Vraag het de boys van Gizmodoquote:Op maandag 26 december 2011 23:12 schreef TimCook het volgende:
Ik denk dat raptorix niet helemaal heeft begrepen wat persvrijheid inhoudt.
Ja dat weet ik, jij?quote:Op maandag 26 december 2011 23:23 schreef TimCook het volgende:
raptorix, weet jij of persvrijheid in de Nederlandse grondwet is opgenomen?
Het punt is dat de wet vaak achterloopt op de technologie, je hebt zoiets als wettelijke persvrijheid, en morele persvrijheid, Apple zal in het eerste geval gerust voldoen, ze gaan immers niet over drukpersen, echter het is uiterst dubieus wanneer een technologie bedrijf op basis van content zaken niet publiceert.quote:Op maandag 26 december 2011 23:26 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dus hebben uitgeverijen dan wel of geen persvrijheid?
Dus uitgeverijen hebben wel persvrijheid?quote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het punt is dat de wet vaak achterloopt op de technologie, je hebt zoiets als wettelijke persvrijheid, en morele persvrijheid, Apple zal in het eerste geval gerust voldoen, ze gaan immers niet over drukpersen, echter het is uiterst dubieus wanneer een technologie bedrijf op basis van content zaken niet publiceert.
Uiteraard.quote:Op maandag 26 december 2011 23:31 schreef TimCook het volgende:
[..]
Dus uitgeverijen hebben wel persvrijheid?
Je snapt er geen kut van, maar laat maarquote:
Uitgeverijen, de muziek en filmindustrie hebben jaaaren achter gelopen op de technologie, hebben nooit iets ontwikkeld wat ook maar in de buurt komt van de app store, iTunes, of de kiosk.quote:Op maandag 26 december 2011 23:28 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het punt is dat de wet vaak achterloopt op de technologie, je hebt zoiets als wettelijke persvrijheid, en morele persvrijheid, Apple zal in het eerste geval gerust voldoen, ze gaan immers niet over drukpersen, echter het is uiterst dubieus wanneer een technologie bedrijf op basis van content zaken niet publiceert.
En technologie bedrijven kunnen nog heel wat leren van content producers, maar dat zal wel niet tellen?quote:Op maandag 26 december 2011 23:35 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Uitgeverijen, de muziek en filmindustrie hebben jaaaren achter gelopen op de technologie, hebben nooit iets ontwikkeld wat ook maar in de buurt komt van de app store, iTunes, of de kiosk.
Ze krijgen nu een oplossing in de schoot geworpen waar ze voor moeten betalen
Uberhaupt dat gelul over accu's alsof je hele dagen onderweg bent zonder dat je beschikking hebt over oplader.quote:Op maandag 26 december 2011 23:40 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Iphone verliest een paar procent marktaandeel > HET VERVAL VAN DE IPHONE IS BEGONNEN!!
Apple werkt aan betere accu's > DOODSTEEK VOOR ANDROID!!ENZI_!
Grotere accu's zijn zeer zeker welkom. Ik werk zelf bij een bedrijfje dat een GPS app heeft gebouwd waarmee tours gelopen kunnen worden. Nou met je GPS en 3G aan houden zelfs nieuwe telefoons het maar een uur of 5 vol. Zeker als ze al een aantal maanden zijn opgeladen.quote:Op maandag 26 december 2011 23:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Uberhaupt dat gelul over accu's alsof je hele dagen onderweg bent zonder dat je beschikking hebt over oplader.
Goh, je engels is kennelijk niet zo goed als ik dacht:quote:Op maandag 26 december 2011 23:43 schreef TimCook het volgende:
Uitgeverijen hebben het zo zwaar door Apple...
quote:It’s very easy to caveat this report – the most obvious thing to point out is that Pop Sci is a title that resonates particularly well with the iTunes market. But it’s still nice to see actual sales data, no matter how anecdotal.
Geef ze dan een echte GPS en kaart meequote:Op maandag 26 december 2011 23:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Grotere accu's zijn zeer zeker welkom. Ik werk zelf bij een bedrijfje dat een GPS app heeft gebouwd waarmee tours gelopen kunnen worden. Nou met je GPS en 3G aan houden zelfs nieuwe telefoons het maar een uur of 5 vol. Zeker als ze al een aantal maanden zijn opgeladen.
Dan kan natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2011 23:46 schreef raptorix het volgende:
[..]
Geef ze dan een echte GPS en kaart mee
Ook in geval van een brandstofcel zul je extra brandstof moeten meenemen, ik vraag me af hoe praktisch dat is.quote:Op maandag 26 december 2011 23:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan kan natuurlijkMaar we willen de instap drempel natuurlijk zo laag mogelijk houden. M'n punt is ook een beetje dat een nieuwe telefoon voldoet voor een goede dag, maar na een aantal maanden zit de accu al op driekwart of zelfs op de helft van zijn capaciteit, en dan kom je gewoon de dag niet door... Ik hoor zo vaak mensen klagen dat hun telefoon leeg is omdat ze even een spelletje hebben gespeeld of een video hebben gekeken. Ik heb zelf nog zo'n oude nokia die na 4 jaar nog steeds 2 weken mee gaat op 1 lading
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |