Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansendquote:
Ja doen we!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansend
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?quote:
Een dure nieuwe naaimachine voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Weet iemand een goed doel?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een dure nieuwe naaimachine voor mij
Ik dacht enkel aan het feestje, niet aan een doelquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Ik denk het welquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Kunnen we ook wat hapjes en drankjes regelen, want die moeten er wel bij, toastjes en sapjes en drankjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Ja Bijstandstrekkers uit Eindhoven die begeleid wonenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ugh, ook zoiets afschuwelijks, the Cranberries op de radio nu, daar wil ik ook altijd accuut van gaan snijden
Oh daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..
Oh die truienquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
Jaaaaaaaaquote:
Oh daar hou ik ook al vanquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar hou ik ook al vanConcertje bezocht ook
Hahahahhahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |