Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansendquote:
Ja doen we!quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Misschien moeten we ook een dagje in een eigen glazen huis met liedjes en swingend en dansend
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?quote:
Een dure nieuwe naaimachine voor mijquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Weet iemand een goed doel?
quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Een dure nieuwe naaimachine voor mij
Ik dacht enkel aan het feestje, niet aan een doelquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Ik denk het welquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Kunnen we ook wat hapjes en drankjes regelen, want die moeten er wel bij, toastjes en sapjes en drankjesquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ik dacht die ziet iedereen wel zitten toch?
Ja Bijstandstrekkers uit Eindhoven die begeleid wonenquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja doen we!
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..quote:Op dinsdag 27 december 2011 15:55 schreef oh-oh het volgende:
Ugh, ook zoiets afschuwelijks, the Cranberries op de radio nu, daar wil ik ook altijd accuut van gaan snijden
Oh daar hou ik wel vanquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat heb ik bij COldplay. Snap totaal niet hoe die zo populair zijn..
Oh die truienquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
Jaaaaaaaaquote:
Oh daar hou ik ook al vanquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh daar hou ik ook al vanConcertje bezocht ook
Hahahahhahaquote:Op dinsdag 27 december 2011 15:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe kunnen ze dat nou deleten????????????????????????
quote:
Ik kan het echt echt echt echt niet aanhorenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Muse is voor mij de beste band die er is. In die muziek zit echt alles.
Komt door SR moet ik toegevenquote:
Oh ik van hou zoveel genres, van rock tot oldschool hip-hop en veel house. Klassieke meuk. Er is zoveelquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Maar goed, gelukkig zijn we niet allemaal megafan van Prince
Je bent ook een zoet haasjequote:Op dinsdag 27 december 2011 16:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar ik ben vooral van de rustige muziek. Het tedere, zoete, indringende.
Ja ik heb ook van klassiek tot obscure Miles Davis en knetterharde dance en grunge en weet ik wat in de kast staan hoor.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh ik van hou zoveel genres, van rock tot oldschool hip-hop en veel house. Klassieke meuk. Er is zoveel
Ooooooooooh mèn, jij ook weerquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Kak te vroeg gejuicht, Kane gaat met zijn drieën verderMaar van Dinand zijn we af! En een band zonder zanger is een beetje lastig.
Misschien wil Tim?
Whut?quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:12 schreef Lutte het volgende:
Kak te vroeg gejuicht, Kane gaat met zijn drieën verderMaar van Dinand zijn we af! En een band zonder zanger is een beetje lastig.
Misschien wil Tim?
Ik kan uren op Armin z'n meuk dansen, maar ik zou bij Prince ook wel willen swingenquote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Armin zou ik nooit op cd opzetten hoor, maar live lijkt me dat wel ff leuk, ik vind m zo skattig
Met haar heb ik dan weer wat minder. En ik vraag me af waarom omdat ik anderen in haar genre wel weer tof vind.quote:Op dinsdag 27 december 2011 16:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een zoet haasje
Eerste cd van Delta Goodrem vond ik leuk
Ze splitten omdat het niet meer in de carrière en Dinand en nog twee typjes paste, dus gaan ze met de overgebleven verder ofzo.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |