Het was in 1979 een bescheiden hit las ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik ken die hele groep niet, maar het nummer wel, zeker een one hit wonder?
Gelukkig wel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Karina het volgende:
Ik ken die hele groep niet, maar het nummer wel, zeker een one hit wonder?
supergroep met een kleine squote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef LDS het volgende:
Nog nooit van deze gehoord. Maar t valt me mee
Hun enige, denk ik ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Olga het volgende:
[..]
Het was in 1979 een bescheiden hit las ik
't is net Child in Time; net als je blij bent dat 'ie afgelopen is, begint 'ie weer opnieuwquote:
Net als Child In Time is het schitterendquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
't is net Child in Time; net als je blij bent dat 'ie afgelopen is, begint 'ie weer opnieuw
Precies, niet meerdere malen horen, want dan begint het te vervelenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef cafca het volgende:
Och, dit zijn van die nummer die je 1 a 2 keer per jaar hoort, da's dan wel leuk, maar vaak genoeg
Huh, ben jij het alterego van Peace? Die zegt hetzelfde net hiernaast me op de bank.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef cafca het volgende:
Och, dit zijn van die nummer die je 1 a 2 keer per jaar hoort, da's dan wel leuk, maar vaak genoeg
Peace, da's die lamzak die op de bank ligt, toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Huh, ben jij het alterego van Peace? Die zegt hetzelfde net hiernaast me op de bank.
Als je de nummer kent, kan dat best hoorquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens luister ik niet mee..maar ik heb nog wel een mening
Ik ken wel een liedje of 2..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je de nummer kent, kan dat best hoor
Hij ligt niet, hij hangt op de bank. Wordfeud te spelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef cafca het volgende:
[..]
Peace, da's die lamzak die op de bank ligt, toch?
Die heeft wel verstand van muziek
Algehele boycot??quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens luister ik niet mee..maar ik heb nog wel een mening
Ik had ff zin in goeie muziekquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah..George zijn roots
I gotta have feta, feta, feta
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ah dat was toen ik dacht dat george nog hetero was
Niet zo vreemd hoor na die clip van I Want Your Sexquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ja, ik ben ook geen fan, maar deze is wel aardig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef cafca het volgende:
Dit vind ik zo'n beetje het enige leuke nummer van George Michael
Dit ja. Vanaf de eerste dag dat ik Wham! zag was dat al overduidelijkquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.
Nee joh, daar was ik toen nog te jong voor. En ten tijde van Faith en I want your sex was ik net een tiener volgens mij en vond ik hem een lekker dingquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat nooit heb gedacht? Al bij Wham dacht ik: die is gay.
Weet je dat er serieus vrouwen verliefd waren op hem?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:46 schreef Olga het volgende:
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op wasquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Weet je dat er serieus vrouwen verliefd waren op hem?
En jij was er een van!
Ik vond Boy George leuk, kun je nagaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op was
Met de wijsheid van nu ;-)quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik was toen nog een lief en onschuldig meisje en George was de eerste popster waar ik verliefd op was
Meisjes in de puberteit vallen vaak op homosexuele mannenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Olga het volgende:
[..]
+1quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond Boy George leuk, kun je nagaan
hahahahahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
En toch moest het vanaf toen nog veertien jaar duren voor het officieel werd.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:47 schreef SeLang het volgende:
[..]
Dit ja. Vanaf de eerste dag dat ik Wham! zag was dat al overduidelijk
....en vooral by Wake Me Up....
Maar in dat New Romantics tijdperk liep iedereen er zo nichterig bijquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek zit zeker in de naam!
Dat is waar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef SeLang het volgende:
[..]
Maar in dat New Romantics tijdperk liep iedereen er zo nichterig bij
Ik was zeven ten tijde van Karma Chameleon en dacht echt dat dat een vrouw was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Verrek zit zeker in de naam!
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik was eerst verliefd op Samantha Fox.
naja, verliefd...
Wat een longen idd, wat een longen..quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?
Hallo, ik was toen nog klein jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is waar.
[ afbeelding ]
Heul niet gay hoor, dames.
je bedoeltquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, verliefd...
Ze had wel twee sterke puntenquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef peaceman het volgende:
[..]
Sabrina was ook een geweldige zangeres toch?
Weet ik welquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Hallo, ik was toen nog klein jaWist ik veel dat mannen ook op mannen konden vallen en vrouwen op vrouwen
Oh, waren dat longen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat een longen idd, wat een longen..
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
je bedoelt [ afbeelding ]
Ik vond er niets aan trouwens...
Ik snap het nu ook niet meer hoor.quote:
Ze was de eerste die je aanzette tot de sponsoring van Kleenex, bedoel je?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
naja, verliefd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |