http://www.ucsusa.org/ass(...)greener-pastures.pdfquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat zou fijn zijn als je dat deed.
Wie houdt er nou van Lowlands, alleen dat volk daar al jaagt men de psychiatrische zorg in.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je eens naar Lowlands gaan.
Is toch mooi dat die mensen zich vrijwillig kenbaar maken als zodanig.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van Lowlands, alleen dat volk daar al jaagt men de psychiatrische zorg in.
Lowlands is al een jaar of acht overrated.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet je eens naar Lowlands gaan.
Eigenlijk zou een lowlands bezoek gekoppeld moeten worden aan je zorgverzekeraar, hoge premies voor dat volk lijkt me zwaar terecht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef waht het volgende:
[..]
Is toch mooi dat die mensen zich vrijwillig kenbaar maken als zodanig.
Ik hou van Lowlands.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wie houdt er nou van Lowlands, alleen dat volk daar al jaagt men de psychiatrische zorg in.
You proved my point.quote:
Ja, in theorie. Maar de praktijk is vaak anders.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef Friek_ het volgende:
Alle experts zeggen het, dus ik ga er ook maar vanuit.
Geen idee, toen ging ik nog naar hardstyle-feestjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:27 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Lowlands is al een jaar of acht overrated.
Gelul. Mijn tekentafelmodel zal uitstekend werken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:28 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Ja, in theorie. Maar de praktijk is vaak anders.
Vandaar.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen idee, toen ging ik nog naar hardstyle-feestjes
Lowlands werd inderdaad toffer toen er volop electro werd gedraaid.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond Lowlands tof, totdat het 'dance' publiek er op af kwam.
Lowlands is gewoon een enorme Starbucks in de open lucht.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik vond Lowlands tof, totdat het 'dance' publiek er op af kwam.
Je stelt je beeld al langzaam bij, zie ik.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Lowlands is gewoon een enorme Starbucks in de open lucht.
Al dat gare hipster volk die maanden met dat domme polsbandje lopen.
Hitler zou trots zijn. Alsook Stalin, en Idi Amin.quote:
Nee, daar waren veel toffere (en illegale) feestjes/gelegenheden voor. De opzet van Lowlands is helemaal verneukt door die pillenslikkers.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lowlands werd inderdaad toffer toen er volop electro werd gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |