hetzelfde huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Zoheetik het volgende:
Ja een waterkoker vervang je zo. Maar je kind niet. Na 1x is t al genoeg geweest en super gevaarlijk, dan maar niet meer naar schoonmama als ze niet wil luisteren.
Ze woont hier dus heb weinig keus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:27 schreef Pvoesss het volgende:
Dat soort mensen zou ik dan dus niet bij mijn kinderen laten
Ja dat probeer ik ook al. Maar ja heb nog meer kinderen in huis en ik moet zo heel af en toe ook nog even naar de wc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:30 schreef Zoheetik het volgende:
Ja sorry maar dan nog. Niet meer alleen laten.
Ik zei al tegen mijn lief dat ik haar thee wel zet voortaan. Doe ik er gewoon veel koud water bij zodat ze het meteen op kan drinken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Estrys het volgende:
Ze is niet heel erg meer gewend aan wonen met kleine kinderen denk ik. Het enige wat je kan doen is denk ik herhalen en haar inderdaad niet alleen laten als ze thee drinkt. of verhuizen
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoederquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander heeft net weer thee over zich heen gekregen![]()
Wanneer valt het kwartje nou toch eens. Het is gelukkig nog steeds iedere keer goed gegaan, of nou ja goed, onder de douche en er was niks meer te zien en te voelen voor hem, maar er komt een keer en dan gaat het wel mis.
quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
Ik heb meteen even zo'n waaier besteld van daar. Die hang ik naast de waterkoker. Misschen dat ze er dan elke keer bij nadenkt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:38 schreef Cooki het volgende:
[..]
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..
Dan heb je geen goeie. Leander drinkt zijn thee ook uit een antilek. Gebeurd niks mee.quote:Op woensdag 4 januari 2012 13:49 schreef simmu het volgende:
antilekbekers lekken met warme dranken erin
hoe weet ze dat dan? nouhou.....
Het is wel mijn kind maar niet mijn huis. Zij betaald net zo goed mee aan de huur dan wij dat doen. Maar mijn lief gaat het er vanavond even met haar over hebben in de hoop dat ze dan wel luistert. Want ik ben als de dood dat over een paar maand Matthias ook mobieler word en dat dat dan ook een keer zo gigantisch mis gaat!!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 16:52 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
MeNicole, zal ik even een lotus-showtje geven? Even een brandwond opzetten en dan thee morsen en gaan gillen en dergelijke. Kijken of ze voldoende schrikt...
Ik zou trouwens wel een theeverbod uitvaardigen, het is immers jouw kind en jouw huis. Als ze het er dan niet mee eens is, moet ze maar wat anders zoeken...
hij is leuk he!?quote:Op woensdag 4 januari 2012 19:07 schreef Ssserpente het volgende:
Vick, ik heb vanmiddag 'Ik zou wel een kindje lusten' gekocht en het is nu al een hit!
quote:
nog even en jij moet ookquote:
quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:05 schreef simmu het volgende:
fijn poep uit onderbroekjes schrapen enzo
3maal daags
Hier in huis woont geen Djeez hoor. Je bent in de war. Maar mijn schoonvader leeft niet meer!!quote:Op woensdag 4 januari 2012 20:34 schreef DaviniaHR het volgende:
simmu, dat klinkt naar, dat ze er een strijd van maakt. Hoe oud is ze nu?
nicole, alles is al gezegd. woont de schoonvader ook bij jullie in huis? zegt djeez er iets van? hoe dan ook, het blijft onverantwoord
bahquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
das wel heel veelquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:46 schreef MamaPurk het volgende:
Zooi in bed *check* ik vind het niet zo gek dat ze er laatst zelf uitrolde
Er liggen knuffels, plastic poppetjes, badeendjes, een handdoekje, boekjes en het bedje is al niet zo groot...!! Maar ergens vind ik het wel schattig, ow de haar rugtas ligt ook in bed en als ze dan 's morgens naar mij toekomt heeft ze har tas bij zich
quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:49 schreef Vicky het volgende:
Bed vol: check
vanmorgen weer drama. We reden de straat van het kdv in en ze ging compleet over de rooie... Klote dit! De juffies zijn wel heel erg lief gelukkig.
Tess dr oogjes zijn aan het ontsteken... Ik denk dat ik dr aangestoken heb..
Ja nou ja als zij er gelukkig van wordquote:Op donderdag 5 januari 2012 09:56 schreef Cooki het volgende:
[..]
das wel heel veel![]()
oudste doet dat btw ook![]()
Vicky, sterkte met Tess, kdv perikelen en oogjes![]()
Omdat ik vind dat hij in bed hoort te slapen. Het is geen speelplek.quote:Op donderdag 5 januari 2012 09:51 schreef Sorbootje het volgende:
Waarom zou je hem eruit gehaald hebben Asy?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |