Ik wou enkel een excuus, meer niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, ban me gerust. Dan heb ik mn strippenkaart vol.
Haha, die kan je niet meer gebruiken.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
Strafbare uitlatingen zijn gewoon een ban, voor wie het ook doet. Simpel.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een hypocriet gehuil hier zeg, er worden zoveel dingen gezegd, ik zal eens een samenvatting maken en dan is iedereen hier strafbaar. Trieste onzin.
Hoho, ik begeef mij keurig binnen de grenzen. Hoogstens kan Koos een poging doen wegens belediging, maar daar lijkt mij weinig succesvol.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:02 schreef De_Nuance het volgende:
Wat een hypocriet gehuil hier zeg, er worden zoveel dingen gezegd, ik zal eens een samenvatting maken en dan is iedereen hier strafbaar. Trieste onzin.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Haha, die kan je niet meer gebruiken.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:03 schreef KoosVogels het volgende:
Ja joh, ik meende m'n post ook echt, er droop echt geen liters sarcasme af.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Oproep tot geweld is gewoon strafbaar, heb ik meerdere keren voorbij zien komen.
Als we zo gaan doen is iedereen de sjaak.
Het is al goed Koos, ik heb alles gelezen en ik had zelfs v_P er niet voor kunnen laten bannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens was het nooit mn bedoeling om VS voor een pedo uit te maken, maar goed. Was gevalletje miscommunicatie.
Ook dat is weer een te boude stelling.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef De_Nuance het volgende:
Oproep tot geweld is gewoon strafbaar, heb ik meerdere keren voorbij zien komen.
Als we zo gaan doen is iedereen de sjaak.
Oke dan.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:04 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens was het nooit mn bedoeling om VS voor een pedo uit te maken, maar goed. Was gevalletje miscommunicatie.
Boute, toch?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ook dat is weer een te boude stelling.
Nee, jij kan mij al voor minder laten bannen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is al goed Koos, ik heb alles gelezen en ik had zelfs v_P er niet voor kunnen laten bannen.
Natuurlijk meen je dat niet.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja joh, ik meende m'n post ook echt, er droop echt geen liters sarcasme af.
Ik wou net zeggen.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij kan mij al voor minder laten bannen.
Nee hoor.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee, jij kan mij al voor minder laten bannen.
Ik weet niet wat je gegeten hebt.quote:
Genoeg nuancering voor mij vanavond, welterusten.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Natuurlijk meen je dat niet.
Net als dat jij niet serieus voor pedofiel bent uitgemaakt
Ho! Discriminatie.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
Kinderen zijn gewoon eng, ze moeten uit de openbare ruimte worden geweerd, punt uit.
Pizza weer. Vanaf morgen eet ik elke dag in een restaurant, met m'n buitenlandse en van mijn kerstbonus.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:07 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je gegeten hebt.
Geniet ervan.quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Pizza weer. Vanaf morgen eet ik elke dag in een restaurant, met m'n buitenlandse en van mijn kerstbonus.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef raptorix het volgende:
[..]
En gasten zoals Pietverdriet maar keihard rukken net zoas hun familie zich aftrok op de 3 knaken die hun familie kreeg voor het verraden van een nest joden.
quote:Op woensdag 28 december 2011 00:16 schreef De_Nuance het volgende:
Dacht dat wij erg waren, deze mensen roepen dit soort dingen bij een smartphone discussie
[..]
Die gozer moet vroeger heel weinig vrienden gehad hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef droom_econoom8 het volgende:
Ik moet toegeven, toen ik een puber was leek een schooluniform me vreselijk. Lekker zelf bepalen wat je aandeed, dat leek me prettig. Maar wat stelt individuele keuzevrijheid voor, als leerlingen die zelf nog niks gepresteerd hebben hun best doen om elkaar op kosten van hun ouders te outdressen? Als iedereen aan het begin van zijn leven gelijke kansen heeft, zich daarna via de vrije markt kan verheffen en uiteindelijk de vruchten van zijn gedrag kan plukken, dan krijgt vrije keus pas echt waarde. Laat mensen eerst maar eens wat presteren, voordat ze zich ergens op kunnen laten voorstaan.
Het aantal posts per dag is geen doel op zichquote:Op woensdag 28 december 2011 01:59 schreef NLRuben het volgende:
kom er net achter dat mijn gemiddeld aantal posts maar op 3 ligt dus moet ff iets inhalen
Kan-ie zelf geen Thaise maaltijd verzorgen?quote:Op woensdag 28 december 2011 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Pizza weer. Vanaf morgen eet ik elke dag in een restaurant, met m'n buitenlandse en van mijn kerstbonus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |