Hoi. Ik ga vanaf nu zo door het fok-leven. Mijn kinderen hebben geen echte namen meer hier want ik wordt al tijden achtervolgt door mijn verleden en dit is een mooi moment om over te stappen.
Bar, ik wens je nogmaals sterkte met Roy, vreselijk toch steeds elke keer
Lijnloos, wat super dat ze het zo naar haar zin heeft. Lijkt me helemaal niks, zo'n grote verandering!
Hier hebben we O&N thuis gevierd. Hij lag mooi op bed rond een uur of 8, maar mijn man hoorde hem om 22:30 op de slaapkamer deur bonken toen hij even boven was. Beneden kwamen we er achter dat het geluid uitstond en we weten dus helemaal niet of hij uberhaupt wel heeft geslapen

Hij is beneden gebleven en mee naar buiten met het vuurwerk. Hij vond het super gaaf, maar ook wel een beetje eng. hij wilde niet staan, maar bij mij of mn man op de arm. De baby lag ondertussen in de box te knorren, die kreeg nergens wat van mee

De volgende ochtend om half negen weer wakker en om half 11 weer op bed. Daarna nog naar mijn schoonouders en alles super gezellig.
Nu ligt hij ook in bed, maar is nog aan het verbouwen. Ik hoop dat hij nog even slapen gaat!
Dus graag mij niet meer bij mijn oude nick noemen en de kinderen niet bij de naam. Ik hoop dat dit mijzelf ook lukt