Mwah, die tientallen jongeren betekenden niet zoveel voor de maatschappij, dus de gevolgen waren relatief beperkt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Dit meen je toch niet, het antwoord is uiteraard allebei even erg, mafklapper.
Nee, ik vind één iemand uitschakelen om zijn politieke ideeën minder erg dan het afslachten van tientallen onschuldige mensen. Sue me.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat de neuk?
Dit meen je toch niet, het antwoord is uiteraard allebei even erg, mafklapper.
Heb jij champagne gedronken toen Pim werd neergeknald?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb je gehuild toen Pim werd neergeknald?
Hoi Volkert.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind één iemand uitschakelen om zijn politieke ideeën minder erg dan het afslachten van tientallen onschuldige mensen. Sue me.
Waarom heb je het bij Fortuyn over uitschakelen en bij de jeugdige sociaal-democraten over afslachten?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik vind één iemand uitschakelen om zijn politieke ideeën minder erg dan het afslachten van tientallen onschuldige mensen. Sue me.
Ik las het op nu.nl op m'n werk in Milaan. Ik schrok wel, was bang voor de consequenties.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij champagne gedronken toen Pim werd neergeknald?
Nee, jij?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:47 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb jij champagne gedronken toen Pim werd neergeknald?
Omdat die onschuldig waren. En Fortuijn er nogal opruiende politieke ideeën op na hield.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom heb je het bij Fortuyn over uitschakelen en bij de jeugdige sociaal-democraten over afslachten?
Ik vond het wel erg grappig dat het volk stond te rellen op het Binnenhof en de politici (zowel links als rechts) het in hun broek deden van angst dat het volk ze zou lynchen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik las het op nu.nl op m'n werk in Milaan. Ik schrok wel, was bang voor de consequenties.
Oke, hier doe ik dan weer niet aan meequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die onschuldig waren. En Fortuijn er nogal opruiende politieke ideeën op na hield.
Ja maar als ik als remlof zou redeneren zouden we maar maximaal 3000 mensen omver mogen knallen. Bij hem is het immers 1:1. Hoe meer doden hoe erger iets is, dus om het te evenaren moet je evenveel doen als dat je hebt geïncasseerd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:48 schreef KoosVogels het volgende:
Overigens is VS zelf ook niet vies van indelen in de schaal van hoe erg iets is. Alles moet immers wijken voor 9/11.
Jij houdt er t.o.v. de EU nogal opruiende ideeën op na, o.a. met het vervangen en uitschakelen van democratische regeringen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat die onschuldig waren. En Fortuijn er nogal opruiende politieke ideeën op na hield.
Ik ga hier verder niet op in, maar de manier waarop jij sussend praat over de moord op een politicus geeft wat mij betreft aan dat je net zo verknipt bent als breivik of de gemiddelde terrorist.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Met andere woorden Fortuyn was "schuldig" dus valt er wat voor te zeggen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vind het al schokkend hoe makkelijk hij bepaalde nationale bevoegdheden bij Brussel wilt leggen. Moet er niet aan denken dat een gristelijk land als Polen mag meebeslissen over ons homohuwelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij houdt er t.o.v. de EU nogal opruiende ideeën op na, o.a. met het vervangen en uitschakelen van democratische regeringen.
Dat heb jij ook dus dat lijkt me niet de juiste beweegreden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit goed gelezen wat ik over de EU heb geschreven. Ik wil dat die democratisch wordt namelijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij houdt er t.o.v. de EU nogal opruiende ideeën op na, o.a. met het vervangen en uitschakelen van democratische regeringen.
Maar als politici er een andere mening op nahouden vind jij het blijkbaar normaal als ze worden doodgeschoten en regering worden afgezet en vervangen door een regering die de EU welwillend is gezind?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan heb jij nooit goed gelezen wat ik over de EU heb geschreven. Ik wil dat die democratisch wordt namelijk.
Ik praat het ook niet goed, moorden mag niet, nooit. Maar liever één iemand om zijn denkbeelden dan meer dan zestig omdat ze makkelijke targets zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:51 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga hier verder niet op in, maar de manier waarop jij sussend praat over de moord op een politicus geeft wat mij betreft aan dat je net zo verknipt bent als breivik of de gemiddelde terrorist.
Hoe kan je nou zo bezig zijn man?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |