Piscie had er eentje uit het livetopic, ik van een jurylid, dus ja verwarrend iddquote:Op woensdag 28 december 2011 12:07 schreef Karina het volgende:
Ik dacht gewoon "overall", OF van een jurylid, OF een kandidaat OF van iemand hier? Zo interpreteer ik het tenminste.
Of zit ik teveel na te denken bij elke vraag![]()
Gemaakt door een kandidaat, jurylid, presentatorquote:Op woensdag 28 december 2011 12:04 schreef Pheno het volgende:
Het gaat toch om de quote gemaakt door een kandidaat?
Had ik het toch goedquote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gemaakt door een kandidaat, jurylid, presentator
Ohquote:Op woensdag 28 december 2011 12:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gemaakt door een kandidaat, jurylid, presentator
Oh, want in de OP staan er 10 regels over het afgelopen jaar, afgelopen seizoen en enkel voorbeelden uit het afgelopen jaarquote:Op woensdag 28 december 2011 10:58 schreef iBenny het volgende:
Het gaat om alle... Ik dacht dat anders de keuze te klein zou zijn
Het is niet duidelijk idd. Mijn excuses daarvoorquote:Op woensdag 28 december 2011 13:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh, want in de OP staan er 10 regels over het afgelopen jaar, afgelopen seizoen en enkel voorbeelden uit het afgelopen jaarAliyah, VOH en Masterchef.
Ik dacht dus ook echt van dit jaar... ik denk er nog even over na of ik dan wat dingen ga wijzigen
En ik van een kandidaatquote:Op woensdag 28 december 2011 12:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Piscie had er eentje uit het livetopic, ik van een jurylid, dus ja verwarrend idd
Oh fuckadoodle, dus ik mag over alle jaren? Heb ik me net tot 2011 zitten beperken goddomme.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is niet duidelijk idd. Mijn excuses daarvoor
Ik zat ook nog te denken om die te nemen, die was echt hilarischquote:
Heb deze voor de leukste discussie gepakt, wat een lol toenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat ook nog te denken om die te nemen, die was echt hilarischEn qua kandidaten zat ik ook nog te denken aan die jongen in die grote hoepel. Dat was toch wel iets aparts.
De dansshows heb ik niet zo gevolgd, alleen SYTYCD een beetje.quote:Op woensdag 28 december 2011 13:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
Heb deze voor de leukste discussie gepakt, wat een lol toen
het mooiste moment vond ik toch het ballet van Rinus (van de zwaan) in TUDB
quote:Op woensdag 28 december 2011 13:37 schreef Karina het volgende:
[..]
De dansshows heb ik niet zo gevolgd, alleen SYTYCD een beetje.
Die heb ik ook al op mijn lijstjequote:Op woensdag 28 december 2011 13:34 schreef roos85 het volgende:
het mooiste moment vond ik toch het ballet van Rinus (van de zwaan) in TUDB
Ik moet bijna huilen van die muziekquote:
Geen excuses nodig! Snap ook dat het ook een gedoe is om te kijken hoe of wat met verkiezingenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
2de seizoen van Popstars: Topicreeks: Popstars 2009-2010quote:Op woensdag 28 december 2011 15:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben even aan het nadenken welke Popstars (2010? 2009?) het was met De Danser en ook met Disturbiejah! Want dat vond ik de leukste live-reeks, ik lag dubbel
Thanksquote:Op woensdag 28 december 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
2de seizoen van Popstars: Topicreeks: Popstars 2009-2010
We zaten een beetje te mierenneukenquote:Op woensdag 28 december 2011 13:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |