Het was in 1979 een bescheiden hit las ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik ken die hele groep niet, maar het nummer wel, zeker een one hit wonder?
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik ken die hele groep niet, maar het nummer wel, zeker een one hit wonder?
supergroep met een kleine squote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef LDS het volgende:
Nog nooit van deze gehoord. Maar t valt me mee
Hun enige, denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Het was in 1979 een bescheiden hit las ik
't is net Child in Time; net als je blij bent dat 'ie afgelopen is, begint 'ie weer opnieuwquote:
Net als Child In Time is het schitterendquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't is net Child in Time; net als je blij bent dat 'ie afgelopen is, begint 'ie weer opnieuw
Precies, niet meerdere malen horen, want dan begint het te vervelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef cafca het volgende:
Och, dit zijn van die nummer die je 1 a 2 keer per jaar hoort, da's dan wel leuk, maar vaak genoeg
Huh, ben jij het alterego van Peace? Die zegt hetzelfde net hiernaast me op de bank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef cafca het volgende:
Och, dit zijn van die nummer die je 1 a 2 keer per jaar hoort, da's dan wel leuk, maar vaak genoeg
Peace, da's die lamzak die op de bank ligt, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh, ben jij het alterego van Peace? Die zegt hetzelfde net hiernaast me op de bank.
Als je de nummer kent, kan dat best hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens luister ik niet mee..maar ik heb nog wel een mening
Ik ken wel een liedje of 2..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je de nummer kent, kan dat best hoor
Hij ligt niet, hij hangt op de bank. Wordfeud te spelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Peace, da's die lamzak die op de bank ligt, toch?
Die heeft wel verstand van muziek
Algehele boycot??quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens luister ik niet mee..maar ik heb nog wel een mening
Ik had ff zin in goeie muziekquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah..George zijn roots
I gotta have feta, feta, feta
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ah dat was toen ik dacht dat george nog hetero was
Niet zo vreemd hoor na die clip van I Want Your Sexquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ja, ik ben ook geen fan, maar deze is wel aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik zo'n beetje het enige leuke nummer van George Michael
Dit ja. Vanaf de eerste dag dat ik Wham! zag was dat al overduidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.
Nee joh, daar was ik toen nog te jong voor. En ten tijde van Faith en I want your sex was ik net een tiener volgens mij en vond ik hem een lekker dingquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.
Weet je dat er serieus vrouwen verliefd waren op hem?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus vrouwen verliefd waren op hem?
En jij was er een van!
Ik vond Boy George leuk, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op was
Met de wijsheid van nu ;-)quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op was
Meisjes in de puberteit vallen vaak op homosexuele mannenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Boy George leuk, kun je nagaan
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch moest het vanaf toen nog veertien jaar duren voor het officieel werd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit ja. Vanaf de eerste dag dat ik Wham! zag was dat al overduidelijk
....en vooral by Wake Me Up....
Maar in dat New Romantics tijdperk liep iedereen er zo nichterig bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek zit zeker in de naam!
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar in dat New Romantics tijdperk liep iedereen er zo nichterig bij
Ik was zeven ten tijde van Karma Chameleon en dacht echt dat dat een vrouw was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek zit zeker in de naam!
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was eerst verliefd op Samantha Fox.
naja, verliefd...
Wat een longen idd, wat een longen..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?
Hallo, ik was toen nog klein jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar.
[ afbeelding ]
Heul niet gay hoor, dames.
je bedoeltquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, verliefd...
Ze had wel twee sterke puntenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?
Weet ik welquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Hallo, ik was toen nog klein jaWist ik veel dat mannen ook op mannen konden vallen en vrouwen op vrouwen
Oh, waren dat longen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat een longen idd, wat een longen..
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
je bedoelt [ afbeelding ]
Ik vond er niets aan trouwens...
Ik snap het nu ook niet meer hoor.quote:
Ze was de eerste die je aanzette tot de sponsoring van Kleenex, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, verliefd...
iddquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik welAls je het nu ziet, snap je niet dat mensen het niet meteen zagen toen.
Had het over David Bowie hèquote:
Alleen de stem?quote:
Ik zag hem laatst op een foto: die ziet er heel anders uit tegenwoordig! Niet gek natuurlijk, maar ik herkende hem niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Olga het volgende:
[..]
idden toch he dacht ik dat Andrew Ridgley ook homo was. Maar hij is al jaren getrouwd met die ene van pepsie en shirley. Al kan hij natuurlijk ook nog in de kast zitten
heiden..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Nanuq het volgende:
Volgend uur:
1243 City To City The road ahead (miles of the unknown)
1242 Buffalo Springfield Expecting to fly
Ik dacht met Keren Woodward van Bananarama.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Olga het volgende:
[..]
idden toch he dacht ik dat Andrew Ridgley ook homo was. Maar hij is al jaren getrouwd met die ene van pepsie en shirley. Al kan hij natuurlijk ook nog in de kast zitten
Hij had wel een soort van aantrekkingskracht jaquote:
Een schuifelsmileyquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er geen langzaamdansende smiley is.
En Mariah is zeker iets minder?quote:
Welke?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef laxus13 het volgende:
Een van de ergste nummers ooit komy volgens uur voorbij
dan was hij iig eerst samen met die ene van pepsie en shirleyquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik dacht met Keren Woodward van Bananarama.
Mariah Carey moet dat zijn. Zonder twijfel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef laxus13 het volgende:
Die van City To Cityquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Karina het volgende:
Jammer dat er geen langzaamdansende smiley is.
Met name in Labyrinth waarschijnlijk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Hij had wel een soort van aantrekkingskracht ja
Ja da's een beetje een jankplaat.quote:
Da's haar manquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Is dit een variant op de Counting Crows?
Dat heb ik ook hoor Majo.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie trouwens alle nummers? Ik de meeste wel maar zit soms ook iets 'nieuws' tussenen van heel veel ken ik de naam niet maar het nummer wel
Nee, die is al geweest. Op 1755quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef laxus13 het volgende:
Ik mag jou wel.quote:
quote:
De meeste ken ik wel, heel soms zit er eentje tussen die ik echt nog nooit heb gehoord. Vaak denk ik ook dat ik het nummer niet ken, maar als ik het dan hoor: oh ja!quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef MaJo het volgende:
Kennen jullie trouwens alle nummers? Ik de meeste wel maar zit soms ook iets 'nieuws' tussenen van heel veel ken ik de naam niet maar het nummer wel
Welke danquote:
Preciesquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:00 schreef Scorpion_17 het volgende:
Mariah is als een kerstcadeautje dat door verlate post pas in maart arriveert..het plezier is weg wanneer je t uitpakt.
Op 1837 staat de ergste.quote:
Kun je beter naar Call on Me van Eric Prydz kijkenquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vind de videoclip best OK. Zonder geluid
Dan ga ik inderdaad voor 1837 de ergstequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op 1837 staat de ergste.
Ik denk dat ik zo'n 4/5 van de nummers ken.. bij de overige heb ik vaak iets van 'aaaah'
Fransje Bauerquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef LDS het volgende:
[..]
Dan ga ik inderdaad voor 1837 de ergste
Neh, dat zijn allemaal goedkope snollen, Mariah is..quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je beter naar Call on Me van Eric Prydz kijken
Want Mariah Carey heeft veel inhoud.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neh, dat zijn allemaal goedkope snollen, Mariah is..
..okay, je hebt een punt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
Ik vind Frans best een aardige gozer, maar hij moet niet zingen... die liedjes zijn vreselijk.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
ELO is zo nu en dan lekker, deze is jammer genoeg minder.
Njah, van Frans Bauer kan ik nog ergens de humor inzien. Bob Carlile vind ik dan nét iets ergerquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:02 schreef LDS het volgende:
[..]
Dan ga ik inderdaad voor 1837 de ergste
Irritant... moet wel kunnen hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Nanuq het volgende:
[..]
Nee, Fok maakt er een link van als je hem quote
Hier en daar?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Want Mariah Carey heeft veel inhoud.
Vanaf welk nummer ga je weer meeluisteren?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de CD is af , even omwisselen.
Ach, op bepaalde plaatsen..quote:
Die is ook leuk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef paddy het volgende:
Elderado. Leuk, maar doe mij maar jungle
wat heb je opstaan?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, de CD is af , even omwisselen.
Vooral 2 plaatsen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, op bepaalde plaatsen..
Ik heb geloof ik nooit iets mooi gevonden van haar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:07 schreef Olga het volgende:
Haar eerste hit Vision of love vond ik nog goed, daarna ging het snel bergafwaarts
In ieder geval niet in haar hoofd.. daar is een hele lege ruimte.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Leuk verhaal ooit dat een Nederlandse man op de Filipijnen de top 2000 op had staan op zn werk toen dit voorbij kwam. Die Filipijnse collega's hebben een dag lang niet meer gewerkt zo verwonderd waren ze dat dit nummer in de Nederlandse top stond.
Leuk verhaal ooit dat een Nederlandse man op de Filipijnen de top 2000 op had staan op zn werk toen dit voorbij kwam. Die Filipijnse collega's hebben een dag lang niet meer gewerkt zo verwonderd waren ze dat dit nummer in de Nederlandse top stond.
Dankjequote:
Capital Punishment van Sandy Coast past daar mooi bij, maar die is gisteren al geweest.quote:
Niet kunnen ontdekken, eigenlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Zat hier niet een mega mama appelsap in ?
quote:Freddie Aguilar stopte op zijn 18e met school en verliet zijn familie om de wereld rond te gaan reizen. Zijn vader, die graag zag dat hij advocaat zou worden, was hierover erg teleurgesteld. Vijf jaar lang zwief hij rond, alleen met zijn gitaar. In die tijd was hij ook regelmatig aan het gokken. Na die periode kreeg hij spijt van zijn gedrag. Hij componeerde Anak, een lied waarin hij om vergiffenis vroeg aan zijn ouders. Hij keerde terug naar huis, waar hij met open armen door zijn ouders werd ontvangen. Nadat zijn vader de liedtekst had gelezen, werd hun relatie een stuk beter. Niet lang na zijn thuiskomst zou zijn vader komen te overlijden.
Is hij toen alsnog advocaat geworden?quote:
Wat een mooi verhaalquote:
Minimaal. sowieso ook een Japans nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef TLC het volgende:
Hoeveel Aziatische nummers staan er eigenlijk in de Top 2000 ? 2 ?
Geloof het nietquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Is hij toen alsnog advocaat geworden?
quote:Aguilar werkt en treedt op in zijn eigen bar-restaurant "Ka Freddies" in Manilla.
Kan. Ik weet niet wat jij vorig jaar allemaal gelezen hebtquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kan het dat ik dit vorig jaar ook heb gelezen?
Het kwam me bekend voor... ik denk dat ik het vorig jaar idd gelezen heb.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:18 schreef D. het volgende:
[..]
Kan. Ik weet niet wat jij vorig jaar allemaal gelezen hebt
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik ga zo ook maar even strijken op zolder dan.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Nou, ik ga zo ook maar even strijken op zolder dan.
Dat dan ook weer niet....quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef cafca het volgende:
Och, ik zou hier de radio niet voor aan zetten
Idd zeg wat een rotplaat zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef jrk1990 het volgende:
Zometeen shity tot shity - the road ahead
Mijn god wat een verschrikkelijk nummer
Dat dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar ook weer niet uitzetten.
Nee, dat ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, hiervoor wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Per post en ook al per Internet was het toen in 1999.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef TLC het volgende:
Weet iemand nog hoe je kon stemmen bij de eerste Top 2000 ? ik kan me er niet zoveel van herrineren, was dat niet dat je nog een briefkaart moest sturen ?
Ook emails. En de 2000 nummers die het meest werden genoemd en door de Radio 2-keuring kwamen werden in een lijst gezet. En mocht er nogmaals worden gestemd om de volgorde te bepalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:22 schreef TLC het volgende:
Weet iemand nog hoe je kon stemmen bij de eerste Top 2000 ? ik kan me er niet zoveel van herrineren, was dat niet dat je nog een briefkaart moest sturen ?
En die van Sladequote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Kerstliedjes hoeven voor mij sowieso niet, Last Christmas van Wham is dan nog de enige die ik een beetje leuk vind.
Dat heb je goed gedaan!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb het nummer dit jaar geheel weten te ontlopen en nu ook snel gemute
Met haar kerstballen.quote:
Grappig, 2000 had toch ook nog allemaal vrije keuzes?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aan de Radio 2-luisteraars werd vanaf begin 1999 gevraagd om een plaat met herinnering in te sturen (via post of internet). In de loop van 1999 werden op die manier 2000 zogenaamde Millenniumplaten verzameld. Begin november 1999 werden deze 2000 platen in alfabetische volgorde op internet (en teletekst) geplaatst en mochten mensen stemmen voor de volgord
Mud idd ookquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja en MUD, maar dat is alleen maar omdat het MUD is
Toch moeten er nog een paar komen, geloof ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
Kerstliedjes hoeven voor mij sowieso niet, Last Christmas van Wham is dan nog de enige die ik een beetje leuk vind.
1 van zijn beste dusquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef laxus13 het volgende:
Een van de matigste robbie nummers nu
Om 12-1 uur Band Aid, de eerste editie werd die nog op de laatste dag gedraaid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:27 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Toch moeten er nog een paar komen, geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |