Die er ook nog wat Latijns bij om nog interessanter over te komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zal wat Duitse en Franse literatuur zoeken.
Precies, kutvolk.quote:
Speedsnuiverds zijn kut inderdaad.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Friek_ het volgende:
Eigenlijk vind ik pillenslikkers wel leuk uitgaanspubliek.
Doorgesnoven speedfreaks of cokeliefhebbers zijn een ander verhaal.
Alle drugsgebruikers met uitgaan zijn mafklappers, doe die shit thuis en sterf maar zadel anderen er niet mee op. "Hurr durr maar alcohol is ook drugs!" Ja Friek_, ik weet het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb overigens meer last van dronkenlappen dan pillenslikkers of cokegebruikers, maar goed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle drugsgebruikers met uitgaan zijn mafklappers, doe die shit thuis en sterf maar zadel anderen er niet mee op. "Hurr durr maar alcohol is ook drugs!" Ja Friek_, ik weet het.
Fixed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle homoseksuelen met uitgaan zijn mafklappers, doe die shit thuis en sterf maar zadel anderen er niet mee op. "Hurr durr maar hetero's doen het ook!" Ja Friek_, ik weet het.
Omdat het er ook meer zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb overigens meer last van dronkenlappen dan pillenslikkers of cokegebruikers, maar goed.
They see me rollin', they hatin'.quote:
We wisten toch allang dat jij hypocriet bent op allerlei vlakken?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Alle drugsgebruikers met uitgaan zijn mafklappers, doe die shit thuis en sterf maar zadel anderen er niet mee op. "Hurr durr maar alcohol is ook drugs!" Ja Friek_, ik weet het.
Ik zondig enkel met heel af en toe een joint.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:41 schreef Nautilus. het volgende:
Zie je Voorschrift daar lopen: driedelig pak met horlogeketting, en achter zijn kiezen een ouderwetse pijp met crack erin.
Als men de maat kan houden heb ik er ook weinig problemen mee, maar laten die pilletjes nou juist de grens van die maat verleggen en ok als het nou een kraak of openluchtfeest is heb ik er ook weinig problemen mee, maar als het daarintegen een feest betreft waar ik een paar tientjes entreegeld voor neer leggen wil, dan irriteer ik me er bewust aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:38 schreef Friek_ het volgende:
Iedereen is hypocriet, zou jij moeten weten als filosofie pseudo-wetenschapper.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
We wisten toch allang dat jij hypocriet bent op allerlei vlakken?
Vooral omdat zatlappen meer aanwezig, luidruchtiger en agressiever zijn.quote:
je bent geen mens als je niet selectief-hypocriet bent.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Iedereen is hypocriet, zou jij moeten weten als filosofie pseudo-wetenschapper.
D'accord.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
je bent geen mens als je niet selectief-hypocriet bent.
Het zijn eens niet zo de drugs zelf, maar de lui die allerlei combo's gaan uitproberen en uiteindelijk met hun ogen rollend, compleet van de wereld op de dansvloer staan. Mensen kennen vaak hun grenzen niet, daarbij onbekend met de mogelijke gevaren die combineren met zich meebrengt.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als men de maat kan houden heb ik er ook weinig problemen mee, maar laten die pilletjes nou juist de grens van die maat verleggen en ok als het nou een kraak of openluchtfeest is heb ik er ook weinig problemen mee, maar als het daarintegen een feest betreft waar ik een paar tientjes entreegeld voor neer leggen wil, dan irriteer ik me er bewust aan.
Gelukkig maar, meeste van dat volk ruimt zichzelf gewoon op.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:48 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Mensen kennen vaak hun grenzen niet, daarbij onbekend met de mogelijke gevaren die combineren met zich meebrengt.
Inderdaad, als je onverantwoordelijk met dat spul omgaat heb ik ook weinig medelijden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gelukkig maar, meeste van dat volk ruimt zichzelf gewoon op.
Darwin approves.
De War on Drugs is op dit moment de grootste, meest dodelijke oorlog gaande.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Alle drugs moeten ook gewoon worden gelegaliseerd.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
Alle drugs moeten ook gewoon worden gelegaliseerd.
Kotsend van de drank over de vloer rollen is erger dan rollend met je ogen?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:50 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Inderdaad, als je onverantwoordelijk met dat spul omgaat heb ik ook weinig medelijden.
Jij beoefent je hobby ook niet alleen maar in de slaapkamer, wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |