ICT'ers, hippies en hipsters.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je stelt je beeld al langzaam bij, zie ik.
Dacht altijd dat jij een wat eurosceptische D66'er was.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Friek_ het volgende:
[..]
De_Nuance heeft het snapt.
Kom maar met die euro!
Sorry?quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee, daar waren veel toffere (en illegale) feestjes/gelegenheden voor. De opzet van Lowlands is helemaal verneukt door die pillenslikkers.
Toen het nog een klein hippie/alto festival was kon je nog legaal aan je soft-/smartdrugs komen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lowlands is gewoon een enorme Starbucks in de open lucht.
Al dat gare hipster volk die maanden met dat domme polsbandje lopen.
Niemand weet mijn standpunt inzake de eurocrisis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dacht altijd dat jij een wat eurosceptische D66'er was.
Ik sta op de schouders van reuzen hoor ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:31 schreef waht het volgende:
[..]
Hitler zou trots zijn. Alsook Stalin, en Idi Amin.
Anti wetenschappers, in mijn ogen niet objectief. En natuurlijk gewoon in het Nederlands wat deze chagrijnige Henk vlug kan lezen en begrijpen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:25 schreef waht het volgende:
[..]
http://www.ucsusa.org/ass(...)greener-pastures.pdf
Dat verklaart een hoop.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Niemand weet mijn standpunt inzake de eurocrisis.
Zelfs ik niet.
The horror.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen het nog een klein hippie/alto festival was kon je nog legaal aan je soft-/smartdrugs komen.
Ik zal wat Duitse en Franse literatuur zoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Anti wetenschappers, in mijn ogen niet objectief. En natuurlijk gewoon in het Nederlands wat deze chagrijnige Henk vlug kan lezen en begrijpen.
Ah, maar het valt op zich toch wel mee met het dancefeest pillenslikkers-gehalte. Namen als Dave Clarke en Joost van Bellen trekken weer een ander publiek dan dat gedoe met trance of, god forbid, hardstyle.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen het nog een klein hippie/alto festival was kon je nog legaal aan je soft-/smartdrugs komen.
Nee het word pas horror als van die aggressieve pillenslikkers die meestal van dance en hardstyle houden, de boel komen verstoren.quote:
Vorige keer dat ik bij een festival was stortte er naast mij iemand in van de GHB.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nee het word pas horror als van die aggressieve pillenslikkers die meestal van dance en hardstyle houden, de boel komen verstoren.
Ik snap dat economische gezeik toch niet.quote:
Overdosis.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Vorige keer dat ik bij een festival was stortte er naast mij iemand in van de GHB.
Ik haat drugsgebruikers, kutvolk, executie ter plekke lijkt me goed.
The way to roll.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:35 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap dat economische gezeik toch niet.
Ik kopieer wel een mening van een hoogleraar zodat ik intelligent overkom.
Toen ik nog bij het lokale poppodium werkte waren hardstyle feesten idd de meest vreselijke, dan was het volk binnen een minuut of 5 al met barkrukken aan het dansen/gooien.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ah, maar het valt op zich toch wel mee met het dancefeest pillenslikkers-gehalte. Namen als Dave Clarke en Joost van Bellen trekken weer een ander publiek dan dat gedoe met trance of, god forbid, hardstyle.
Ja hij lag spastisch op de grond te kotsen met ogen wijd open niet wetende dat de wereld bestond.quote:
Rare mensen zijn het.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja hij lag spastisch op de grond te kotsen met ogen wijd open niet wetende dat de wereld bestond.
Afgevoerd en hopelijk gestorven, idioot.
Daarom vermaak ik me ook veel beter op techno/electro feesten. Geen agressief gedoe, enkel hipster drugsgebruikers waar VS zo dol op is.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:36 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Toen ik nog bij het lokale poppodium werkte waren hardstyle feesten idd de meest vreselijke, dan was het volk binnen een minuut of 5 al bet barkrukken aan het dansen/gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |