Voor mij weinig verschil.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kotsend van de drank over de vloer rollen is erger dan rollend met je ogen?
Drugsgebruik is een hobby?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij beoefent je hobby ook niet alleen maar in de slaapkamer, wel?
Je zet jezelf zo voor lul. Dat lijkt me niet de bedoeling van genotsmiddelen.quote:
Waarom niet?quote:
Wat is daar mis mee? Bespaart ons bakken met geld en je kunt als overheid kwaliteitseisen stellen.quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Alle drugs moeten ook gewoon worden gelegaliseerd.
Ik kan straalnuchter net zo los gaan als mensen om me heen die in "die andere wereld" zijn. Die ken ik namelijk. Veel liefde en respect, anders dan met veel dronken mensen bij elkaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:53 schreef Voorschrift het volgende:
Ik heb het idee dat de grootste voorstanders van drugs hier en gebruikers "relaxed" vinden zelf ook regelmatig dat spul in de mik gooien.
Waarom wel?quote:
Dat zullen de zware jongens van de drugskartels leuk vinden, dat ze hun inkomsten zien dalen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Jij doet aan seks voor je werk?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom wel?
Zuipen lijkt me ook geen hobby, seks lijkt me ook geen hobby etc.
En dat is een probleem?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zullen de zware jongens van de drugskartels leuk vinden, dat ze hun inkomsten zien dalen.
Voor hen wel. Hoofdreden waarom legalisatie nooit realiteit zal worden.quote:
Nee, onder hobby versta ik gewoon dingen als postzegels verzamelen e.d. tyfuszooi.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij doet aan seks voor je werk?
Het zuipen an sich niet. Maar de ervaring die je met die drugs hebt, daar gaat het natuurlijk om.
Je bedoelt de Amerikaanse wapenhandelaren die de boel in stand houden? Sja.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:55 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zullen de zware jongens van de drugskartels leuk vinden, dat ze hun inkomsten zien dalen.
Als tyfuszooi je hobby is, maar ook die postzegels, zou ik toch een ander leven verkiezen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, onder hobby versta ik gewoon dingen als postzegels verzamelen e.d. tyfuszooi.
Betrouwbare bron?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:56 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor hen wel. Hoofdreden waarom legalisatie nooit realiteit zal worden.
Heb ik me laten vertellen dan hè, door zo'n expert.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Het is een fucking voorbeeld gozer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als tyfuszooi je hobby is, maar ook die postzegels, zou ik toch een ander leven verkiezen.
Ik vind spacen leuker dan postzegels verzamelen, jij dus niet?
Zo moet ik in mijn vroege jeugd elf ooms hebben gehad.quote:
Het gaat er niet om dat ze zelf naar de wapens grijpen, ze zullen indirect de boel wel slopen als hun bron opdroogt. En wellicht zullen ze naar andere bronnen zoeken, ja, zoals de financiering van terrorisme.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:57 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je bedoelt de Amerikaanse wapenhandelaren die de boel in stand houden? Sja.
Waaaaaaaaaaaaat?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik zondig enkel met heel af en toe een joint.
En dan nog niet en publique, hekel dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |