abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106239242
En dus moeten we dat maar met zijn allen breed uitmeten?
Dat er in het bewuste topic over wordt gesproken, zoals die vrouw in het bos, ok. Maar dat er in een topic allerlei andere dingen worden bijgehaald, tsja..

Misschien heeft mijn houding in deze met mijn werk te maken, maar ik vind het persoonlijk te ver gaan
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:51:39 #227
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106240870
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:03 schreef Cassandra87 het volgende:
En dus moeten we dat maar met zijn allen breed uitmeten?
Dat er in het bewuste topic over wordt gesproken, zoals die vrouw in het bos, ok. Maar dat er in een topic allerlei andere dingen worden bijgehaald, tsja..

Misschien heeft mijn houding in deze met mijn werk te maken, maar ik vind het persoonlijk te ver gaan
Is dat niet het opzet van een forum?
  zaterdag 31 december 2011 @ 11:53:38 #228
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106240914
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 11:51 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Is dat niet het opzet van een forum?
Nee, dat zijn excessen op een forum.
The love you take is equal to the love you make.
pi_106245016
Wat mij vooral verbaast (en dan niet in FF, maar in nogal wat reacties) is het feit dat er nogal wat mensen schijnen te zijn die EN het ermee eens zijn dat FF psychische bijstand nodig heeft EN (tegelijkertijd) vinden dat FF een profiteur/klootzak/misbruiker/whatever is.

Beetje raar vinden jullie ook niet? Hoe mentaal volwassen ben je zelf wanneer je niet begrijpt dat wanneer FF daadwerkelijk hulp nodig heeft zijn gedrag dus een gevolg is van zijn mentale staat? Dat hij daar dus niets aan kan doen en dat gezeur over 'zuurverdiende belastingcentjes' vooral laat zien hoe zielig je zelf bent?
pi_106245707
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 13:42 schreef delpit het volgende:
Wat mij vooral verbaast (en dan niet in FF, maar in nogal wat reacties) is het feit dat er nogal wat mensen schijnen te zijn die EN het ermee eens zijn dat FF psychische bijstand nodig heeft EN (tegelijkertijd) vinden dat FF een profiteur/klootzak/misbruiker/whatever is.

Beetje raar vinden jullie ook niet? Hoe mentaal volwassen ben je zelf wanneer je niet begrijpt dat wanneer FF daadwerkelijk hulp nodig heeft zijn gedrag dus een gevolg is van zijn mentale staat? Dat hij daar dus niets aan kan doen en dat gezeur over 'zuurverdiende belastingcentjes' vooral laat zien hoe zielig je zelf bent?
Vervolgens ben jij die dat vuurtje nog verder probeert op te stoken?

Niets aan kunnen doen mij ass.
Hij is wel zover bij kennis dat hij geld probeert kwijt te schelden & moedwillig goede hulp naast zich neer legt, of het niet eens leest. Omdat hij die druk niet aan kunt als je iets te dicht bij zijn persoonlijke levensfeer komt. K geloof best dat hij in een bepaald psychisch patroon leeft waar hij niet veel aan kan doen.

Maar dan zou je op zijn minst een andere houding van iemand verwachten.
Hij voelt zich te goed om maar iets van werk te doen.
Dan loopt die emmer bij mensen die wel proberen een steentje bij te dragen, vanzelf over hoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Nightanimal op 31-12-2011 14:04:19 ]
pi_106246438
Tjsa FF is een beetje een vreemd geval: hij heeft duidelijk psychische problemen, maar op het forum heeft ie vaker bewezen dat er vrij veel dingen zijn die 'm toch redelijk afgaan en waar je ook enige mate van intelligentie voor nodig hebt. Dus mensen hebben zoiets van "hij kan best wel gaan werken voor z'n geld" en daar zit toch wel wat in moet ik zeggen. Maar van de andere kant: iemand die geheel verlamd is ga je ook niet zeggen "ja je kunt wel gaan werken" en misschien zijn z'n psychische problemen zo ernstig dat dat ook als een soort van "verlamming" gezien kan worden. (beetje vaag maar goed :') ) Ik weet het gewoon niet, zit nog steeds te twijfelen of ie echt 100 % serieus is. :N Als ik 'm zou zien in Heerlen zou ik gewoon op 'm afstappen en met 'm gaan praten, zou ik er wel achter komen. :D
Hallon!
pi_106246538
Als je een primair gekleurd rokje aantrekt mag je misschien ook op de foto.

Sorry, kon het niet laten. :9
Op woensdag 27 december 2012 schreef robdriessen het volgende:
Als Leo Blokhuis ooit onder een auto terecht komt en gaat hemelen, wil ik MyTiredFeet als nieuwe nationale muziekprofessor.
  zaterdag 31 december 2011 @ 14:42:12 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106247624
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:17 schreef BlueMage het volgende:
Tjsa FF is een beetje een vreemd geval: hij heeft duidelijk psychische problemen, maar op het forum heeft ie vaker bewezen dat er vrij veel dingen zijn die 'm toch redelijk afgaan en waar je ook enige mate van intelligentie voor nodig hebt. Dus mensen hebben zoiets van "hij kan best wel gaan werken voor z'n geld" en daar zit toch wel wat in moet ik zeggen. Maar van de andere kant: iemand die geheel verlamd is ga je ook niet zeggen "ja je kunt wel gaan werken" en misschien zijn z'n psychische problemen zo ernstig dat dat ook als een soort van "verlamming" gezien kan worden. (beetje vaag maar goed :') ) Ik weet het gewoon niet, zit nog steeds te twijfelen of ie echt 100 % serieus is. :N Als ik 'm zou zien in Heerlen zou ik gewoon op 'm afstappen en met 'm gaan praten, zou ik er wel achter komen. :D
Alleen al om z'n windmolengevechten zal hij simpelweg niet kunnen functioneren op de werkvloer, het vervelende is dat hij niet eens heel dom is, maar juist dat gebrek aan domheid maakt dat hij ook niet in staat is klakkeloos te doen wat een meerdere zegt, op sommige vlakken zal hij het namelijk wellicht echt beter weten dan een meerdere.

Ik denk niet dat er veel werkomgevingen zijn waar iemand als FF idd de juiste begeleiding krijgt om te kunnen (blijven) werken, en als die er wel is dan zijn de kosten om hem aan het werk te krijgen en houden waarschijnlijk beduidend hoger dan de kosten van z'n huidige uitkering.

Het vervelende is vooral dat FF van niemand meer iets aanneemt als het niet in zijn straatje past, en dat hij niet kan/wil inzien dat zijn wereldbeeld toch echt niet zo normaal is als hij denkt.
Daarmee zet hij zichzelf zover buiten de maatschappij dat het steeds lastiger zal worden begrip, maar ook hulp te vinden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_106249286
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 14:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Alleen al om z'n windmolengevechten zal hij simpelweg niet kunnen functioneren op de werkvloer, het vervelende is dat hij niet eens heel dom is, maar juist dat gebrek aan domheid maakt dat hij ook niet in staat is klakkeloos te doen wat een meerdere zegt, op sommige vlakken zal hij het namelijk wellicht echt beter weten dan een meerdere.

Ik denk niet dat er veel werkomgevingen zijn waar iemand als FF idd de juiste begeleiding krijgt om te kunnen (blijven) werken, en als die er wel is dan zijn de kosten om hem aan het werk te krijgen en houden waarschijnlijk beduidend hoger dan de kosten van z'n huidige uitkering.

Het vervelende is vooral dat FF van niemand meer iets aanneemt als het niet in zijn straatje past, en dat hij niet kan/wil inzien dat zijn wereldbeeld toch echt niet zo normaal is als hij denkt.
Daarmee zet hij zichzelf zover buiten de maatschappij dat het steeds lastiger zal worden begrip, maar ook hulp te vinden.
Spijker. Kop. ^O^

En daarom vind ik hem - naast dat hij een ongelooflijke egoïstische houding heeft- ook ontzettend sneu.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106251167
Kap eens met de post voor je te quoten. Waarom moet je een topic 2 keer lezen?
  zaterdag 31 december 2011 @ 16:10:53 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106251543
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Mobiel duurt het soms even voor je een post ingetoetst hebt, en als er dan inmiddels nog 5 posts staan dan is het niet altijd even duidelijk op welke post je reageert, en mobiel editten is een drama.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_106252294
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 16:03 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ga jij dan een héél topic herlezen bij een quote? :o

En verder wat Leandra zegt :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_106264975
Ik weet niet of de vragen al zijn gesteld, maargoed...

Nu is de kans groot dat FF voor de rechter moet verschijnen.
Wat kan hij verwachten? gedwongen SHV? Raakt 'ie z'n spulletjes kwijt? Kan FF het zelfs zo spelen dat 2/3 kwijtgescholden wordt met behoud van de complete boedel?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_106265078
Weet iemand wat FF ziektebeeld is?
Ik bedoel, is hij ooit wel eens bij een psychiater langs geweest?
Dat moet haast wel..
Twiddel
  zaterdag 31 december 2011 @ 22:53:39 #240
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106265098
quote:
15s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:52 schreef summer2bird het volgende:
Weet iemand wat FF ziektebeeld is?
Ik bedoel, is hij ooit wel eens bij een psychiater langs geweest?
Dat moet haast wel..
Lees maar even terug, hij heeft het zelf opgesomd.
pi_106265113
quote:
1s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Lees maar even terug, hij heeft het zelf opgesomd.
Serieus?
Oh, dan lees ik niet goed.
:P
Twiddel
  zaterdag 31 december 2011 @ 22:58:08 #242
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106265182
Deel 1, post 275.
  zaterdag 31 december 2011 @ 23:47:08 #243
254082 Extraneus
Nee, ik heb geen extra neus.
pi_106266183
quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:10 schreef Falco het volgende:
FF komt echt niet meer terug in dit topic :')
Misschien in 2012.
pi_106266208
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 22:47 schreef Ridocar het volgende:
Ik weet niet of de vragen al zijn gesteld, maargoed...

Nu is de kans groot dat FF voor de rechter moet verschijnen.
Wat kan hij verwachten? gedwongen SHV? Raakt 'ie z'n spulletjes kwijt? Kan FF het zelfs zo spelen dat 2/3 kwijtgescholden wordt met behoud van de complete boedel?
Ik vermoed dat ie aan het betalen komt en dat ze 'm al z'n mooie spulletjes (Philips breedbeeld tv, PS3, elektrische gitaar, etc) gaan "afpakken" (is eigenlijk terugvorderen) zeker omdat ie totaal niet mee wil werken aan 'n schuldsaneringstraject. Misschien als de rechter verstandig is verklaart ie hem ontoerekeningsvatbaar en wordt ie opgenomen. :')
Hallon!
pi_106266330
wat een puiketopic _O-
had zo maar een trol van mij kunnen zijn :')
  zondag 1 januari 2012 @ 09:25:54 #246
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106272061
quote:
0s.gif Op zaterdag 31 december 2011 23:53 schreef EL_Presidente het volgende:
wat een puiketopic _O-
had zo maar een trol van mij kunnen zijn :')
Nee, want zoiets kan je alleen maar bedenken onder een mix van paddo's en LSD.
  zondag 1 januari 2012 @ 10:20:32 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_106272235
Wel makkelijk, iemand afzeiken om hoe 'ie eruitziet. Beter beperken jullie je tot inhoudelijke kritiek (wat overigens heel terecht is!).
Niet meer actief op Fok!
pi_106272317
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2012 10:20 schreef Viking84 het volgende:
Wel makkelijk, iemand afzeiken om hoe 'ie eruitziet. Beter beperken jullie je tot inhoudelijke kritiek (wat overigens heel terecht is!).
Dus de manier waarop iemand eruit ziet kan niks, maar dan ook niks zeggen over zijn geestelijke gezondheid?
  zondag 1 januari 2012 @ 10:42:01 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_106272375
quote:
9s.gif Op zondag 1 januari 2012 10:35 schreef Poepoog het volgende:

[..]

Dus de manier waarop iemand eruit ziet kan niks, maar dan ook niks zeggen over zijn geestelijke gezondheid?
Misschien zegt het wel heel veel over zijn geestelijke gezondheid, maar juist als als het uiterlijk het gevolg is van een geestelijk probleem (waarvan bij FF imho idd sprake is) dan is het nogal zielig om juist daar iedere keer over te vallen.

Het is duidelijk dat FF zelf zijn geestelijke problemen niet als zodanig kan inschatten, een hoop mensen hier kunnen dat uitstekend, waarom dan afzeiken over de gevolgen van diezelfde geestelijke problemen?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 1 januari 2012 @ 10:52:40 #250
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106272469
Zou FF ook goede voornemens hebben voor dit jaar?
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')