abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 3 januari 2012 @ 20:18:18 #226
5428 crew  miss_sly
pi_106369064
Senna mocht vandaag ook kiezen en die wilde gebakken aardappeltjes, broccoli en iets van vlees. Dat werd een merquezworstje. Ze heeft gesmuld!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_106369293
Ahh wat een leuk filmpje van Niels, heerlijke kletskous O+
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 januari 2012 @ 20:24:04 #228
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106369341
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
Elin :D

Bij Kyllian hoeven we het niet te vragen, dat is standaard "Pastaaaa". Dat lijkt ook Dyon zn favoriete gerecht. Op zich wel lekker, maar niet dagelijks :P
Bij Jan is het antwoord ook meestal pasta, ook wil hij er tegenwoordig ook wel eens spinazie uitgooien. Vandaar ook dat hij mag kiezen uit twee dingen, dan zit ik tenminste niet steeds aan pasta vast _O-
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_106369482
Ach gelukkig zijn het geen pannenkoeken, daar hou ik zelf nou niet echt van :P (en de kinderen gelukkig ook niet zo ;)).
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 januari 2012 @ 20:34:14 #230
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106369835
hier mag Jan op maandag kiezen, papa op dinsdag (agv), Geert op woensdag (wat er op neer komt dat ik kies :P ) Ik donderdag (agv), papa vrijdag (makkelijk ala shoarma oid) , ik zaterdag makkelijk, en zondag is patatdag.
Zul je je afvragen waarom er expliciet agv bijstaat; omdat we als het aan m'n man zou liggen, we elke dag nasi, shoarma of wraps zouden eten :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_106370129
Hier geen vaste dagen. Af en toe vragen we het gewoon Het is maar net hoe het uit komt) en dan is het eigenlijk altijd luid juigend "Pastaaaaahhh of Macaroniiiiii".

Dyon zou uit zichzelf nog niets kunnen kiezen denk ik, kan het weleens gaan proberen met 2 keuzes.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 3 januari 2012 @ 21:03:06 #232
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106371222
Ik heb het express zo ingevoed Meimeltje, 1) om een vast ritme voor Jan te creeëren, en 2) om gezeur van papa te voorkomen dat ik altijd beslis wat we eten :') Aangezien ik de kids graag op laat groeien met voldoende groente, aardappels en vlees, (ik ben zelf absoluut geen fruiteter, dus wat dat betreft moeten we (ik) het van de groente hebben) Geert smult gelukkig van fruit, Jan wil alleen knijpfruit helaas. Ik moet alleen wel bekennen sinds dat de nieuwe oven er is, we eigenlijk alleen nog ovenschotels gegeten hebben :X morgen maar eens verandering in brengen :Y Iets met brocolli en worstjes ofzo, is Geert ook gek op O+

pi_106377003
Ik heb jullie advies nodig. Tyler heeft alweer/nog steeds sinds de 2e klysma niet gepoept.(zondag)
Toen waren we bij de hap geweest en die zei dat we eventueel woensdag een klysma konden geven als er geen verbetering was. En idd geen poep. Ook geen persen, of tekenen van buikpijn verder.
Nu twijfel ik of hij er morgen 1 moet krijgen, of dat ik zal wachten, gezien hij er geen last van lijkt te hebben. Vrijdag kan hij naar de kinderarts, daar wil ik graag heen voor overleg. Want dit vind ik iig niet normaal. Hij heeft nooit eerder een klysma gehad en heeft natuurlijk wel de Hirschsprung.
Ik ben bang dat er meer aan de hand is. Eten en drinken is niet veranderd verder. De movicolon en/of forlax krijg ik met geen mogelijkheid naar binnen. Maar hij gebruikte dat al maanden niet meer en toen was er niks aan de hand, moest hij soms wel 5/6 x per dag. Muh!
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:16:15 #234
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_106386663
Elin, nog gefeliciteerd met je verjaardag! *O*
Lekker maaltijd heeft ze uitgekozen. :)

Zindelijkheidstraining is hier nog echt niet aan de orde. Madam piest met alle liefde op de grond 5 minuten voor ze in bad gaat. En ze vindt dat helemaal prima. Poep wordt ook niet aangegeven. Ach, ze is nog geen twee, het komt wel. :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_106386728
Ingrid ik zou vrijdag afwachten als ie er geen last van heeft!!

Hier heeft iemand iets te kiezen qau eten :o Alleen op feestdagen. We eten om de dag aardappelen met groente en vlees. En de andere dagen pasta of overschotel of lasagna ofzo. En zondags meestal patat. Of er moet iets raars tussenkomen dat ik niet aan koken toekom (zoals gisteren dat de oudste een paar keer achter eklaar alles onderspuugt :X ), dan bel ik lief of ie wat mee wil nemen.

Leander heeft net weer thee over zich heen gekregen :X Ik word er zo langzaam aan zo gek van dta mijn schoonmoeder er gewoon niet op let. Altijd als ik er niet bij zit gaat het mis. Wanneer valt het kwartje nou toch eens. Het is gelukkig nog steeds iedere keer goed gegaan, of nou ja goed, onder de douche en er was niks meer te zien en te voelen voor hem, maar er komt een keer en dan gaat het wel mis. Ik heb der vandaag ook al gezegt dat bij de volgende keer de watrekoker weg gaat en ze maar geen thee meer drinkt. Ze is verdorie toch oud genoeg om het een keer te snappen }:|
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_106386779
Jij bent toch ook oud genoeg om te snappen dat dit al veel te vaak is??
Na de eerste keer had je al op je strepen moeten staan..
Waarom in gods naam pas bij de volgende keer??
pi_106386842
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent toch ook oud genoeg om te snappen dat dit al veel te vaak is??
Na de eerste keer had je al op je strepen moeten staan..
Waarom in gods naam pas bij de volgende keer??
Ja de waterkoker had ik na de eerste keer al weg gedaan. Na een paar weken had ze een nieuwe gekocht met de mededeling dat ze er beter op zou letten. Toen ging het ook een tijdje goed. maar nu dus weer niet. Ze zegt me ook niet wat er gebeurd is. Alleen dat de thee omvalt en Leander ook nat is geworden. En Leander kan me niet vertellen wat er gebeurt.
Kan wel steeds op mijn strepen gaan staan maar zij woont hier ook.
pi_106386873
Dat soort mensen zou ik dan dus niet bij mijn kinderen laten
pi_106386894
Lijkt me lastig MeNicole. Sowieso lijkt het me een vreselijke opgave om met je schoonmoeder in 1 huis te wonen maar dat terzijde. Ik vind het wel erg dat je de waterkoker weg moet doen en moet zeggen: 'jij mag geen thee meer drinken'. Heb je ineens vier kinderen in huis :(
ti amo più di ieri ma meno di domani
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:29:31 #240
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106386905
Ja een waterkoker vervang je zo. Maar je kind niet. Na 1x is t al genoeg geweest en super gevaarlijk, dan maar niet meer bij schoonmama als ze niet wil luisteren.
pi_106386912
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Zoheetik het volgende:
Ja een waterkoker vervang je zo. Maar je kind niet. Na 1x is t al genoeg geweest en super gevaarlijk, dan maar niet meer naar schoonmama als ze niet wil luisteren.
schoonmama woont in hetzelfde huis.
pi_106386914
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:27 schreef Pvoesss het volgende:
Dat soort mensen zou ik dan dus niet bij mijn kinderen laten
Ze woont hier dus heb weinig keus.
Maar ze doet ook zo stom met die thee. Dan is ze de krant aan het lezen die helemaal over de rand van de tafel valt. En daar zet ze der beker thee op. Dus als Leander er langs loopt kun je ervan uitgaan dat de krant verschuift. Dus ik zet al iedere keer der beker in het midden vand e tafel..
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:30:27 #243
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106386922
Ja sorry maar dan nog. Niet meer alleen laten.
pi_106386945
Maakt toch geen verschil?
Dat het meer dan 1 keer is gebeurd is gewoon erg..
pi_106386949
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:30 schreef Zoheetik het volgende:
Ja sorry maar dan nog. Niet meer alleen laten.
Ja dat probeer ik ook al. Maar ja heb nog meer kinderen in huis en ik moet zo heel af en toe ook nog even naar de wc.

@ Estrys, ik heb normaal geen last van der. Ze werkt heel veel en is alleen in de ochtend en in de avond even thuis!
pi_106386961
Ze is niet heel erg meer gewend aan wonen met kleine kinderen denk ik. Het enige wat je kan doen is denk ik herhalen en haar inderdaad niet alleen laten als ze thee drinkt. of verhuizen :P
  woensdag 4 januari 2012 @ 09:33:42 #247
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_106386967
Gooi eens thee over haar heen.
pi_106387030
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Estrys het volgende:
Ze is niet heel erg meer gewend aan wonen met kleine kinderen denk ik. Het enige wat je kan doen is denk ik herhalen en haar inderdaad niet alleen laten als ze thee drinkt. of verhuizen :P
Ik zei al tegen mijn lief dat ik haar thee wel zet voortaan. Doe ik er gewoon veel koud water bij zodat ze het meteen op kan drinken.
pi_106387047
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander heeft net weer thee over zich heen gekregen :X
Wanneer valt het kwartje nou toch eens. Het is gelukkig nog steeds iedere keer goed gegaan, of nou ja goed, onder de douche en er was niks meer te zien en te voelen voor hem, maar er komt een keer en dan gaat het wel mis.
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoeder
http://www.brandwonden.nl/page/841
plak t plaatje anders ff op de waterkoker
echt..

[ Bericht 18% gewijzigd door -Caroline- op 04-01-2012 09:43:42 ]
pi_106387052
Ja of gewoon niet in de woonkamer en op het aanrecht laten staan.
Dan loopt ze maar voor een slokje :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')