Toen stond het internet nog vrijwel in zijn kinderschoenen, ik weet nog dat ik in 2000 voor het eerst achter het internet zat op school, de eerste site die ik zag was altavista.nl en ik wist bij God niet wat ik moest doenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de Radio 2-luisteraars werd vanaf begin 1999 gevraagd om een plaat met herinnering in te sturen (via post of internet). In de loop van 1999 werden op die manier 2000 zogenaamde Millenniumplaten verzameld. Begin november 1999 werden deze 2000 platen in alfabetische volgorde op internet (en teletekst) geplaatst en mochten mensen stemmen voor de volgord
Ja dat ben ik niet. Daar ligt het dus aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef FritsFlits het volgende:
Je moet er denk voor in the mood zijn denk ik
Eensquote:
Dan maak je maar zinquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja dat ben ik niet. Daar ligt het dus aan
Zal de knop per direct omzettenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:30 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin
Meh, next please
Ik zat voor het eerst op internet op 2001 en toen mocht ik alleen links van startpagina.nl aanklikkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:29 schreef TLC het volgende:
[..]
Toen stond het internet nog vrijwel in zijn kinderschoenen, ik weet nog dat ik in 2000 voor het eerst achter het internet zat op school, de eerste site die ik zag was altavista.nl en ik wist bij God niet wat ik moest doenMaar toen was ik ook al bezig met nummers uitzoeken die ik wel leuk vond voor de Top 2000
Ik vind het origineel van Jim Carrey beter..quote:
De cover van Queen is ook wel aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:31 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik vind het origineel van Jim Carrey beter..
Maar omdat het van Robbie is, is het luisterbaarquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat, het is niet slecht, maar het kabbelt.
Ik heb op White Rabbit gestemd, maar deze is ook leukquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:32 schreef laxus13 het volgende:
Jefferson Airplane![]()
White Rabbit is nog beter
Vorig jaar op gestemd, dit jaar laten zitten meen ik. Maar zeker geen slechte plaat, samen met The Velvet Underground en Procol Harum wel m'n favoriete 60's-act denk ik zo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb op White Rabbit gestemd, maar deze is ook leuk
Heb ik ook op gestemdquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:33 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb op White Rabbit gestemd, maar deze is ook leuk
Everybody Hurts is ook een lichtelijke zeikplaat maar 15x zo goed, ga je mond spoelen.quote:
Ik vind Adele best goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik luister nog liever naar Adele...
R.E.M. is 10000x beterquote:
ik snap het welquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:37 schreef Karina het volgende:
Van sommige nummers snap je niet dat ze in de lijst staan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf te wedden dan bijna niemand hier óf gemute heeft óf de radio uitgezet heeft.
Ik niet, te lui om te lopen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik durf te wedden dan bijna niemand hier óf gemute heeft óf de radio uitgezet heeft.
Zit gewoon mee te zingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
mute hier, serieusquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar ik heb niet meegezongen !quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb daar een afstandsbediening voor.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ik snap het welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OK maar door zoveel mensen? Ik zou weleens het aantal stemmen per nummer willen weten eigenlijk. Is dat ergens te zien?
Klopt, ik moest weten wanneer ik mijn gal kon spuwenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee dat is ook het vage aan alles...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:39 schreef Karina het volgende:
[..]OK maar door zoveel mensen? Ik zou weleens het aantal stemmen per nummer willen weten eigenlijk. Is dat ergens te zien?
Ohnee, sorry...was Motorway to Roswell..foutjequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb The road ahead overigens meegebruld hier..ook al had ik Pixies opstaan.
zou het doorgestoken kaart zijn dan ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee dat is ook het vage aan alles...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ohnee, sorry...was Motorway to Roswell..foutje
Dat zal toch niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou het doorgestoken kaart zijn dan ?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Wat mij betreft valt dit in dezelfde categorie als de vorige...
Je zou het bijna gaan denken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zou het doorgestoken kaart zijn dan ?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik heb de radio nog op mute. Zielig momentje in de film.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Enjoyquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb The Road Ahead opgezocht op YouTube, kan ik 'm nog eens luisteren.
Gij mazzelpik!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb The Road Ahead opgezocht op YouTube, kan ik 'm nog eens luisteren.
zoek hem ff op op youtube, dan kun je naar bedquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
Zit even te kijken wanneer Oxygene IV wordt gedraaid, maar dat is vannacht pas
Manu Chao wordt ook altijd 's nachts gespeeldquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:42 schreef FritsFlits het volgende:
Zit even te kijken wanneer Oxygene IV wordt gedraaid, maar dat is vannacht pas
ywquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
oh puzzle me, dan kan ik gelukkig even de Motorway to Roswell afluisteren. Goede tip.
Ik heb de CD, dus dat boeit nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:43 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
zoek hem ff op op youtube, dan kun je naar bed
Manu Chao is leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Manu Chao wordt ook altijd 's nachts gespeeld
Dat gesproken introquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Olga het volgende:
1172 J. Wayne & J. Hayward The eve of the war ook pas vannacht
Ken je de live versie van War of the Worlds? Die is echt goedquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Olga het volgende:
1172 J. Wayne & J. Hayward The eve of the war ook pas vannacht
Jammer zeg...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wel van 559 naar beneden gedonderd
Dat maakt me niet zoveel uit in dit gevalquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:44 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar wel van 559 naar beneden gedonderd
Nopequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ken je de live versie van War of the Worlds? Die is echt goed
Liever niet, 10.000 euro per stuk die dingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:45 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
wel weer kunnen repareren ?
Heb de DVD. Dat hele concert is erg goedquote:
Maar eens gaan zoeken op het web danquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:46 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb de DVD. Dat hele concert is erg goed
en hard hierquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Ow deze is mooi.Radio staat weer aan!
Hier kan hij niet harder dan standje 14, dan knalt hij eruit. Radio van 11 jaar oud is zo goed als doodquote:
Ik luister op de pcquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier kan hij niet harder dan standje 14, dan knalt hij eruit. Radio van 11 jaar oud is zo goed als dood
Jij houdt wel van een paar minuten stiltequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Afgezien van de zang en de synthesizer, vind ik dit een heerlijk nummer.
Ik kan helaas alleen via internet luisteren, mijn radio stoort als een gek, zit een of andere rare zender op bijna dezelfde frequentie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier kan hij niet harder dan standje 14, dan knalt hij eruit. Radio van 11 jaar oud is zo goed als dood
Wat, wat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef TLC het volgende:
Oeh oeh er zijn telefoonnummers gewisseld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Wie wat waar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:48 schreef TLC het volgende:
Oeh oeh er zijn telefoonnummers gewisseld
Die stream is nog lelijker door de kwaliteit ervan. Dit is ook de enige keer in het jaar dat ik de radio nog gebruikquote:
Die 2 mannen onderin met die vrouw, de bovenste lijkt het te winnenquote:
Valt hier gelukkig 100 procent meequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die stream is nog lelijker door de kwaliteit ervan. Dit is ook de enige keer in het jaar dat ik de radio nog gebruik
ff kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Die 2 mannen onderin met die vrouw, de bovenste lijkt het te winnen
Geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:50 schreef TLC het volgende:
[..]
Die 2 mannen onderin met die vrouw, de bovenste lijkt het te winnen
Ik ben wat kritischer daarin, maar dat krijg je als je werkt in de geluidswereldquote:
Die man met dat witte blousje en die vrouw met dat paars truitje, volgens mij hebben ze net telefoonnummers gewisseldquote:
Ah ik heb alleen de radiostream aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef Olga het volgende:
[..]
deze video
http://radioplayer.omroep.nl/radio2-top2000/video/
Ja dan lijkt me dat logisch. Bij mij is geluid geluidquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ben wat kritischer daarin, maar dat krijg je als je werkt in de geluidswereld
STOP DE PERSEN!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:51 schreef TLC het volgende:
[..]
Die man met dat witte blousje en die vrouw met dat paars truitje, volgens mij hebben ze net telefoonnummers gewisseld
tutututututuquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Karina het volgende:
Interessant nummer wordt dit als je 2 streams aanhebt die niet gelijk lopen
Door dit nummer kijk ik nu wel of Johnny Logan ook in de lijst staatquote:
Nou, ik dus wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef FritsFlits het volgende:
Mooie klassieker, niet iets waarop ik zou stemmen
Nee die staat er niet inquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:52 schreef Olga het volgende:
[..]
Door dit nummer kijk ik nu wel of Johnny Logan ook in de lijst staat
Arm kindquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Je zal maar bevallen onder Mariah Carey...
Ik ben bevallen onder muziek van John Lennon.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef FritsFlits het volgende:
Je zal maar bevallen onder Mariah Carey...
16 minuten zo pril, wat lig je hier stil...quote:
Imagine all the... *FLATS*quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik ben bevallen onder muziek van John Lennon.
Ik sluit me hier wel bij aanquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef Olga het volgende:
1237 Marianne Faithfull As tears go by
1236 Electric Light Orchestra Livin' Thing
1235 Kayak Wintertime
1234 Paul McCartney & Wings Live and let die
1233 George Michael & Elton John Don't let the sun go down on me
1232 Bonnie Raitt I can't make you love me
1231 Weather Girls It's raining men
1230 Pointer Sisters Fire
1229 Paul McCartney & Frog Chorus We all stand together
1228 Jon Allen In Your Light
1227 Stealers Wheel Late again
1226 Sandy Coast The eyes of Jenny
1225 Vaya Con Dios What's a woman
1224 Jack Johnson Sitting, waiting, wishing
oh...waar ?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja van de fotograaf van vanmiddag. Heb ik net voor jou gepost.
Top 2000 #23 (editie 2011): Met knusse avonduurtjes O+ hier.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
oh...waar ?
* het_fokschaap dacht foto's van het café
Je zou maar onder Boudewijn geboren worden...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:56 schreef FritsFlits het volgende:
16 minuten zo pril, wat lig je hier stil...
Beter dan onder Mariahquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Je zou maar onder Boudewijn geboren worden...
Elegie Prenatalequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Je zou maar onder Boudewijn geboren worden...
leuke foto's gewordenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Top 2000 #23 (editie 2011): Met knusse avonduurtjes O+ hier.
Nee joh, ik ben niet naar het café geweest.
it's raining babies en dan krijg je een drielingquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Je zal maar onder de Weather Girls geboren worden...
Ow, jullie hadden het over de liedjes!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef Olga het volgende:
[..]
it's raining babies en dan krijg je een drieling
Dus zo kregen we de 3Jsquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef Olga het volgende:
[..]
it's raining babies en dan krijg je een drieling
All I wish for christmas is a miscarriage....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ow, jullie hadden het over de liedjes!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef jrk1990 het volgende:
Niet echt bijzondere nummers de komende uren. Ik ga pas weer luisteren wanneer Kid Rock komt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sippin' whiskey out the buttholeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
not thinkin' 'bout tomorrowWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?
quote:
Het zegt me niets, maar misschien als ik het hoor weer wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:58 schreef laxus13 het volgende:
In het volgende uurtje ken ik Jon Allen alleen niet kent iemand dat nummer hier
Dan ben je plat, of een zeekoe, maar denk eerder platquote:
Ik sluit me daar bij aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:00 schreef jrk1990 het volgende:
Niet echt bijzondere nummers de komende uren.
quote:
Hebben ze ook geen verslag van gedaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik neem aan dat mijn ouders wel een strijkkwartetje uitgenodigd hebben om mijn bevalling te begeleiden. Ik kan het me zelf niet meer herinneren.
quote:
Nee, ik was nummer 4, dan is het speciale er wel vanaf. Ze hadden niet eens een dokter geregeld voor de bevalling, dat heeft m'n vader gewoon zelf gedaan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hebben ze ook geen verslag van gedaan?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, ik was nummer 4, dan is het speciale er wel vanaf. Ze hadden niet eens een dokter geregeld voor de bevalling, dat heeft m'n vader gewoon zelf gedaan.
Nee, die andere drie durfde hij niet zelf te doen. Bij nummer vier had-ie daar minder last van, zoals ik al zei: het bijzondere was er wel een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja, maar die kan dat ook... wel bijzonder eigenlijk. Heeft hij de andere 3 ook zelf gedaan?
Alleen de making-off vermoed ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef Diaan73 het volgende:
[..]ja, maar die kan dat ook... wel bijzonder eigenlijk. Heeft hij de andere 3 ook zelf gedaan?
Stones.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef laxus13 het volgende:
Wat vinden jullie beter de versie van Mariannne of van The Stones
quote:
Ik denk dat ik voor Stones ga.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef laxus13 het volgende:
Nou het kon zijn dat hij na de 1e al wel zelf durfde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die andere drie durfde hij niet zelf te doen. Bij nummer vier had-ie daar minder last van, zoals ik al zei: het bijzondere was er wel een beetje vanaf.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Deze van ELO is leuker dan die in het vorige uur.
Heequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
from Scotland...
WiFi op de kamer en dus luisteren we weer mee...
Je zou niet meer wederkeren hier tochquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
from Scotland...
Toen was-ie ook nog geen huisartsquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou het kon zijn dat hij na de 1e al wel zelf durfde.
Maar idd bij nummer 4 is het waarschijnlijk niet zo bijzonder meer.
100%.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:07 schreef Fred_B het volgende:
Deze van ELO is leuker dan die in het vorige uur.
Stones Marianne Faithfull vond ik goed worden na haar gebroken stemquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:04 schreef laxus13 het volgende:
Hej! Krijgen we straks ook The Highland Cathedral nog?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
from Scotland...
Ben al weer weg...quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je zou niet meer wederkeren hier toch
Ah, dat verandert de situatie.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen was-ie ook nog geen huisarts![]()
Dit nummer had ik vorige week de hele tijd in mijn hoofd. Dat zit in een reclame zeker?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb een bloedhekel aan de Stones
Slaap lekker en tot morgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Zo mensen, ik ga er vandoor.
Tot morgen
De DJ herhaalt je nog evenquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
Het vorige nummer van ELO ken ik van een reclameVan WNF ofzo
Best erg eigenlijk
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:13 schreef Fred_B het volgende:
Zo mensen, ik ga er vandoor.
Tot morgen
Moah, waar denk je dat de meeste mensen het hoogst genoteerde nummer van Nina Simone van kennen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:12 schreef MaJo het volgende:
Het vorige nummer van ELO ken ik van een reclameVan WNF ofzo
Best erg eigenlijk
De Green Mile is pas halverwegenquote:
Yeps. Deze: http://www.moviemeter.nl/film/47522quote:
Nee, die New Order cover was een jammerlijk foutje van Georgequote:Op dinsdag 27 december 2011 22:18 schreef Eska het volgende:
Dit vind ik dan weer een jammerlijk foutje van George.
Oh, niet echt mijn smaakquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:20 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Deze: http://www.moviemeter.nl/film/47522
Ik keek zijdelings maar ben toch verder gaan kijken.
Ook niet mijn smaak.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh, niet echt mijn smaakMaar lijkt wel zielig.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:17 schreef tong80 het volgende:
Het geslijm van McCartney is vreselijk maar rocken kan ie als de bese
Reken maar van yesquote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Hopelijk zometeen een beetje vlotter nummer, ik begin in te kakken.
Zometeen The Weather Girls.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Hopelijk zometeen een beetje vlotter nummer, ik begin in te kakken.
Dat ben ik dan weer wel met je eens.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:24 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jaaaa!
De versie van George is ook mooi
Ik denk het....quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar niet echt vrolijk van wordt?
Ik vind het ook helemaal niks.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:27 schreef D. het volgende:
[..]
Ben ik de enige die daar niet echt vrolijk van wordt?
De volgende ook niet??quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vind het ook helemaal niks.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vind het origineel van Geri Halliwel wel lekkerder...
quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:30 schreef D. het volgende:
Ik vind het origineel van Geri Halliwell beter
Ja, dat is ook wel weer zo inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 22:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat vind ik beter maar heb ik toch ook echt te vaak gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |