Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansendquote:
Ja doen we!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansend
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?quote:
Een dure nieuwe naaimachine voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Weet iemand een goed doel?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een dure nieuwe naaimachine voor mij
Ik dacht enkel aan het feestje, niet aan een doelquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Ik denk het welquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Kunnen we ook wat hapjes en drankjes regelen, want die moeten er wel bij, toastjes en sapjes en drankjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Ja Bijstandstrekkers uit Eindhoven die begeleid wonenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ugh, ook zoiets afschuwelijks, the Cranberries op de radio nu, daar wil ik ook altijd accuut van gaan snijden
Oh daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..
Oh die truienquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
Jaaaaaaaaquote:
Oh daar hou ik ook al vanquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar hou ik ook al vanConcertje bezocht ook
Hahahahhahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
quote:
Ik kan het echt echt echt echt niet aanhorenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Muse is voor mij de beste band die er is. In die muziek zit echt alles.
Komt door SR moet ik toegevenquote:
Oh ik van hou zoveel genres, van rock tot oldschool hip-hop en veel house. Klassieke meuk. Er is zoveelquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, gelukkig zijn we niet allemaal megafan van Prince
Je bent ook een zoet haasjequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik ben vooral van de rustige muziek. Het tedere, zoete, indringende.
Ja ik heb ook van klassiek tot obscure Miles Davis en knetterharde dance en grunge en weet ik wat in de kast staan hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik van hou zoveel genres, van rock tot oldschool hip-hop en veel house. Klassieke meuk. Er is zoveel
Ooooooooooh mèn, jij ook weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Kak te vroeg gejuicht, Kane gaat met zijn drieën verderMaar van Dinand zijn we af! En een band zonder zanger is een beetje lastig.
Misschien wil Tim?
Whut?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Kak te vroeg gejuicht, Kane gaat met zijn drieën verderMaar van Dinand zijn we af! En een band zonder zanger is een beetje lastig.
Misschien wil Tim?
Ik kan uren op Armin z'n meuk dansen, maar ik zou bij Prince ook wel willen swingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Armin zou ik nooit op cd opzetten hoor, maar live lijkt me dat wel ff leuk, ik vind m zo skattig
Met haar heb ik dan weer wat minder. En ik vraag me af waarom omdat ik anderen in haar genre wel weer tof vind.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een zoet haasje
Eerste cd van Delta Goodrem vond ik leuk
Ze splitten omdat het niet meer in de carrière en Dinand en nog twee typjes paste, dus gaan ze met de overgebleven verder ofzo.quote:
Misschien haar stem die je niet aanspreekt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Met haar heb ik dan weer wat minder. En ik vraag me af waarom omdat ik anderen in haar genre wel weer tof vind.
Huum.. Ik Queen denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik heb ook van klassiek tot obscure Miles Davis en knetterharde dance en grunge en weet ik wat in de kast staan hoor.
Maar als ik nog maar naar 1 artiest mocht luisteren, makkie, Prince dan maar
Dinand is toch druk met dat Woezel en Pip gedoe, of valt dat wel mee?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze splitten omdat het niet meer in de carrière en Dinand en nog twee typjes paste, dus gaan ze met de overgebleven verder ofzo.
Eentje doet iets met Ansj, de andere op de Herman Brood academy en Dinand geen idee?
Te hoog Sky-radio cliche-gehalte denk ik. Ik ben meer van de eigenzinnige zangeressen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien haar stem die je niet aanspreekt?
Echt?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Te hoog Sky-radio cliche-gehalte denk ik.
Eet ze Bosje!quote:
quote:
Geen idee.. Ik ben wel ooit in het Woezel en Pip huis geweest, lekker van de glijbaanquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dinand is toch druk met dat Woezel en Pip gedoe, of valt dat wel mee?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Eigenlijk wil ik gewoon een pas waarmee je elke maand 4 keer gratis naar een concert kan, 1 jaar lang
Al weet ik niet of ik elke maand 4 dingen vind die leuk zijn
Oh dat ken ik allemaal niet, op Maria Mena na, huuuuquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Nja, hou meer van Maria Mena, Lenka, Selah Sue, Eefje de Visser, Regina Spektor. Dat zegt wel wat.
OMG , die moet ik ff gequote hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ben wel ooit in het Woezel en Pip huis geweest, lekker van de glijbaan
Maria Menaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Nja, hou meer van Maria Mena, Lenka, Selah Sue, Eefje de Visser, Regina Spektor. Dat zegt wel wat.
Whehehe.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ikke nie ieg.
Maar ik liep nog bij mn grote heldin PJ Harvey naar buiten dit jaar, ik ben echt kritisch
Hoe leuk is dat!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
OMG , die moet ik ff gequote hebben![]()
Die plaat is zo retegoed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Selah Sue ken je toch wel gek!!!!!!!!!
Zij is echt super, die cd wil ik ook nog wel kopen!
Vast wel eens gehoord, want van de naam krijg ik al kriebels, net als die tiener met haar birdy ding.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Selah Sue ken je toch wel gek!!!!!!!!!
Zij is echt super, die cd wil ik ook nog wel kopen!
Ja maar sommige van die tracks ben ik al wel een bietje beu nu, en beter dan dr Mercy cover met Triggerfinger wordt het nooit meer natuurlijk.quote:
Wende Sneijders!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Maria Mena
Er is nog zo'n zangeresje, waarom weet ik de naam nou nietIk ga voor je denken!!
Smakelijk Bos
BLUGH!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog aanvulling: Agnes Obel, Brandi Carlile, Christina Perry (al was meer cliche), Eliza Doolittle)
Die heb ik echt wel 20 keer live gezien geloof ikquote:
Ah!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wende Sneijders!
Ik vind het zelf niksMaar ze past wel in dat rijtje denk ik
Eliza is ook leuk!! Pack upquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Nog aanvulling: Agnes Obel, Brandi Carlile, Christina Perri (al was meer cliche), Eliza Doolittle)
Echt man, dat dat soort dingen er niet meer zijn... zoooooooooo jammer!quote:
Dat was echt echt de gaafste tv ever, oh dat was zooooo tof.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt man, dat dat soort dingen er niet meer zijn... zoooooooooo jammer!
1 liedje aardig, dawast.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dalijk gaan we Caro fucking Emerald nog leuk lopen vinden hier zeg
NIET EENS ES, KOM OP ZEGquote:
Dat niemand gewoon zoiets opnieuw maakt, überhaupt dat Mtv nu enkel series uitzendtquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat was echt echt de gaafste tv ever, oh dat was zooooo tof.
Met Devina McCall
Probeer dat maar es na te doen zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat niemand gewoon zoiets opnieuw maakt, überhaupt dat Mtv nu enkel series uitzendt
Ze deed het ontbijtconcert op het slokdarmfestival, echt dat ik daar mijn bed voor uit ben gekomenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:23 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ah!
Ik hou ook niet van haar muziek. Raar wijf, maar dat maakt haar wel bijzonder.
quote:
Ja jezus ik blijf nog eens hangen in dat Mercyquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
BLUGH!
Suzanne Vega, Fiona Apple, Heather Nova <3
Wat klinkt dat ook kansloos zegquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ze deed het ontbijtconcert op het slokdarmfestival, echt dat ik daar mijn bed voor uit ben gekomen
Arrogante tutquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:24 schreef oh-oh het volgende:
Ja dag, dalijk gaan we Caro fucking Emerald nog leuk lopen vinden hier zeg
Ga ik doen!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoek de dames die je niet kent ook eens op!
Dat is zo, maar iig gewoon goeie clips uitzenden.quote:
We zijn van armoe maar een ijsje gaan eten, alles echt ALLES om weg te zijn van dat kattengejankquote:
Ze kan heel serieus kijken, maar dat is gewoon haar gezicht geloof ikquote:
Ik ben van de klik-generat... oh neequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoek de dames die je niet kent ook eens op!
Ik ben niet van de linkjes opzoeken.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben van de klik-generat... oh nee
Oh maar dit is zo een cover die duizend keer beter is dan het orgineel, oh Triggerfinger ook.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:29 schreef Pisces29 het volgende:
Is Sahara Selua Suah dinges ook met een eigen nummer? Ik wil geen buffy nummers please
Hij zal wel vakantie hebben!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:30 schreef Lutte het volgende:
Waarom voegt 'Hans de Gans' me toe op Facebook?
Oke, ga hem straks luisteren en dan als compensatie meteen een eigen nummer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh maar dit is zo een cover die duizend keer beter is dan het orgineel, oh Triggerfinger ook.
Maar goed, ik zoek ff voor je
Alles is op haar gezicht geknipt, geplakt en geschminkt heb ik zo het ideequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze kan heel serieus kijken, maar dat is gewoon haar gezicht geloof ik
Als ze in de Hitkrant staat regel ik de poster voor jequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Beetje voorbij Selah zappen, ze is zo'n natural beauty.
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ze in de Hitkrant staat regel ik de poster voor je
Nou dat dacht ik ook, tot ik ze es live zag op tv, nou, dan knap ik dus wel echt he-le-maal af he!quote:
Volgens mij komt het dan uit China.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, ik stuur dat ebay mens van die pakken een mail, dat ik heel tevreden ben over de pakken maar dat ze de maten mss ietsje moeten aanpassen.
Nou komt het hier niet zo nauw want dat pak van HK dat Chico niet past doe ik wel iemand kado en die andere twee pakken passen hem wel, dus ik dacht doe gewoon ff aardig de tip geven dat ze er mss nog eens naar moet kijken, want je moet natuurlijk wel weten hoe je moet weten, maar ik meet altijd op de officiële manier zoals ze ook voor show gemeten moeten worden, en die klopt natuurlijk( zo maak ik ook mijn eigen kleding voor ze en die pakken passen als een tweede huid ).
Krijg ik meteen overdreven excuses terug ook![]()
Dear valued friend,
Thank you for your mail.
I am very sad to hear so.
Hope for your forgiveness and clemency.
You are so kind to me.If I suggest to send a L one
of this as replacement to your 31 cm long dog,would you
agree?
I sincerely apologize for this problem,sincerely hope you
can forgive me please.
![]()
Dus ik mail nog es terug, dat ik alleen een tip wilde geven en dat ik niks gratis hoef en dat ik heel tevreden ben!
My dear friend,
Thank you for your great kindness.
I will check the items' back length in recent days.
So many items,It needs time to correct.
When the first time I make ads for every style,I choose samples of every style and
measure them,but not all items are the same with the one I measured
My friend,if you can give me a chance,you can tell me one item you like for me to
resend to youYou are very nice,I want to try my best to make compensation for
you if you can give me a chance,please.
Happy new year and all the very best!
Kind regards,
Had ik maar niks gezegd![]()
Ik heb dr notabene al supergoede feedback gegeven en alles he
Ja tis echt een poppetje hequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]Ik smelt zo als ik haar zie. Haar gezicht is zo mooi gekleid en d'r ogen zijn prachtig.
Hongkong jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Volgens mij komt het dan uit China.
Chinezen doen altijd zo overdreven.
Jeuzus wat een emoquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Dat het nog bestaatquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh god, ik stuur dat ebay mens van die pakken een mail, dat ik heel tevreden ben over de pakken maar dat ze de maten mss ietsje moeten aanpassen.
Nou komt het hier niet zo nauw want dat pak van HK dat Chico niet past doe ik wel iemand kado en die andere twee pakken passen hem wel, dus ik dacht doe gewoon ff aardig de tip geven dat ze er mss nog eens naar moet kijken, want je moet natuurlijk wel weten hoe je moet meten, maar ik meet altijd op de officiële manier zoals ze ook voor show gemeten moeten worden, en die klopt natuurlijk( zo maak ik ook mijn eigen kleding voor ze en die pakken passen als een tweede huid ).
Krijg ik meteen overdreven excuses terug ook![]()
Dear valued friend,
Thank you for your mail.
I am very sad to hear so.
Hope for your forgiveness and clemency.
You are so kind to me.If I suggest to send a L one
of this as replacement to your 31 cm long dog,would you
agree?
I sincerely apologize for this problem,sincerely hope you
can forgive me please.
![]()
Dus ik mail nog es terug, dat ik alleen een tip wilde geven en dat ik niks gratis hoef en dat ik heel tevreden ben!
My dear friend,
Thank you for your great kindness.
I will check the items' back length in recent days.
So many items,It needs time to correct.
When the first time I make ads for every style,I choose samples of every style and
measure them,but not all items are the same with the one I measured
My friend,if you can give me a chance,you can tell me one item you like for me to
resend to youYou are very nice,I want to try my best to make compensation for
you if you can give me a chance,please.
Happy new year and all the very best!
Kind regards,
Die moeten we ook quotenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hongkong ja![]()
Ik voel me echt haast schuldig, en dat is echt niks voor mij
Ik zei meteen al bij mn eerste mail dat ik het gewoon even als extraatje wilde tippen, en dat mn feedback al prima was en zoquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeuzus wat een emoAls ik niet geweten had dat je een goeie feedback hebt geplaatst, dan dacht ik dat het daarom ging
Eigenlijk krijg ik jeuk van veel r&b/rap zooi die ook dance-remixjes (laten) maken, maar van Kelis vind ik ze wel erg tof! En die clips, man o manquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik ook, tot ik ze es live zag op tv, nou, dan knap ik dus wel echt he-le-maal af he!
Alleen van Kelis kan ik het lijen dat ze tyfusslecht is live![]()
Omdat ze echt master is
Met honden.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Eigenlijk krijg ik jeuk van veel r&b/rap zooi die ook dance-remixjes (laten) maken, maar van Kelis vind ik ze wel erg tof! En die clips, man o man
Moet je je helemaal niet schuldig over voelen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hongkong ja![]()
Ik voel me echt haast schuldig, en dat is echt niks voor mij
Ja hoor, ik welquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:43 schreef Pisces29 het volgende:
Maar oh-oh, dat ene I HATE JOE SO MUTS RIGHT NOW! Kun je die ook waarderen? Ik zoek nog de eerste die het waardeert
Ik weet het, maar het kost al niks, en dan heb ik echt zo het idee dat ze daar nu half huilend achter die pc zit en dat die kindertjes nu voor straf nog minder noodles krijgen en langer moeten doornaaienquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Moet je je helemaal niet schuldig over voelen.
Bestel ook zo vaak wat uit China.
Altijd zulke eacties.
Of juist als je een serieuze klacht hebt doen ze e niks aan.
Dus het is gelijk vervangen of ze doen niks
Ik hoor ook weer dat gepiepte stemmetje wat Buffy er ook uitperstquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
BLUGH!
Suzanne Vega, Fiona Apple, Heather Nova <3
'NOG minder noodles' hahahahahahquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik weet het, maar het kost al niks, en dan heb ik echt zo het idee dat ze daar nu half huilend achter die pc zit en dat die kindertjes nu voor straf nog minder noodles krijgen en langer moeten doornaaien
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:45 schreef oh-oh het volgende:
en dat die kindertjes nu voor straf nog minder noodles krijgen en langer moeten doornaaien
Niet aan Duffy denken!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoor ook weer dat gepiepte stemmetje wat Buffy er ook uitperst
Tis echt niet grappig natuurlijk.quote:
Daar daar, gewoon ff die doen moppiequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:48 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk niet aan Duffy maar ik hoor een zoet piepstemmetje!
Snel! Red het met een ander nummer
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar daar, gewoon ff die doen moppie
Ik voel hem al hangen!quote:
Kelis is het waard dat weet je!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
Kan ik niet een abo nemen op Youtube dat ik voortaan nooit meer reclame krijg
quote:
Ik heb geen rappende negercd's geloof ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
Haar ex ook wel! Daar ligt hier ook wel een cd of 2 van geloof ik.
Ik wilde het al aanvullen!quote:
Farell is echt megalekkerquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde het al aanvullen!
Pharell komt tot m'n middel, maar heeft wel iets ja
Jaren '90 cd's van Snoop
Daar voel je niks van!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:59 schreef Pisces29 het volgende:
Pharell is volgens mij godskolere arrogant, maar ja
Ik ben dan weer net te nieuwsgierig naar de clou om te negeren heaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Hans de Gans wil mij ook toevoegen op FB.
Ah, nu lees ik terug.
ZONDER DINANT MET ZN KAAKSLOT!quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Die gaan gewoon wel verder, maar hoe precies weet ik niet. Ga me er ook niet in verdiepen.
Ik loop weer met ontstoken ogen, dus ik wil het eigenlijk vermijdenquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:11 schreef oh-oh het volgende:
Zullen we vanavond collectief gaan zitten janken om Hachi?
Ik typte mee, tot ik de clip bekeekquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:01 schreef oh-oh het volgende:
Waarom type ik in godsnaam farell?
![]()
Shoot me now!
DINANDDDDD!quote:
Is dat het broertje van de Laars?quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:00 schreef Lutte het volgende:
Hans de Gans is overigens de geadopteerde eend van Patje en Wander enzo.. Okay![]()
![]()
Weer een mysterie opgelost
Wij hadden er 4 in de kantoorpost jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
Holy crap, hebben ze me de nieuwe H&M gids 2 keer gestuurd, dat dingt weegt per stuk al een kilo, arme postbode
Moehahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga Chico in zn blauwe knijnpak mee naar huis nemen want het is toch donker![]()
Overdag durfde ik net niet![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:24 schreef Bos81 het volgende:
Zo de hamburgers waren prima, danzij mijn nieuwe grilletje van de Action
Ciaotjes Koenquote:
Ach Bos, wat verdrietig nieuws en wat vreselijk jongquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:31 schreef Bos81 het volgende:
Fuck lees ik net dat mijn voormalig buurmeisje van mijn vorige woonplek is overleden. Ik wist al dat het niet goed met haar ging, maar zo slecht..
Ze is slechts 20 geworden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Miniem het volgende:
@bos tsja, zo is het leven helaas.
Mijn oma is gisteen oveleden helaas.
Had mijn 2e kestdag wel andes vewacht.
Kun je niks aan doen.
Ja, ik weet het de ene overlijdt jong de andere wordt 90,quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:47 schreef Miniem het volgende:
@bos tsja, zo is het leven helaas.
Mijn oma is gisteen oveleden helaas.
Had mijn 2e kestdag wel andes vewacht.
Kun je niks aan doen.
Nee, laatste maanden lag ze alleen op bed.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
GecondoleerdWas het onverwachts?
Okequote:Op dinsdag 27 december 2011 17:50 schreef Miniem het volgende:
Ik heb e vede meeDit is wat ze zelf ook wilde.
Heb nog nooit een uitvaat meegemaakt.quote:
Ja, dat onderschatten mensen vaak. Dat heb ik wel meegemaakt met ma in 2006.quote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb nog nooit een uitvaat meegemaakt.
Dus ook wel spannend.
E moest een hoop geegeld woden, komt veel bij kijken.
Ik weet niet waaraan en dat is nu ook even niet aan de orde.quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef oh-oh het volgende:
Wat Lut zegt jongens![]()
Waaraan is ze overleden Bos?
Ik stap net in de bus, zitten er twee Somalische mannen in de bus op de kinderwagenplek zeg maar.
Begint dr een van angst te schoppen richting honden, niet raak, ik was nog niet eens in de buurt.
Ik flipte![]()
![]()
Wat een mafkees zeg![]()
Ik heb dus echt gezegd dat ik hem es goed zou schoppen als ie raak zou schoppen, debielke
quote:Op dinsdag 27 december 2011 18:36 schreef oh-oh het volgende:
Ik stap net in de bus, zitten er twee Somalische mannen in de bus op de kinderwagenplek zeg maar.
Begint dr een van angst te schoppen richting honden, niet raak, ik was nog niet eens in de buurt.
Ik flipte![]()
![]()
Wat een mafkees zeg![]()
Ik heb dus echt gezegd dat ik hem es goed zou schoppen als ie raak zou schoppen, debielke
Hoeveel meer fluf hebben die Somaliërs het dan kunnen krijgenquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja beetje onnozel te koekeloeren in zn bunny pak, ik heb nog nooit zoveel mensen horen gniffelen, en ik ben wel wat gewend
Ik liep langs he, ik ging niet eens bij ze staanquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:49 schreef Pisces29 het volgende:
En dat je bang bent, oke dat kan helemaal, maar ga dan lekker ergens anders in de bus staan
Kan me goed voorstellen dat het spannend voor je is danquote:Op dinsdag 27 december 2011 17:57 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb nog nooit een uitvaat meegemaakt.
Dus ook wel spannend.
E moest een hoop geegeld woden, komt veel bij kijken.
Oh ik dacht dat je naast ze stond/zat en dat er toen een ging schoppen... Jemig nog achterlijker als je enkel voorbij looptquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik liep langs he, ik ging niet eens bij ze staan
Lolquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:51 schreef oh-oh het volgende:
Ja beetje onnozel te koekeloeren in zn bunny pak, ik heb nog nooit zoveel mensen horen gniffelen, en ik ben wel wat gewend
De tokkiekant van mijn familie kleedt ze ook, maar die lakken ook de nagels enzoquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Lol![]()
Ik vind kleding voo hondjes eigk maa niks
Het is een hont hequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
De tokkiekant van mijn familie kleedt ze ook, maar die lakken ook de nagels enzoVind ik anders dan honden kleden omdat ze het anders koud hebben of verregenen!
Wij mensen ook, maar ik trek toch maar wat graag een waterdichte jas aan.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is een hont he![]()
Die kunnen daategen
OMG echtquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
De tokkiekant van mijn familie kleedt ze ook, maar die lakken ook de nagels enzoVind ik anders dan honden kleden omdat ze het anders koud hebben of verregenen!
Mijn hond heeft een jas voor als het echt tegen het vriespunt zit, die kan dan niet meer lopen, mankeert een hoop. Maar dat is geen mode jasje, gewoon een sportief jack.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:12 schreef Miniem het volgende:
[..]
Het is een hont he![]()
Die kunnen daategen
Dan heeft het nog een doel.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een jas voor als het echt tegen het vriespunt zit, die kan dan niet meer lopen, mankeert een hoop. Maar dat is geen mode jasje, gewoon een sportief jack.
Maar ik snap wel dat mensen denken dat het voor de lol is
Ja, als ze het niet nodig had dan had ik zeker geen jas gekochtquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:17 schreef Miniem het volgende:
[..]
Dan heeft het nog een doel.
Maar ik vind het gwn onzin voo de est eigk
De gillende keukenmeid is vast present jaquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik zie nu reclame van Ik hou van Holland, herinner me nu dat je erover schreef Lut, maar vergeten te quoten.
Gillende Glennis komt ook langs op Oud & Nieuw?
heb jij een hond? pics!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mijn hond heeft een jas voor als het echt tegen het vriespunt zit, die kan dan niet meer lopen, mankeert een hoop. Maar dat is geen mode jasje, gewoon een sportief jack.
Maar ik snap wel dat mensen denken dat het voor de lol is
Ik zat daar echt van, wtf, dalijk likt ie het op weet je wel!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja, als ze het niet nodig had dan had ik zeker geen jas gekochtMaar ze is al ouder en heeft veel pijn. Dus dan is het fijn, winddicht ook.
Voor het mooie, ach als de hond en baas het leuk vinden, ik stoor me er niet aan... ik vind het wel geinig. Maar nagels lakken?
Nee, wat je weetwel?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:20 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zat daar echt van, wtf, dalijk likt ie het op weet je wel!
Ja zijn nagels, lijkt me niet gek dat een hond aan haar nagels knaagtquote:
Ja leuk Bos!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:23 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb de afgelopen dagen weer wat Sjefke foto's gemaakt. Camera ligt nog bij pa, maar telefoon zal ik zo uppen
Hoest met de katers, zijn ze al wat fitter?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:24 schreef indaha het volgende:
Bos en Miniem gecondoleerd![]()
En honden schoppenen zeker zulke lieve
Ik zat met eenquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ben ik de enige die zich rot lacht om die postzegelfraude?
Neequote:Op dinsdag 27 december 2011 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Oh ben ik de enige die zich rot lacht om die postzegelfraude?
Ze zijn helemaal het heertje weer, ze rennen , spelen en eten me arm , alsof er niets gebeurd isquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoest met de katers, zijn ze al wat fitter?
Oh dat is echt heel fijn, zo snel alquote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal het heertje weer, ze rennen , spelen en eten me arm , alsof er niets gebeurd is
Wat fijn, dat gaat snel zeg?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Ze zijn helemaal het heertje weer, ze rennen , spelen en eten me arm , alsof er niets gebeurd is
Van de Fokker niet?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:43 schreef oh-oh het volgende:
Ik wou dat ik Sjon kon laten helpen, maar dat gaat echt niet
Ja bij een vrouwtje is het ook bij katten een grotere operatie en duurt het herstel langer.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat fijn, dat gaat snel zeg?
Zou dat het verschil met castreren en steriliseren zijn? Mijn hond was echt een dag of 2 knockout, bij een mannetje is het alleen choppen natuurlijk
Ja ik dacht dat hij nog misschien moest dekken, kan toch?quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
van de fokker moest ik m al lang op mp verpatsen gek
![]()
Nee als ik m zou laten helpen dan gaan Chico en Billy wss helemaal los, die worden echt bloedje geil van lekkere castraten, die hebben echt een loopseteefeffect op hun
Ja dat kan niet want dan heeft Sjon geen leven meer,quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
van de fokker moest ik m al lang op mp verpatsen gek
![]()
Nee als ik m zou laten helpen dan gaan Chico en Billy wss helemaal los, die worden echt bloedje geil van lekkere castraten, die hebben echt een loopseteefeffect op hun
Ah oke, dus toch.quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja bij een vrouwtje is het ook bij katten een grotere operatie en duurt het herstel langer.
quote:
Dat was echt heel ergquote:
JAWEL KIJKEN JIJ!!!quote:Op dinsdag 27 december 2011 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen over Hachi, maar ik heb echt geen zin in tranen nu
Green mile ook al 10 keer gezien, maar das ook al even geleden
Green Mile is maar een film en kan ik me bij vermannen.quote:Op dinsdag 27 december 2011 20:00 schreef oh-oh het volgende:
Oh om de Green Mile moest ik ook de eerste 5 keer of zo janken.
Maar niet zo erg als bij Hachi
Bosquote:
Jaaaaaa, echt he, ik wil een shiba als ik m ziequote:Op dinsdag 27 december 2011 20:37 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word nu al emotioneel incontinentWat een wolletje
Nou moet je niet nog meer keuzemogelijkheden gaan geven Lutquote:
Dat wil ik al heel langquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, echt he, ik wil een shiba als ik m zie![]()
Ik vind Richard Gere nu pas wat worden sinds hij ouder is, heb ik met Kevin Costner ook, al heb ik die dan lieverquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
Dankzij deze film vind ik ook eindelijk Richard Gere wat
Ah, dat heb ik dan weer niet, vind het gewoon een schattig hondje, daar zijn er meer van, maar tis wel een heerlijk wolletje om te lenen ofzo, als logéquote:Op dinsdag 27 december 2011 20:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaa, echt he, ik wil een shiba als ik m zie![]()
Als ik nou nog wat win met de loten op Oud&Nieuw, dan kan ik hem parkeren op de boerderiequote:
Ja ik kijk nog!quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:01 schreef oh-oh het volgende:
Die dingen wegen 8 kilo, die kunnen zo in je stadstuintje
Hachi wordt nu al gaver, kijk je nog????????????
Idd, thank god voor reclame nuquote:Op dinsdag 27 december 2011 21:49 schreef oh-oh het volgende:
En ja ik jankte net alweer , gelukkig breekt de reclame een beetje
And so he should bequote:
Die zijn normaal al rood en ontstoken, nu met een slootje waterquote:
Als ik een postkaart zie met een hond of kat zo alleen zittend, en dan ook nog vanaf de achterkant gezien, dan krijg ik ook al zo'n emo-gevoel...quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik kijk met Kim op msn, en die heeft verdomme echt geen ziel want nog geeneens natte ogen
Zou het nog uitmaken of je veel en veel meer dieren gehad hebt om te hebben thuis?quote:Op dinsdag 27 december 2011 21:55 schreef oh-oh het volgende:
En ik kijk met Kim op msn, en die heeft verdomme echt geen ziel want nog geeneens natte ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |