Bij Jan is het antwoord ook meestal pasta, ook wil hij er tegenwoordig ook wel eens spinazie uitgooien. Vandaar ook dat hij mag kiezen uit twee dingen, dan zit ik tenminste niet steeds aan pasta vastquote:Op dinsdag 3 januari 2012 20:16 schreef Meimeltje het volgende:
Elin
Bij Kyllian hoeven we het niet te vragen, dat is standaard "Pastaaaa". Dat lijkt ook Dyon zn favoriete gerecht. Op zich wel lekker, maar niet dagelijks
Ja de waterkoker had ik na de eerste keer al weg gedaan. Na een paar weken had ze een nieuwe gekocht met de mededeling dat ze er beter op zou letten. Toen ging het ook een tijdje goed. maar nu dus weer niet. Ze zegt me ook niet wat er gebeurd is. Alleen dat de thee omvalt en Leander ook nat is geworden. En Leander kan me niet vertellen wat er gebeurt.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:23 schreef Pvoesss het volgende:
Jij bent toch ook oud genoeg om te snappen dat dit al veel te vaak is??
Na de eerste keer had je al op je strepen moeten staan..
Waarom in gods naam pas bij de volgende keer??
schoonmama woont in hetzelfde huis.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:29 schreef Zoheetik het volgende:
Ja een waterkoker vervang je zo. Maar je kind niet. Na 1x is t al genoeg geweest en super gevaarlijk, dan maar niet meer naar schoonmama als ze niet wil luisteren.
Ze woont hier dus heb weinig keus.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:27 schreef Pvoesss het volgende:
Dat soort mensen zou ik dan dus niet bij mijn kinderen laten
Ja dat probeer ik ook al. Maar ja heb nog meer kinderen in huis en ik moet zo heel af en toe ook nog even naar de wc.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:30 schreef Zoheetik het volgende:
Ja sorry maar dan nog. Niet meer alleen laten.
Ik zei al tegen mijn lief dat ik haar thee wel zet voortaan. Doe ik er gewoon veel koud water bij zodat ze het meteen op kan drinken.quote:Op woensdag 4 januari 2012 09:33 schreef Estrys het volgende:
Ze is niet heel erg meer gewend aan wonen met kleine kinderen denk ik. Het enige wat je kan doen is denk ik herhalen en haar inderdaad niet alleen laten als ze thee drinkt. of verhuizen
MeNicole, ms is dit n interessante link voor jou en je schoonmoederquote:Op woensdag 4 januari 2012 09:20 schreef MeNicole2 het volgende:
Leander heeft net weer thee over zich heen gekregen![]()
Wanneer valt het kwartje nou toch eens. Het is gelukkig nog steeds iedere keer goed gegaan, of nou ja goed, onder de douche en er was niks meer te zien en te voelen voor hem, maar er komt een keer en dan gaat het wel mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |