zijnes of hares? of die van hun koter, ken ook nog tegenwoordigquote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin
Zo heten zowel Bert als Ernie hier "Erniebert"quote:Op donderdag 29 december 2011 10:29 schreef Poppejans het volgende:
Stiemie, en was dat goed gegaan, het slapen?
Wolf slaapt sinds gister ook onder een dekbedje ipv slaapzak!! Die wou zelf geen slaapzak meer aan, zal wel teveel beperken in bewegingsvrijheid denk ik
Aabert is geen aardbei, dat kan hij helemaal goed uitspreken. Ik zal het verklappen, Wolf is fan van
Adriaan en Bassie, en dan dus samengevoegd als 1 woord
Wat een goed idee! Zitten hier ook in het mandje.quote:Op donderdag 29 december 2011 13:53 schreef Pvoesss het volgende:
Mensen er zijn weer heel veel leuke theater shows!!
Ik heb net kaartjes gekocht voor thomas de trein!! en die is vanaf 2 jaar![]()
![]()
![]()
![]()
En was maar 37 euro voor mij en Xje samen![]()
We hebben ook weer kaartjes voor het studio100 zomerfestival![]()
Niet mijn favoriet maar ach je moet iets over hebben voor je peuter
Wij zijn bij die van Sesamstraat geweest! Was erg leuk en duurt iets langer dan een uur volgens mij. Linde was toen ook 3 en dat ging prima. Ik zou me wel een beetje aan de leeftijdsvoorschriften houden tenzij je zeker weet dat je kind het aan kan. Het is echt zonde van je geld als je na 10 minuten met een zwaar overstuur kind weer buitenstaat. Overigens zijn we ook bij Buurman en Buurman geweest en die was ook erg leuk!quote:Op vrijdag 30 december 2011 09:06 schreef Poppejans het volgende:
Wat tof, die kinder/peuter theatershows! 2 jaar leek me nog wel jong, maar ik ga eens effe rondgooglen op die van Sesamstraat ,ben benieuwd hoelang zoiets duurt.
edit: er staat bij dat het vanaf 3+ is. Wat jammer! Dat durf ik dan toch niet aan
Hé, wat fijn!quote:Op woensdag 28 december 2011 22:12 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben nu bezig in the happiest toddler in the block, en ik ben fan!
Zo jammer dat ik eerst twee Kellermans wilde uitlezen voor ik hieraan begin
Er staat wel iets in over een time-out, maar meer als bijgedachte. Het is niet waar het boek om draait, en het is meer een uiterste maatregel. Ik heb er niet eens echt over gelezen, want ik houd er niet van.quote:Op woensdag 28 december 2011 22:19 schreef miss_sly het volgende:
Geen idee of er een matje in staat.
Ik hoop dat Ivan en De Beau nooit een stel worden, want dat zou een dominante en explosieve combinatie zijn.quote:Op donderdag 29 december 2011 08:18 schreef Sorbootje het volgende:
Een seconde of twintig op de gang deed wonderen. Echt wat een aap kan 't zijn soms... met d'r Stilte mama!!
Waar zie je dat?quote:Op zaterdag 31 december 2011 10:32 schreef miss_sly het volgende:
De Nijntje musical zag ik ergens, moet ik even googlen, komt in april geloof ik in de meevaart. Ik wilde daar ook kaartjes voor bestellen. En de toverkunst ga ik me ook op de nieuwsbrief abonneren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |